|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Nadwozia kempingowe i zabudowy - Co to za firma produkująca kampery S.E.A ZGVC model A640
miciurin - 2016-09-18, 10:17 Temat postu: Co to za firma produkująca kampery S.E.A ZGVC model A640 Znalazłem kampera typ A640, którego producentem jest SEA Società Europea Autocaravan S.p.A. Socio unico z Włosch. Z tego co wyczytałem to konsorcjum produkujące kampery marek McLouis, Mobilvetta oraz Elnagh.
Proszę o info
brams - 2016-09-18, 12:17
Ale że niby co? W czym Ci pomóc?
Osobiście śmigam kamperem SEA. Nic się nie dzieje, nudy.
Szału nie ma jak w Hymerze prosto z fabryki, (znaczy, nic się nie dzieje ) tanio.... taka jego brzydota!
ps - nie ma jacuzzi.
ps1 - pali 12l na 93km, ale może spalić mniej, a z całą pewnością więcej
ps2 - ogólnie - budżetowa włoska firma dla najbiedniejszych klientów.
ps3 - but i like it
miciurin - 2016-09-18, 12:20
brams napisał/a: | Ale że niby co? W czym Ci pomóc?
Osobiście śmigam kamperem SEA. Nic się nie dzieje, nudy.
Szału nie ma jak w Hymerze prosto z fabryki, (znaczy, nic się nie dzieje ) tanio.... taka jego brzydota!
ps - nie ma jacuzzi.
ps1 - pali 12l na 93km, ale może spalić mniej, a z całą pewnością więcej
ps2 - ogólnie - budżetowa włoska firma dla najbiedniejszych klientów.
ps3 - but i like it |
Szukam opinii na ten temat bo właśnie się zastanawiam nad kupnem tego modelu ,a jaki Ty masz dokładnie ?
Jadę w przyszłym tygodniu go oglądać i szukam informacji od użytkowników
Jak na razie jesteś pierwszy
brams - 2016-09-18, 12:33
Nie wiem.
Jest to alkowa dla 6 osób z wc +prysznic. Salon z kominkiem Truma połączony z kuchnią i jadalnią.
Działka z domkiem - jakieś 15m2.
ps4 - pierwszy jestem, bo mało SEA na drogach...może więcej na morzu?
miciurin - 2016-09-18, 12:47
brams napisał/a: | Nie wiem. :shock
ps4 - pierwszy jestem, bo mało SEA na drogach...może więcej na morzu? |
No to może będę drugi
światowiec - 2016-09-18, 13:05
Jak obejrzysz napisz swoją opinię i cenę
Rodzinka Cztery Plus - 2016-09-18, 14:35
To ja trzeci. SEA Gante Gigant 500. Bez szału ale solidny i wygodny. Po 10 latach,, 120 tyś.km wygląda i jeździ jak trzeba. A jeździł ze 70 tyś. w wypożyczalni, więc lekko nie miał.
Andrzej 73 - 2016-09-18, 16:09
Nie wiem czy producentem jest SEA , ale jest pewne , że jest to kamper firmy NobelART.
Charakterystyczne dla tej firmy jest kabina w kolorze bordowym.
Andrzej 73 - 2016-09-18, 16:10
Czy to nie jest ta aukcja?
http://suchen.mobile.de/f...95&pageNumber=1
miciurin - 2016-09-18, 16:46
SEA jest wpisany jako producent w brifie.
Zdjęcie wkleiłem przykładowe ściągnięte z neta. Ale to.właśnie takie auto chcę kupić, 2007 rok z silnikiem 2,2
krimar - 2016-09-18, 18:31
miciurin napisał/a: | Ale to.właśnie takie auto chcę kupić, 2007 rok z silnikiem 2,2 |
to najpierw sobie poczytaj o tym silniku (2,2 Puma) i jeśli nie przeszkadza Ci niebezpieczeństwo rozpadnięcia się tłoka bez żadnych objawów wstępnych to może to być silnik dla Ciebie.
miciurin - 2016-09-18, 18:38
krimar napisał/a: | to najpierw sobie poczytaj o tym silniku (2,2 Puma) i jeśli nie przeszkadza Ci niebezpieczeństwo rozpadnięcia się tłoka bez żadnych objawów wstępnych to może to być silnik dla Ciebie. |
Odrobiłem już lekcję z silnikiem i opinie są jak zawsze różne. Sami w firmie mieliśmy dwa takie Ductato z tym motorem i problemy zaczęły się przy przebiegach powyżej 250 tyś km z jednym autem gdzie było wielu kierowców, a drugie zostało sprzedane przy 300 tyś. i silnik do końca działał bezawaryjnie.
