|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
PEUGEOT - AWARIAAAAAA......Ktoś wie dlaczego?
tolo61 - 2015-08-29, 20:44 Temat postu: AWARIAAAAAA......Ktoś wie dlaczego? Jak w temacie ....
Cholernik kręci i nie zapala
Rzecz o Peugeocie J5 2,5d z 1988
Stał trochę w pokrzywach.
Paliwo dostarczane na krotko , odpowietrzony , elektrozawór nowy, prąd jest.... i ....ni hu hu
Paliwo do elektrozaworu dochodzi .....dalej dupalala
Po wykreceniu elektrozaworu i zaślepieniu, ropy chroniczny brak na wszystkich wyjsciach
Na plaku chodzi jak głupi.
Ktoś coś podpowie/ oprocz wyjęcia pompy i zawiezienia do pompiarza /?????
Pozdrawiam
CORONAVIRUS - 2015-08-29, 20:50
ale nic ? nawet na jeden cylinder? nawet dymka z rury ??? jakiś kaszelek ?
tolo61 - 2015-08-29, 21:42
Ani nic,,,
ropa nie dochodzi ,,,, nie wychodzi z pompy i tu jest problem
Zawor puszcza i.... dalej gdzieś znika , jak krecimy rozrusznikiemz wykreconym zaworem, ropa przez gniazdo zaworu idzie jak oszalała ...
CORONAVIRUS - 2015-08-29, 22:07
jutro zapali
tolo61 - 2015-08-29, 22:16
Dzięki Łaskawco Ale kcem dzisaj...
CORONAVIRUS - 2015-08-29, 22:49
nie nie ...dziś pompa ma kaszel... dałeś jej leki , pokrzyczałeś na nią i pogłaskałeś .... ona sie prześpi i rano zagada
tom-cio - 2015-08-30, 22:19
Adam ,ciekawe masz poczucie humoru.
Tolo rada Biorcy go uleczyla ?
Socale - 2015-08-30, 22:28
Jest w pompie jedna dźwignia, która źle ustawiona lub cofnięta blokuje dawkowanie na sekcje.
Na pierwszej osi od strony rozrządu.
tolo61 - 2015-08-30, 23:30
Hejka
Adaś ma dobre pomysły
Ale ta cholera ....
Ni cholery ...ani dobre słowo ani ani
Nie chce cholera zagadać
Wszystkie dzwignie sprawdzone ...
Spasowałem...może w tygodniu coś spróbuję jeszcze zrobić , jak nie, to pozostaje wyciągnięcie i do pompiarza..
Cuda , cuda.......ją
Socale - 2015-08-31, 00:23
tolo61 napisał/a: | ...
Wszystkie dzwignie sprawdzone ...
|
To że są, nie oznacza że prawidłowo.
Odciągnij do połowy lub podstaw jakiś dystans, milimetry decydują.
Jak nie, to na filtrze paliwa masz gumowy przycisk, napompuj aż stwardnieje i jednocześnie kręć rozrusznikiem, najlepiej drugą osobą.
tolo61 - 2015-09-01, 00:41
......
Socale....sądzisz że tego nie zrobiliśmy???
Odpowiem....zrobiliśmy , nawet bańkę bezpośrednio do filtra podłączyliśmy ....i ni hu hu, ciśnienie w układzie jest, powietrza nie ma ....
Przelewem wraca do zbiornika / przelewem pompy / a na wyjścia wtryskiwaczy od czasu do czasu jakaś nieśmiała kropla....
Socale - 2015-09-01, 23:09
Kurcze, tam nic więcej oprócz e-zaworu i tego odciągu w pompie nic nie ma. Prosta mechanika precyzyjna ale już więcej nie ma nic co zamyka dopływ do tłoczenia.
NIe wiem co więcej Ci napisać, ale jestem pewien że w takich przypadkach istotny jest jakiś drobiazg.
.
Edit. A wiesz co, zapodaj kabelkiem +12V bezpośrednio z klemy na e-zawór i posłuchaj czy "pyka".
Może być tak, że podczas rozruchu spadek napięcia zwalnia zawór i się zamyka.
majmarek - 2015-09-01, 23:52 Temat postu: awaria wiem dlaczego - krzywda ludzka! lekarstwo potrzebny egzorcysta!
pozdrawiam
mm
ps zmień mechanika!
CORONAVIRUS - 2015-09-02, 09:17
...tak na poważnie to po odkręceniu rurki od wtrysku tam sie będzie pojawiać kropelka a nie jak z kranu
tolo61 - 2015-09-02, 10:14
Tak na poważnie ...to już wszystko przetestowaliśmy / i na krótko i na długo
Kropelka kropelce nie równa
Ale tam do cholery nawet kropelki nie ma..../ sorki od czasu do czasu jedna się znajdzie ...może mu prostamol zapodać /
A z tego co wiem powinno być trochę więcej niż kropelka.
Odkręciliśmy zaworek i wyjęliśmy spręzyne ...dupalala
Kolega Gewehr podpowiedział że tłoko rozdzielacz
Prawdopodobnie ruda zrobiła tam małe spustoszenie ...
/
Socale - 2015-09-02, 21:31
tolo61 napisał/a: |
...
wyjęliśmy spręzyne ...dupalala
Kolega Gewehr podpowiedział że tłoko rozdzielacz
Prawdopodobnie ruda zrobiła tam małe spustoszenie ...
|
Hm... trudno dalej rokować.
Ja nadal uważam że do sekcji tłoczenia nie dochodzi paliwo ale o powodach nie powiem nic bez diagnostyki.
|
|