Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

FIAT - Silnik 2.8JTD - czerwona kontrolka układu wtryskowego

MILUŚ - 2016-08-18, 20:17
Temat postu: Silnik 2.8JTD - czerwona kontrolka układu wtryskowego
Witajcie ;
Utknąłem na parkingu :gwm . Nie moge zapalić :evil: Paliwo jest ; rozrusznik kręci ; elektryczna pompa paliwa dopompowuje . Ciągłym światłem pali mi się czerwona kontrolka układu wtryskowego . Wróciliśmy przed miesiącem z wakacji bez żadnych problemów .Od tego czasu silnik nie był uruchamiany .Objawy przypominają mi przerwę w zasilaniu elekrozaworu paliwa na pompie wtryskowej w starych dieslach . Po powrocie z wakacji grzebałem przy zasilaniu wentylatorów chłodnicy ; może gdzieś jakiś kabelek poruszyłem i teraz nie styka . Pytam więc ; gdzie / o ile w ogóle :-P / jest w moim 2.8JTD ten elektrozawór ?
Jakich jeszcze czujników może dotyczyć paląca się kontrolka układu wtryskowego ?

Gewehr - 2016-08-18, 21:07

Sprawdź włącznik przy akumulatorze. Ten od wypadku. Jeśli nie to, to jedynie zostaje podłączyć kompa.
Elektrozaworu u Ciebie brak.

CORONAVIRUS - 2016-08-18, 22:24

a na innym kluczyku też problem ???
makdrajwer - 2016-08-18, 22:47

Przeglądnij na spokojnie wszystkie wtyczki i kable. Może coś poruszyłeś i się wypięło albo Kuna coś zjadła.
A jak nie to bez podłączenia komputera się nie obejdzie.

MILUŚ - 2016-08-18, 23:31

makdrajwer napisał/a:
Przeglądnij na spokojnie wszystkie wtyczki i kable. Może coś poruszyłeś i się wypięło albo Kuna coś zjadła.
A jak nie to bez podłączenia komputera się nie obejdzie.


Dzwoniłem do Ciebie dziś w tej sprawie :-P Ale ma się urlopik :mrgreen:

Z tym kluczykiem to.....nie pomyślałem . Immobilaizer bym miał mieć ?
OK ; jutro posprawdzam to o czym piszecie i......zdam relację :ok

MILUŚ - 2016-08-19, 08:57

Czy odłączenie zasilania na aku rozruchowym na parę chwil coś da ?
Gewehr - 2016-08-19, 10:26

Nie, ale zawsze można spróbować.
CORONAVIRUS - 2016-08-19, 10:27

da..stracisz kod w radiu jak taki masz :)

kto komu zabroni sprawdzić :)

MILUŚ - 2016-08-19, 13:03

No i ..........qpa :gwm

Przeglądnąłem wszystkie złączki ;konektorki ;końcówki czujników ; bezpieczniki;przekaźniki w silniku i pod deską rozdzielczą .
Próbowałem drugimi kluczykami /jednak nie mam inmmobilaizera /
Po włączeniu stacyjki kontrolki gasną a po ułamku sekundy czerwona od wtrysków się zapala .
Kręcenie rozrusznikiem bez zmian :-/ nic nie daje
Jedyny "sukces" to fakt stwierdzenia ,że książka napraw Ducato która mam do niczego nie jest przydatna w moim modelu . Szczególnie schematy elektryczne :gwm

eMKa - 2016-08-19, 14:12

Sprawdź elektrozawóry(2szt) na pompie wysokiego ćiśnienia, ale bez kompa trudno zweryfikować
kimtop - 2016-08-19, 14:39

eMKa napisał/a:
Sprawdź elektrozawóry(2szt) na pompie wysokiego ćiśnienia


Na pompie jest elektrozawór,do którego dochodzi kabelek.

Na szynie wysokiego ciśnienia jest czujnik ciśnienia i tam dochodzi drugi kabelek

elspasoo - 2016-08-19, 14:42

Z tego co wiem, na pompie jest jeden regulator/czujnik wysokiego cisnienia. Tyle ,ze bez kompa to trochę zgadywanie. Wydaje mi się również ,że pomimo uszkodzenia tego regulatora powinien zapalić chociaż na chwilę. Usterka wskazywała by bardziej na czujnik położenia wału.