Jak zabudowa będzie OK i silnik na chodzie to się zastanowię nad kupnem.
mz3545 - 2016-09-18, 19:11
Mam w firmie kilka Fiat Ducato z takim silnikiem 100 KM . Przebiek nawet 360 tys i nadal jeżdżą nie mam problemów Rozwożę towar po sklepach wiec nie przekraczamy prędkości 110 mqx 120 km/h Słyszałem o tych tłokach ale to może wtedy kiedy sa długie trasy przy prędkościach powyżej 140 km/h. silniki oceniam bardzo pozytywnie na podstawie swoich 7 Fiatach
Andrzej 73 - 2016-09-18, 19:55
Najważniejsza jest zabudowa jeśli będzie szczelna i układ będzie odpowiadał to silnikiem martwiłbym się na końcu.
kozarro - 2016-09-25, 17:26
ja też mam SEA tylko ciut starszy z 2004r, wykonanie moim zdaniem poprawne, sprzęty pokładowe standardowe , może to nie luksusowa marka ale mi się podoba
Rav - 2016-09-25, 22:34
Kiedyś o mały włos nie kupiłem SEA. Wykonanie standardowe dla włoszczyzny. Firma stanowiąca konsorcjum trzech (jak napisano na wstępie). Kamper jak każdy inny (z pominięciem marek premium). Jak pasuje układ i stan jest ok - brać.
Co do silnika: to 2.2 dobrej opinii nie mają, ale przy tym przebiegu (93 tys. km) włosów z głowy bym nie rwał. O ile któryś z wtrysków nie zacznie lać - nic mu nie grozi.
gino - 2016-09-26, 06:58
fajny i wyróżniający się przez kolor kabiny../mniej atrakcyjny dla złodziei /
z tyłu dwa łóżka , mimo iż tego nie widać na fotkach..
fajny
kaimar - 2016-09-26, 12:16
W kamperach niskobudżetowych produkowanych specjalnie dla dużych dealerów niemieckich jak w tym przypadku NobleArt dla firmy Palmowski gdzie są oszczędności na każdym kroku, trzeba zwrócić uwagę na konstrukcję przedłużenia ramy pod garażem. Często są to po prostu dwa ceowniki włożone w ramę a podłoga w garażu jest na tym samym poziomie co podłoga w części mieszkalnej. W efekcie podłoga bagażnika jest ok 20 cm wyżej niż w "normalnym" kamperze i w teoretycznie dużym garażu po łóżkiem nie mieści się rower na wysokość.
Rodzinka Cztery Plus - 2016-09-26, 14:38
U mnie rama jest przedłużona dwoma profilami zamkniętymi o przekroju oryginalnej ramy, przytwierdzonymi śrubami. Ale fakt, podłoga bagażnika jest na ramie, a nie poniżej. Nawet nie wiedziałem, że może być inaczej
bryzby - 2016-09-27, 09:21
Rav napisał/a: | (z pominięciem marek premium). |
A które są premium?
mrsulki - 2016-09-27, 10:10
No Hymer oczywiście
Bronek - 2016-09-27, 10:31
Są plusy dodatnie i plusy ujemne , takiej przedłużki ramy . Na ogół jest cieńsza i słabsza . Denko bagażnika też super mocne czasem nie jest
Warte sprawdzenia , np u mnie niżej i takie tam ceowniki
. I trzeba o tym pamiętać .
Znajomy zrobił w Hymerze platformę pod motocykl , mocując ją do tej przedłużki .
Kilkaset kilogramów i jazda do wertepach spowodowały oberwanie denka bagażnika , właśnie ,że ta dodatkowa rama nie wytrzymała. lekko ją skręciło. Niewiele , ale wystarczyło by zniszczyć tyłek kampera .
Kwestia tez długości zwisu . Pomijając DMC i chcąc wozić coś ciężkiego dałbym wzmocnienia np z profili aluminiowych .
bryzby - 2016-09-27, 17:45
mrsulki napisał/a: | No Hymer oczywiście |
A z półintegrali?
zdzineks - 2016-09-27, 22:39
Też mam ten SEA i to przekrzywione A nad kabiną wygląda jak X i można czytać dwuznacznie,może dlatego pozdrawiają mnie na trasie.,Jak kupowałem z 2,0 JTD silnikiem to myślałem,że zainstaluję czipa i będzie śmigał.Niestety, okazało się w serwisie,że ma już czipa no i nawet te 115 KM przy tej nadbudowie robi z niego ''muła'' i paliwożercę. Ale i tak go kocham bo objechaliśmy kawał Europy.
kaimar - 2016-09-28, 09:02
bryzby napisał/a: | A które są premium? |
Poniżej slajd na którym widać podział marek w grupie HYMER
miciurin - 2016-09-29, 20:36
zdzineks napisał/a: | Jak kupowałem z 2,0 JTD silnikiem to myślałem,że zainstaluję czipa i będzie śmigał.Niestety, okazało się w serwisie,że ma już czipa no i nawet te 115 KM przy tej nadbudowie robi z niego ''muła'' i paliwożercę. |
W fiermie V-Tech Tuning za 1200 zł wgrywają oprogramowanie na 130 KM, przed i po programie auto jest na hamowni i widać ile dodało mu mocy. Witaminy działają nawet na ten silnik
SlawekEwa - 2016-09-29, 20:45
miciurin napisał/a: | W fiermie V-Tech Tuning za |
Ile wyciągają z 3.0 JTD?
miciurin - 2016-09-29, 20:47
SlawekEwa napisał/a: | miciurin napisał/a: | W fiermie V-Tech Tuning za |
Ile wyciągają z 3.0 JTD? |
A nie wiem, ja dzwoniłem i pytałem się co i jak.
