Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Nadwozia kempingowe i zabudowy - Butle gazowe AmeriGas Nano

Załoga G - 2016-01-23, 21:21
Temat postu: Butle gazowe AmeriGas Nano
Pozwoliłem sobie założyć nowy temat, bo nie bardzo pasowało się gdzieś podczepić i w tym temacie nie było nic na forum a jak z dyskusji nic nie wyniknie to można temat usunąć.

Tutaj link do butli

http://nano.amerigas.pl/

Można to kupić na stacji BP, ale czy nadawała by się do kampera? Nie znam się na tym, ale mnie te 8 kg by bardzo pasowało i jeszcze sama butla dużo lżejsza.
Tylko co z reduktorami chodzi mi o ciśnienie.
Liczę, że fachowcy zaraz wszystko wyjaśnią.

Ostatnio skończył mi się gaz w domu i przyniosłem butle z kampera w której była połowa gazu.
Podłączyłem i po paru godzinach alarm. Pierwszy raz się taj wydarzyło, że się włączył.
Mam czujnik firmy AVILA.
Nasmarowałem cały zawór płynem do mycia naczyń i po jakimś czasie zobaczyłem bąbelki pod zaworem butli. Oczywiście nosem nic nie było czuć a ja z tą butlą jeździłem w wakacje. Myślę, że ta nieszczelność była tak minimalna, że w schowku kamperowym wszysko się ulatniało na bieżąco przez kratkę wentylacyjną ale jakiś strach po uświadomieniu się pojawił i teraz po wymianie będę każdą smarował mydlinami. Dlatego zainteresowałem się butlami i pytam Was o zdanie.

Bronek - 2016-01-23, 21:30

:bylo :bylo

Np. Tu

http://www.camperteam.pl/...ytowe&start=135
Reduktor taki jaki wymagają urządzenia.

Nano to mała ,ta większa ma ok 11 kg
Mam takie po wyczerpaniu kompozytowych BP
Normalnie na szybkozłączkę

Wolałem kompozytowe , bo było widać poziom gazu , tu ponownie potrzebmny czujnik.

Nic mi nie ucieka.

stander - 2016-01-23, 22:21

Krzysiu mam takie dwie załozone w ubiegłym roku po wyjazdach wakacyjnych mogę polecić.
Podjedz sobie na serwis i pooglądaj kamper stoi na hali
Pozdrawiam

marius - 2016-01-23, 23:36