Argo - 2016-08-19, 17:46

Spróbuj uruchomić używając spray kokpitu jako samostartu.
MILUŚ - 2016-08-19, 20:27

eMKa napisał/a:
............... ale bez kompa trudno zweryfikować


Gdzie jest to złącze diagnostyczne w moim silniku żeby kompa podpiąć ? Pytam gdyby "fachowiec" z kompem nie wiedział :-P

Gewehr - 2016-08-19, 20:41

Do 2002 przy lewej lampie. Trzy pinowa. Po 2002 pomiędzy kierownicą, a drzwiami "zaslepka". Standard eobd.
MILUŚ - 2016-08-20, 11:26

Na wtorek mam zamówioną wizytę w serwisie Fiata . Zobaczymy :chytry
Z drugiej strony zdziwili mnie.......nie mają możliwości mobilnego podpięcia komputera ; trzeba im dostarczyć samochód do serwisu

makdrajwer - 2016-08-20, 11:56

Popytaj wśród znajomych na miejscu. Może ktoś ma kostkę obd na bluetooth. Kosztuje to pare dych i wiele osób ją ma. Diagnostyka robisz smartfonem. Czasami jak błąd jest ewidentny to takie coś wystarczy.
MILUŚ - 2016-08-20, 12:54

Zdiagnozowanie usterki to jedno . Co mi da ,że będę wiedział po tym co jest powodem ? Zostaję z niesprawnym kamperem na parkingu :-/ Nawet Ty Arturze nie jesteś w stanie ściągnąć mnie do siebie na warsztat :gwm No chyba ,że masz możliwość :-P Zawsze to lepiej byłoby u Ciebie :ok Póki co jest plan,że we wtorek rano zamawiam dużą lawetę i chce kamperka zawieść do serwisu FIATA w Gliwicach .
makdrajwer - 2016-08-20, 14:03

Zdiagnozowanie to 90% sukcesu. Może się okazać że to jakiś czujnik bez problemu dostępny do wymiany lw warunkach parkingowych. Pogadaj z młodym, może ma jakiegoś kumpla z taką kostką. Najlepiej miłośnika vag bo oni najczęściej takie coś posiadają. I już coś będziesz wiedział.
Wojciechu - 2016-08-20, 14:28

Kiedyś - kiedy zmieniałem kampera z wolnossącego osiołka 1,9d, to wszyscy chóralnie twierdzili - tylko 2.8JTD. Teraz czytając posty Milusia zaczynam mieć mrowienie na karku. Miałem nieprzyjemną (kosztowną) przygodę z piątym biegiem i Na razie odpukać jest ok. Życzę dobrego "doktora Ducato" :spoko
MILUŚ - 2016-08-20, 15:48

prof-os napisał/a:
Kiedyś - kiedy zmieniałem kampera z wolnossącego osiołka 1,9d, to wszyscy chóralnie twierdzili - tylko 2.8JTD....


Ja dalej tak twierdzę :ok Przed awarią samochód zrobił bez jakichkolwiek problemów czy złych oznak ponad 5500 km . Prawdopodobnie to jakaś pierdoła jak pisze Makdrajwer .

JaroW - 2016-08-20, 18:14

prof-os napisał/a:
Kiedyś - kiedy zmieniałem kampera z wolnossącego osiołka 1,9d, to wszyscy chóralnie twierdzili - tylko 2.8JTD. Teraz czytając posty Milusia zaczynam mieć mrowienie na karku. Miałem nieprzyjemną (kosztowną) przygodę z piątym biegiem i Na razie odpukać jest ok. Życzę dobrego "doktora Ducato" :spoko


Witaj
chyba nie wszyscy bo też byli tacy co twierdzili że 2.8 ale idtd (tdi) a nie jtd..
Silnik 2,8 idTD vs. 2,8 JTD
Wymiana silnika 2,5 D na 2,8 idTD Fiat Ducato II
Wymiana silnika
:bigok

MILUŚ - 2016-08-21, 11:39

Mam jeszcze pytanie z innej beczki ; aczkolwiek związane z tą sytuacją :-P
Jak nie dać się naciągnąć ? Nie chodzi mi tylko o koszty ; chociaż to tez ważne .
Chodzi mi o zakres robót . Myślę ,że serwis robotę zacznie od podpięcia komputera i sprawdzenia co jest grane . Dadzą mi wydruk ?
Pytam o zakres ewentualnych robót w tej konkretnej awarii bo na Dzień Dobry pracownik serwisu /nie mechanik :mrgreen: / po usłyszeniu o objawach powiedział ,że pewnikiem muszą wymienić wtryski / jeden nowy 650 złotych :gwm / Chociaż przed awarią samochód przejechał bez jakichkolwiek złych objawów ponad 5500 km !!!