Andrzej 73 - 2016-09-29, 20:51
SlawekEwa napisał/a: | Ile wyciągają z 3.0 JTD? |
Max plus 15% mocy.
Karas - 2016-09-29, 20:55
robią 200-210
później lata to tak:
https://www.youtube.com/watch?v=LussXtbqliY
https://www.youtube.com/watch?v=LCk_-1XWS5c
SlawekEwa - 2016-09-29, 20:57
Andrzej 73 napisał/a: | Max plus 15% mocy. |
24KM nie wiem czy warto
SlawekEwa - 2016-09-29, 21:01
No jednak te 200KM to już coś
Andrzej 73 - 2016-09-29, 21:25
W kamperem już tak nie pojedziesz.
Rodzinka Cztery Plus - 2016-09-29, 21:55
Ja Espace wirusowałem w Kreator Mocy. 173----->204KM i 360----->410Nm. I spalanie ponad półtora litra w dół. Moc jest drugorzędna. Ale moment dostępny od samego dołu - cudo.
SlawekEwa - 2016-09-29, 22:05
Andrzej 73 napisał/a: |
W kamperem już tak nie pojedziesz. |
Z blaszanki ?
Andrzej 73 - 2016-09-30, 00:47
Nawet z blaszanki - masa własna .
Karas - 2016-09-30, 08:30
Mam serię 160km, ale licznikowe 170 już nie raz latałem. O komforcie w kabinie już nie będę wspominał
miciurin - 2016-10-05, 20:09
brams napisał/a: | Osobiście śmigam kamperem SEA. Nic się nie dzieje, nudy.
|
Od wczoraj jestem właścicielem SEA A640
Temat do zamknięcia.
brams - 2016-10-06, 08:43
Jak do zamknięcia?
Popytał, postawił, napisał że kupił, a na koniec wypiął?!
A foty? Opis itd?
Jurek121175 - 2016-10-06, 14:46
No Piotrze miciurin pochwal się nowym nabytkiem
kaimar - 2016-10-06, 16:13
miciurin napisał/a: | Od wczoraj jestem właścicielem SEA A640 |
Gratuluję.
Gdybyś potrzebował jakiś części do swojego kampera to pisz do mnie.
miciurin - 2016-10-06, 21:40
Jurek121175 napisał/a: | No Piotrze miciurin pochwal się nowym nabytkiem |
No to przesyłam kilka fotek
Kaimar masz może dostęp do schematu energobloku ? Ogólnie wszystko jest OK ale muszę coś sprawdzić bo mam kilka dodatkowych kabelków i chciałbym sprawdzić.
kaimar - 2016-10-06, 23:12
miciurin napisał/a: | Kaimar masz może dostęp do schematu energobloku ? |
A co tam masz? Jeśli Nordelletronica NE185 to coś jest.
miciurin - 2016-10-06, 23:43
kaimar napisał/a: | miciurin napisał/a: | Kaimar masz może dostęp do schematu energobloku ? |
A co tam masz? Jeśli Nordelletronica NE185 to coś jest. |
Coś innego bo NE 165N
kaimar - 2016-10-07, 01:00
NE165 to jest typ panela kontrolnego. Tzw. energoblok czyli fuse panel powinien być z tyłu fotela pasażera
Jurek121175 - 2016-10-07, 08:06
Piotrze, niech Wam służy jak najlepiej i do zobaczenia
miciurin - 2016-10-07, 08:11
Jurek121175 napisał/a: | Piotrze, niech Wam służy jak najlepiej i do zobaczenia |
Dzięki
miciurin - 2016-10-07, 10:20
kaimar napisał/a: | NE165 to jest typ panela kontrolnego. Tzw. energoblok czyli fuse panel powinien być z tyłu fotela pasażera |
Pod siedzeniem jest ale nie widzę typu
kaimar - 2016-10-07, 16:01
Podaj e-maila to wyślę plik.
jarko_66 - 2016-10-07, 19:14
Piotr to teraz trzeba .Fajny , niech jeździ jak najdłużej
miciurin - 2016-10-08, 19:29
jarko_66 napisał/a: | Piotr to teraz trzeba .Fajny , niech jeździ jak najdłużej |
Dzięki
|
|