Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Kupujemy kampera - ostateczna decyzja - szybki quiz

willyfog - 2016-01-01, 22:20
Temat postu: ostateczna decyzja - szybki quiz
Czesc

decyzja podjeta i wybor zawezony niemniej potrzebuje opini w zakresie marki gdyz ciezko mi ocenic trwalosc zabudowy i jej problematyke w uzytkowaniu.

Stanelo na tym ze kupujemy nowego kampera polintegre z 5ma miejscami do jazdy. Na placy boju pozostaly nastepujace kampery:

1) Adria Matrix Plus 670 SL (link do zdjec)
2) Elnagh Baron 73 G (link do zdjec)
3) Elnagh T-Loft 529 (link do zdjec)

O ile Barona T-Loft 529 widzialem o tyle pozostale 2 nie. W glowie kołacze mi że Adria powinna mieć lepsza jakość od włoskiego Elnagh ale czy to prawda nie wiem.

Prosze doradzcie gdyz chcialbym zamknac temat w ciagu tygodnia i wplacic zaliczke.
Dzieki z góry.

Andrut - 2016-01-01, 22:32

Hej,

jezdzilem kilkoma kamperami - na pewno nie mam takiego doświadczenia jak wygi z forum ale zdecydowanie najfajniejszy był Enlagh 530 - najlepszy układ ever. Jakość super i wogóle. Jest dostępny w scampie. Ten 529 ma moim zdaniem gorszy układ. Podróżowaliśmy w ekipie 2+2.

andi at - 2016-01-02, 09:12

Kolego nie patrz na markę tylko na rozstaw w środku
A możne trochę poczekać bo w tym roku maja wypościć na wiosnę nowy typ silników (jak chcesz kupić nowego)

willyfog - 2016-01-02, 11:09

andi at napisał/a:
Kolego nie patrz na markę tylko na rozstaw w środku
A możne trochę poczekać bo w tym roku maja wypościć na wiosnę nowy typ silników (jak chcesz kupić nowego)

Andi powiesz cos wiecej, cos wiadomo?

willyfog - 2016-01-07, 12:16

Nadal jestem w punkcie wyjscia, ciezko wybrac i wybrnac.
Mandus - 2016-01-07, 14:00