JaroW - 2016-08-21, 12:21

( Fiat Ducato ) Świeci kontrolka wtrysków
Ducato 2000r, 2,8jtd, czerwona kontrolka wtrysku.
( Fiat Ducato ) Kontrolka wtrysku zapala się i samochód słabnie
Fiat Ducato 2.8 JTD 2001 r. ciśnienie paliwa poza zakresem

Jeżeli to ci pomoże to podam ci kody błędów .. komputera jeżeli odczytają ci z auta
P0016 Synchronizacja faza/obroty
P0045 Ster silownika turbo
P0053 Opor sondy lambda
P0087 Cisnien. w rurce wtryskiw.
P0088 Cisnien. w rurce wtryskiw.
P0090 Cisn. paliwa (regulat. wejscie pompy wys. cisn.)
P0091 Cisn. paliwa (regulat. wejscie pompy wys. cisn.)
P0092 Cisn. paliwa (regulat. wejscie pompy wys. cisn.)
P0093 Cisn. paliwa (regulat. wejscie pompy wys. cisn.)
P0094 Cisn. paliwa (regulat. wejscie pompy wys. cisn.)
P0095 Czujnik temp. powietrza (wewnatrz czujnika doladow.)
P0100 Przeplywomierz
P0101 Sygnal przeplywomierza
P010F Niezgodnosc masy powietrze/przeplywomierz
P0110 Sygnal temp. powietrza przeplywomierza
P0111 Sygnal temp. powietrza przeplywomierza
P0115 Czujnik temperatury wody
P0116 Sygnal temperatury wody
P0120 Czujnik pedalu przyspiesznika 1
P0122 Lacznik pedalu przyspiesznika
P0130 Diagnoza elektryczna czujnika lambda
P0135 Diagnoza elektryczna czujnika lambda
P0168 Ogranicz. wysok. temperat. paliwa
P0180 Czujnik temperatury gazolu
P0190 Czujnik wysok. cisnienia paliwa
P0191 Sygnal wys. cisnienia paliwa
P0201 Wtryskiwacz cylinder 1
P0202 Wtryskiwacz cylinder 2
P0203 Wtryskiwacz cylinder 3
P0204 Wtryskiwacz cylinder 4
P0205 Wtryskiwacz cylinder 5
P0216 Czas wtrysku
P0217 Ograniczenie dla wysokiej temperatury silnika
P0219 Pr.obr. silnika zwiekszona
P0220 Czujnik pedalu przyspiesznika 2
P0230 Ster przekaznika pompy paliwa
P0234 Cisnienie doladowania
P0235 Czujnik cisnienia doladowania
P0237 Cisnienie turbo
P0238 Cisnienie turbo
P0262 Wtryskiwacz cylinder 1
P0265 Wtryskiwacz cylinder 2
P0268 Wtryskiwacz cylinder 3
P0271 Wtryskiwacz cylinder 4
P0274 Wtryskiwacz cylinder 5
P0335 Czujnik obrotów silnika
P0340 Czujnik fazy
P0380 Naped jednostki rozgrzewania
P0401 Zawór EGR
P0402 Zawór EGR
P0403 Zawór EGR
P0480 Ster 1 dmuchawy chlodz.
P0481 Ster 2 dmuchawy chlodz.
P0482 Ster 3 dmuchawy chlodz.
P0500 Sygnal predkosci samochodu (CAN)
P0501 Czujnik predkosci samochodu
P0503 Niezgodnosc predkosci pojazdu
P0504 Wylaczn. hamulca
P0520 Wylacznik cisn. oleju
P0530 Czujnik cisnienia klimatyzatora
P0560 Napiecie akumulatora
P0564 Cruise control (dezaktyw. nieodwracalna)
P0579 Stery aktywacji cruise
P0601 Centralka popsuta (pamiec EEPROM)
P0606 Centralka popsuta (Mikroprocesor)
P060A Monitoraz przerwany w trakcie inicjalizacji
P060B Kontrola Adc
P0611 Kontrola wtryskow
P0615 Ster przekaznika glownego
P061B Kalibrowania centralki
P061C Kontrola przy zgaszeniu
P062B Kontrola pradu silownika cisnienia
P062D Centralka uszkodz. (pilotaz wtrysk.)
P062E Centralka uszkodz. (pilotaz wtrysk.)
P0638 Ster zaworu przepustnicy
P0641 Zasilanie czujnikow 1
P0645 Sterown. przekazn. klimatyz.
