|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Nadwozia kempingowe i zabudowy - Jaka sieć do laptopa na campingu?
bawariusz - 2008-04-02, 11:48 Temat postu: Jaka sieć do laptopa na campingu? Podpowiedzcie, jaka bezprzewodową sieć warto zakupić do laptopa, aby nie mieć problemów z zanikiem zasięgu. Może ktoś ma w tym temacie doświadczenia. Znajomy polecał mi Blue conect, może jest pewniejszy zasięgowo, ale może są korzystniejsze oferty cenowe...
martes - 2008-04-02, 14:20
Ja do tej pory używałem ERA czyli BLUE... i ORANGE z którego teraz właśnie piszę stojąc w lesie w okolicach Warki.
problemy są w jednym i drugim jeśli dana sieć ma słaby zasięg , nie ma na to recepty .
Ceny są raczej podobne oscylują w granicach 100pln miesięcznie w moim przypadku.
Zabrałem głos ale jestem laikiem ,myślę ze bardziej komputerowi koledzy wypowiedzą się w tym temacie
Pozdrawiam
eeik - 2008-04-02, 17:17
My mamy z Plusa i moge tylko to co Martes napisał, zależy od zasiegu.
Np na autostradzie obok Wrocławia minimum i prawie zero łączenia, a gdzieś na wsiach na 6 kresek 4-5.
Mapy przejrzyj zasięgu i opcja , która Ci bedzie pasowac.
bawariusz - 2008-04-03, 14:05
Dzięki za podpowiedź, plusa przetestuje jadąc teraz w trasę, ma go kolega w laptopie, który zabieramy. Po powrocie myślę wziąć orange na tydzień na próbę i porównam.
eler1 - 2008-04-03, 16:29
martes napisał/a: | jeśli dana sieć ma słaby zasięg , nie ma na to recepty . | jest dodatkowa antenka zewnętrzna trochę pomaga nie mówię że jest to odrazu WIFI ale czasami jest to jakieś wyjście na świat
bawariusz - 2008-04-03, 17:19
Dzięki, widziałem taką, wypróbuje :-D
zgred79 - 2008-04-08, 17:42
- antenka WIFI może się sprawdzić we Wrocławiu centralnie, bo tam z tego co wiem jest coś co się zwie HOTSPOT czyli darmowy internet, wtedy każdy może z niego korzystać do woli pod warunkiem że znajduje się w zasięgu nadajnika.