| |
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Porady dla kupujących kampera - Kupno Kampera
Paweł Rakoczy - 2015-06-02, 22:22 Temat postu: Kupno Kampera Witam !
Jestem laikiem i być może moje pytanie jest naiwne ale mimo wszystko prosił bym o odpowiedź a mianowicie mam zamiar kupić pierwszego kampera takiego max do 20000 zł prawdopodobnie Fiata Ducato ale moje pytanie dotyczy użytkowania bywa tak że kamper stoi większość roku a używany jest w zasadzie na wyjazd urlopowy może jakiś weckend jak to się ma do sprawności samochodu , silnika i innych urządzeń jak nie są używane przez większość roku np. samochód ma 25 - 30 lat i przejechane 100 - 150 tyś.Bardzo proszę o odpowiedź
CAPOMAN - 2015-06-02, 22:32
Paweł- wszystko zależy od właściciela pojazdu- jak dba tak ma
Dodatkowo - jest jeszcze szereg innych zależności, które mają wpływ na żywotność (czy auto garażowane, serwisowane itp. - niektórzy np. w zimie co jakiś czas odpalają pojazd etc).
Generalnie temat rzeka...
Natomiast ponownie wracamy do mojego pierwszego zdania
Rav - 2015-06-02, 22:35
Dlatego kampery pomimo sędziwego wieku często są w bardzo dobrym stanie. Wiadomo, że o auto dbać trzeba (przepalić, podładować, wywietrzyć, zapakować pochłaniacz wilgoci itp. itd.). Jeśli jednak na zimę schowasz go gdzieś do hali, stodoły, czy choćby pod wiatę to nawet rdza Ci budy i ramy zanadto nie nadgryzie (bo część mieszkalna i tak w aluminium).
Bim - 2015-06-02, 22:36
Paweł taki sprzęt nie używany ma się jak kopaczka do ziemniaków jak o nią dbasz stoji pod dachem i jest na biezaco dogladana konserwowana przetrwa
Jak trafisz na egzemplarz doglądany nie zmiescisz się w tych widelkach każdy wie co ma i czy juz nie może korzystać ze domku ..,...... Można cos kupić i do pieszczac w tej cenie
dominik - 2015-06-03, 06:59
Mam z roku 1990, a oglądałem z roku 2000 za swojego bym się nie zamienił nawet za dopłatą (konkretnie za ten). Stare przysłowie "Jak się dba tak się ma" w przypadku kamperów 100% się sprawdza.