P0651 Zasilanie czujnikow 2
P0683 Centralka podgrzewania wstepnego (feedback)
P0685 Przekaznik glówny
P0697 Zasilanie czujnikow 3
P0700 Zadanie wlaczenia MIL z autom. skrz. bieg.
P0703 Wylaczn.hamulca glown.(z CAN)
P0704 Wylacznik sprzegla
P0748 Regulat. cisn. paliwa (wejscie pompy wys. cisnienia)
P0778 Regulat. cisn. paliwa (wyjscie pompy wys. cisn. lub rurka)
P1131 Sygnal lambda 1 na poczatku (zgodnosc)
P1132 Sygnal lambda 1 na poczatku (zgodnosc)
P1138 Sonda lambda
P1139 Sonda lambda
P1140 Sonda lambda
P1205 Filtr czasteczek stalych.
P1206 Filtr czasteczek stalych.
P1218 Centralka uszkodzona (recovery HW)
P1219 Zbyt duzy czas regeneracji
P1301 Klasyfikacja wtryskiwaczy
P1530 Presostat (trinary/quadrinary)
P1605 Centralka uszkodzona (HW CY310)
P1606 Centralka uszkodzona (komunik.)
P1607 Obwod kontrolny sondy lambda
P1611 Obwod kontrolny sondy lambda
P1612 Ster przekaznika podgrzew. filtra paliwa
P1618 Centralka uszkodzona (HW CY940)
P1619 Centralka uszkodzona (HW CY940)
P1623 Centralka uszkodz. (komunikacja bus)
P2002 Filtr czasteczek stalych (przekrocz. 2. stopien zatkania)
P2004 Zawor regulatora ilosci przeplywu
P2006 Zawor regulatora ilosci przeplywu
P2008 Zawor regulatora ilosci przeplywu
P2009 Zawor regulatora ilosci przeplywu
P2010 Zawor regulatora ilosci przeplywu
P2011 Zawor regulatora ilosci przeplywu
P2012 Zawor regulatora ilosci przeplywu
P2013 Zawor regulatora ilosci przeplywu
P2014 Zawor regulatora ilosci przeplywu (feedback)
P2015 Zawor regulatora ilosci przeplywu (feedback)
P2080 Czujnik temp. na wyjsciu prekatalizat.
P2081 Czujnik temp. na wyjsciu prekatalizat.
P2084 Czujnik temp. na wejsciu filtra czasteczek stalych.
P2085 Czujnik temp. na wejsciu filtra czasteczek stalych.
P2100 Przepustnica zmechanizow.
P2101 Przepustnica zmechanizow.
P2107 Przepustnica zmechanizow.
P2108 Przepustnica zmechanizow.
P2111 Przepustnica zmechanizow.
P2112 Przepustnica zmechanizow.
P2135 Potencjom. pedalu przyspiesznika (zgodnosc)
P2146 Ster wtryskiwaczy zespolu 1
P2148 Ster wtryskiwaczy zespolu 1
P2149 Ster wtryskiwaczy zespolu 2
P2151 Ster wtryskiwaczy zespolu 2
P2226 Czujnik cisn. atmosfer.
P2231 Opor sondy lambda
P2243 Diagnoza elektryczna czujnika lambda
P2264 Czujnik obecnosci wody w filtrze oleju napedow.
P2293 Cisn. paliwa (regulat. wejscie pompy wys. cisn. i rurka)
P2294 Cisn. paliwa (regulat. wyjscie pompy wys. cisn. lub rurka)
P2295 Cisn. paliwa (regulat. wyjscie pompy wys. cisn. lub rurka)
P2296 Cisn. paliwa (regulat. wyjscie pompy wys. cisn. lub rurka)
P2299 Zgodnosc hamulca przyspiesznika
P2452 Czujnik cisnienia roznicowego
P2453 Sygnal czujnika cisnienia roznicowego
P2455 Czujnik cisnienia roznicowego
P2505 Wejscie kluczy
P2620 Przepustnica zmechanizowana (feedback)
P2626 Diagnoza elektryczna czujnika lambda
P2A00 Sonda lambda
U0426 Klucz elektroniczny

MILUŚ - 2016-08-22, 13:56

JaroW :ok

Forum Fiata już przeglądnąłem ; dzięki za linki i podanie kodów błędów :mrgreen:
Należy się :piwo:

