Cyprek - 2015-08-03, 21:11 Temat postu: VoltWitam czy mogę liczyć na opinię na temat tego urządzenia http://allegro.pl/przetwo...5376507459.html Jestem zielony w sprawach prądu , planuję podłączenie małej lodówki hotelowej , tv ,dodatkowego aku i w przyszłości jakiegoś solara .Karas - 2015-08-04, 08:48 a ta lodówka to kompresorowa? jeśli tak to na 90% przetwornica za słaba.Cyprek - 2015-08-04, 10:03 lódowka Manta MC 518 moc 70W ,zużycie energii 0,290KW/24Hkoder - 2015-08-04, 10:48 Tu masz testy sprzętu pokrewnego:
Jak widać wersja 1000W uruchamia lodówkę, ale sygnalizuje przeciążenie. To będzie problem, bo będzie Ci piszczało za każdym razem, gdy będzie startował agregat. Zwróć uwagę, że przy starcie lodówki pobrała 4.5A / 230V (1035W). Może bez dodatkowego obciążenia nie będzie piszczał.
Tak czy siak, do lodówki kompresorowej pomyśl o mocniejszej przetwornicy. Mam dobrą opinię o Volt IPSn-3000-S, bo ma bardzo niski prąd jałowy i lodówki startuje bez problemu. Jeżeli chcesz zaryzykować z takim urządzeniem, rzuć okiem raczej na Volt SinusPRO-1000-S, który za niewiele większą cenę zawiera regulator MPPT, który umożliwi proste podpięcie paneli słonecznych.
Linki podaję do sklepu techtron.pl, z którym nic mnie nie łączy, ale właściciel jest skłonny robić osobiście testy oferowanego sprzętu, czym mnie bardzo za serce ujął.Cyprek - 2015-08-04, 19:54 Dzięki Koder za pomocKaras - 2015-08-04, 20:59 z 2 strony... padła mi przetwornica volt 3000, przy podłączeniu żarówki 40W napięcie na wyjściu spada do 208V, przy lodówce, po wielu próbach uruchomienia jest 190V.