|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Albania - Pierwsza wyprawa za granicę - Albania
Nikos - 2016-07-31, 22:15 Temat postu: Pierwsza wyprawa za granicę - Albania Witajcie. Zacznę od tego że jestem bardzo zielony w temacie Camperowania a i sprzęt nie koniecznie można nazwać camperem ( VW Caravelle 2003 long). A więc do rzeczy, od jakiegoś czasu razem z żoną marzyliśmy o wyprawie do Chorwacji - wiem, wiem temat przerabiany setki jeśli nie tysiące razy. W skrócie skończyło się na tym że Chorwacja nie jest szczytem naszych marzeń i ambicji i stanęło na Albanii. Wyjazd planujemy na 06.08.2016, mamy 2 tygodnie urlopu. W sumie to szukamy współtowarzyszy którzy już są nieco obeznani z tematyką takiej wyprawy. Totalna dzicz raczej odpada bo oprócz mnie i żony na pokładzie będą dwie panienki w wieku 6 i 8 lat a toalety nie będziemy ze sobą zabierać. Jeśli nie złapiemy się z nikim to może znalazły by się dobre dusze i podpowiedziały co i jak należny przygotować, zabrać na taką wyprawę, którędy najlepiej jechać z nastawieniem raczej na wypoczynek bierny. Wszelkie sugestie, opinie mile widziane. Pozdrawiam
Skorpion - 2016-07-31, 22:21
Witam z Warszawy
janus - 2016-08-01, 07:23
Witam i zazdroszczę. Masz tyle do czytania na forum, ale jak już to przeczytasz to znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania.
Bożena - 2016-08-01, 18:28
Mam jeszcze pytania: ile w Albanii kosztuje chleb, mleko, czy mięso na grila ?
Czy wyjeżdżając z tego kraju jest możliwość ponownej wymiany leki (ALL) na euro ? .
Gdzie lepiej dokonać wymiany w kantorze , w banku, czy może wypłacić z bankomatu ?
Czytałam że w kantorach często doliczają prowizje za wymianę.
Bardzo proszę o odpowiedz na nurtujące mnie pytania
Pozdrawiam
Barbara i Zbigniew Muzyk - 2016-08-01, 20:03