MILUŚ - 2016-08-23, 12:49

Pojechałem i .....wróciłem na tarczy :-/
A w zasadzie na lawecie :evil:

Nie wiem , zastanawiałem się czy nie napisać tego wątku w dziale "Firmy - nie polecam "
Otóż jak pisałem byłem dziś umówiony w serwisie Fiata Ganinex w Gliwicach . Z pracownikiem serwisu umówiłem się na sczytanie błędów i ewentualną naprawę . Wyraźnie piszę z pracownikiem działu serwisu a nie mechanikiem :-/ Bo ten ostatni dzisiaj jak tylko znalazł złącze diagnostyczne od razu stwierdził ,że od paru lat komputer do tych silników mają .....bez złącza diagnostycznego do mojego silnika :gwm
I nie są wstanie mi pomóc . Wizyta trwała max 5 minut . Zostałem na środku placu z unieruchomionym kamperem . Przyjmujący mnie pracownik serwisu dał drapaka . Cóż było robić ; wezwałem ponownie tą samą lawetę i do domu . Ale zanim odjechałem coś mnie tknęło i polazłem do szefa serwisu . Wymogłem na nim zwrot kosztów za lawetę bo w końcu niekompetencji jego pracownika zawdzięczam stratę pieniędzy i czasu :diabelski_usmiech
Problem w tym ,że przyjmujący zgłoszenie nawet nie zapytał o VIN a ponoć 2,8 JTD od jakiegoś rocznika mają już inne złącze diagnostyczne . Mój ma trzypinowe .

Woj-tek - 2016-08-23, 13:27

To pojechali, autoryzowany serwis :shock:
Oni mają kilka oddziałów, pewnie na którymś mają złącze, zadziałało lenistwo ;)
Ręce opadają.

CORONAVIRUS - 2016-08-23, 13:36

Niepotrzebnie się poddałeś ... jeśli to autoryzowany oddział to jak dupa od srania mają się zając furą a adapter wykombinować jak nie na dziś to na after ... spychosposób zadziałał a klient dał się nabrać .

swoją drogą sytuacja nie do wyobrażenia prowadząc własną działalność , nie ma możliwości by klient został na lodzie bez choćby pewnego przekierowania ...

pozostaje Ci tylko firma zajmująca się diagnostyką bez znaczka FIAT .... w Gdyni już byś dawno wiedział co jest zrypane i nawet jeździł po naprawie ...

Woj-tek - 2016-08-23, 13:53

A ja bym napisał meila do dyrekcji, niech im przetrzepią tyłki. :ok
Gewehr - 2016-08-23, 14:21

Tester mogli podłączyć na krótko. Jak tego nie wiedzą jak, to dupa nie serwis. Wcześniej napisałem jakie złącze jest w Ducato.
Wojciechu - 2016-08-23, 15:38

Szukając w Łodzi fachowca by zrobić piątkę myślałem, że mnie trafi... (np. tydzień na diagnostykę bez pozytywnego finału). Zajęło mi to kolejny tydzień, ale się udało - teraz jestem mądry o dobrych fachowców. Jestem pewien, że za słowami jednego z byłych polityków - "jak się coś robi to się coś zrobi" uda ci się znaleźć dobrego "doktora" - bądź dobrej myśli. :spoko
zbyszekwoj - 2016-08-23, 15:55

prof-os napisał/a:
by zrobić piątkę


Wojtek, to co z tą piątką było. może oleju za mało?

Wojciechu - 2016-08-23, 15:59

zbyszekwoj napisał/a:
prof-os napisał/a:
by zrobić piątkę


Wojtek, to co z tą piątką było. może oleju za mało?


Masz na myśli skrzynie czy głowę. No niestety braki były tu i tu, ale nie tylko. Jak się spotkamy to pogadamy. Pozdrowienia dla Krysi. :spoko

JaroW - 2016-08-23, 16:59

MILUŚ napisał/a:


Problem w tym ,że przyjmujący zgłoszenie nawet nie zapytał o VIN a ponoć 2,8 JTD od jakiegoś rocznika mają już inne złącze diagnostyczne . Mój ma trzypinowe .




Fiat alfa adapter przejściówka 3 pin na obd2

Na all... drogo max 17zł



do tego INTERFEJS ELM 327 WTYK OBD2 BLUETOOTH ELM
od 20- 80zł



plus SMARTFON z androidem i programik TORQUE
I sam sobie robisz diagnostyke..

PS . Mam ten kabelek na obd 2 na 3 piny mogę ci sprzedać bo kiedyś taki potrzebowałem i mam w garażu.. :spoko

eMKa - 2016-08-23, 17:04

No nie wytrzymam, dlaczego jest takie parcie na ASO Fiata. Przecież w Gliwicach na pewno jest kilkanaście zakładów z testerami (np.Magneti Marelli, Texa itp) :chytry
Wystarczy podzwonić. Jutro zadzwonię do MM w Sosnowcu i popytam kto ma tester Magneti ze starą końcówka do 01

MILUŚ - 2016-08-23, 17:07

Panowie dzięki za cenne uwagi . Na obecną chwilę jestem " po słowie " z gościem który zajmuje się diagnostyką silników . Powinienem coś wiedzieć po jego wizycie ; przynajmniej listę błędów :-P
elspasoo - 2016-08-23, 21:58

MILUŚ widać ,że błądzisz. Wójtowska 21, Gliwice Autoserwis +48322346410. Byłem tam gdy miałem awarię, specjalizują się w Ducato i większość części mają na miejscu, mogę śmiało polecić.
MILUŚ - 2016-08-23, 22:24

elspasoo...........

przeczytaj co napisałem powyżej :-P

HENRYCZEK - 2016-08-25, 15:03

Co tam.
Motorek gada?

MILUŚ - 2016-08-25, 16:15

HENRYCZEK napisał/a:
Co tam.
Motorek gada?


Jeszcze nie :(
Byłem u gościa którego polecił elspasoo. . Na jutro jestem umówiony z nim na telefon kiedy ogarnie stojące mu na placu inne Ducata by zrobić miejsce na mojego wielbłąda :-P

MILUŚ - 2016-08-26, 20:17

HENRYCZEK napisał/a:
Co tam.
Motorek gada?


W poniedziałek mam zawlec wielbłąda do mechanika . Trzymajta rebiata kciuki :diabelski_usmiech

MILUŚ - 2016-09-02, 20:14

Panowie.............kamperek naprawiony !!!!! :ok
Wczoraj wrócił o własnych siłach na parking . Przyjechać kamperem musiał syn bo ja w Belgii siedzę . Serducho kamperka zdiagnozował i naprawił Dr.Ducato polecany tutaj przez elspasoo :ok
Jeszcze raz dzięki za namiar ; bardzo mi pomogłeś .
A teraz do konkretów i przyczyn .
Tak jak na odległość podejrzewał Adam padł immobilaizer :gwm
po podłączeniu komputera ukazał się lista około.....30 błędów :gwm czyli nikt tego nie kasował chyba od nowości . Większość to pierdoły . Te błędy wyczyścił od razu przy mnie .
Ale cztery były z tych poważniejszych : błąd immobilaizera ; przerwa w zasilaniu immobilaizera i obu prędkości obu wentylatorów chłodnicy .
I właśnie ta przerwa w zasilaniu / szukanie jej w instalacji / zajęła mu najwięcej czasu :-/
I teraz najważniejsze ; za robociznę i części Dr.Ducato wziął... 250 zł !!!!! :szeroki_usmiech
Więcej wydałem na lawety niż na naprawę :gwm

Wojciechu - 2016-09-02, 21:04

No to jesteś mądrzejszy o te 250zł. Najważniejsze, że jest ok. i teraz ahoj przygodo. :spoko
CORONAVIRUS - 2016-09-02, 21:53

MILUŚ napisał/a:

Próbowałem drugimi kluczykami /jednak nie mam inmmobilaizera /


jednak masz :)

MILUŚ - 2016-09-04, 09:59

BIORCA napisał/a:
MILUŚ napisał/a:

Próbowałem drugimi kluczykami /jednak nie mam inmmobilaizera /


jednak masz :)


No właśnie się tak zastanawiałem co napisałeś . W sumie przed awarią to chyba immo nie miałem ; bo przekręcając kluczyk piktogram CODE mi się nie zapalał . Po naprawie piktogram sie zapala i gaśnie :ok

MILUŚ - 2016-11-15, 16:40

Rebiata.............
pytanie ; czy przy brudnym filtrze paliwa może się zapalać ta kontrolka ? Zapala się czasami podczas jazdy lub pracy silnika . Czasem jest to kilka sekund czasem minuta - dwie . Nic po za tym się nie dzieje . Zaczęło się tak dziać po ostatniej naprawie IMMO .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group