Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Podwozia - technika i eksploatacja - Waga bazy Jumper III L4H3 3,0 L

Darek Szczecin - 2016-12-07, 11:52
Temat postu: Waga bazy Jumper III L4H3 3,0 L
Wczoraj będąc w firmie która ma super wagę samochodową zważyłem swojego blaszaka wypasionego który ma 6 miesięcy, znaczy tegoroczny. Auto było puste ja wysiadłem w zbiorniku było 80 litrów diesla. I doznałem szoku wynik 2510 kg :shock: . W DR G 2170kg. Mam ponad 300kg auta gratis :shock: . Myślałem że waga do bani, ale nie, wrzuciłem na auto równo 950 kg ważyliśmy palety certyfikowanym paleciakiem i wróciłem na wagę wynik 3450 gdzieś uciekło 10 kg, ale to pryszcz . Ponad standard mam zamocowany Hak, fotel pneumatyczny kierowcy, climatronic, zbiornik paliwa 125 litrów bo takie auto zamawiałem. Chcąc kiedyś robić z tego kampera zostaje tylko 1000 kg, może być słabo. :-/
krzlac - 2016-12-07, 12:31
Temat postu: Re: Waga bazy Jumper III L4H3 3,0 L
Darek Szczecin napisał/a:
może być słabo. :-/


A ktoś uważa, że z L4H3 można zrobić kamera (z tzw. wszystkim), załadować graty dla choćby dwóch osób niezbędne na 2-4 tygodniowym urlopie, nalać paliwa oraz wody i utrzymać się w DMC 3,5T?

SlawekEwa - 2016-12-07, 12:35

Z L4H2 tak :bigok
Darek Szczecin - 2016-12-07, 12:40

Kupiłem furkę do wożenia pszczół luzem :diabelski_usmiech
podejście dilerów masakra jakaś

SlawekEwa - 2016-12-07, 12:41

Jaką masz ładowność w papierach?
krzlac - 2016-12-07, 12:47

SlawekEwa napisał/a:
Z L4H2 tak :bigok


A jaka jest różnica wagi między "pustym" H3 a H2?

Darek Szczecin - 2016-12-07, 12:48

SlawekEwa napisał/a:
Jaką masz ładowność w papierach?


G 2170 kg, ładowność 1330 kg

może to G wyszło im bez paliwa, bez oleju, bez płynu chłodzącego, bez płynu do spryskiwaczy, bez koła zapasowego, bez fotela pneumatycznego, bez haka holowniczego, bez dywaników, bez CHGW czego jeszcze

bart.ek - 2016-12-07, 14:05

Temat był poruszany wielokrotnie - wszyscy producenci zaniżają wagi samochodów, żeby móc pochwalić się ładownością. Moje ducato L4H3 (2.3, klima, webasto, hak, zbiornik 125l) waży na pusto ~2.35t.
Darek Szczecin - 2016-12-07, 14:14

bart.ek napisał/a:
Temat był poruszany wielokrotnie - wszyscy producenci zaniżają wagi samochodów, żeby móc pochwalić się ładownością. Moje ducato L4H3 (2.3, klima, webasto, hak, zbiornik 125l) waży na pusto ~2.35t.


no to się wszystko zgadza ja mam 3.0L i jeszcze fotel pneumatyczny i 2,5t wyszło. Czyli na kampera taka konfiguracja się nie nadaje

frólik - 2016-12-07, 14:31

Zabudowywane przeze mnie Ducato L4H2 3l. Prasia z ocieplonym nadwoziem, podłogą i zamontowanymi oknami ważyło 2600 kg.
Nowe ducato L4H3 2,3l na wadze bez ściany grodziowej na rezerwie 2260 kg.
Nowy boxer L4H3 2,2l na wadze bez ściany grodziowej na rezerwie też ponad 2200 kg.
Wszystkie bez kierowcy.
Taka to promocja, płacisz za mniej dostajesz więcej .... mać :szeroki_usmiech

Darek Szczecin - 2016-12-07, 17:08

To na balsę trza będzie przechodzić z zabudową lub na inne eukaliptusy :spoko
futro2606 - 2016-12-08, 14:00

Pociesz się ,większość kamperów zarejestrowanych do 3,5 t znacznie przekracza dopuszczalną wagę. Mój ma także 3,5 t a w rzeczywistości waży ponad 4t . Nie znam przypadku ,że ktoś już zapłacił za przekroczoną wagę a już kilka razy było o tym głośno . Kończyło się tak ,że ktoś słyszał ,że ktoś zapłacił i plotka poleciała w eter. Jeżdżę kamperem od 13 lat (zawsze przeładowanym ) robię ok 10 000 rocznie i nigdy mnie nawet nie kontrolowali.Dwa razy miałem znak zjazdu na wagę ale na tabliczce był znak samochodu ciężarowego i autobusu powyżej 2,6 t ( my mamy samochody specjalne i nas to nie dotyczy ),przejechałem i do tej pory nic nie przyszło. Może ktoś powie ,że mam szczęście . Zadam jeszcze raz pytanie - czy ktoś zapłacił za przeładowanie kamera? Będę wdzięczny za informację. :gwm
MILUŚ - 2016-12-08, 14:39

futro2606 napisał/a:
Pociesz się ,większość kamperów zarejestrowanych do 3,5 t znacznie przekracza dopuszczalną wagę. Mój ma także 3,5 t a w rzeczywistości waży ponad 4t . Nie znam przypadku ,że ktoś już zapłacił za przekroczoną wagę a już kilka razy było o tym głośno . Kończyło się tak ,że ktoś słyszał ,że ktoś zapłacił i plotka poleciała w eter. Zadam jeszcze raz pytanie - czy ktoś zapłacił za przeładowanie kamera? Będę wdzięczny za informację. :gwm


Pisałem już o tym ...................

Ja zapłaciłem za przeładowanie kampera o 260 kg ...........70 EUR :gwm

miklo75 - 2016-12-08, 14:40

no chyba jednak znajdą się tacy np. Świstak, poczytaj końcówkę wątku o Milce II
Darek Szczecin - 2016-12-08, 15:37

http://www.camperteam.pl/...150&view=newest Mamy bardzo rozwinięte technologicznie państwo . System będzie działał całkowicie automatycznie w oparciu o dane z CEPIK. Coś jak fotoradary mierzącę prędkość tylko tu taryfikator kar będzie uzależniony od nadwagi , nawet nie będzie z kim dyskutować
kubanski - 2016-12-08, 21:39

futro2606 napisał/a:
Pociesz się ,większość kamperów zarejestrowanych do 3,5 t znacznie przekracza dopuszczalną wagę. Mój ma także 3,5 t a w rzeczywistości waży ponad 4t . Może ktoś powie ,że mam szczęście . Zadam jeszcze raz pytanie - czy ktoś zapłacił za przeładowanie kamera? Będę wdzięczny za informację. :gwm


Nie pamiętam jak ostatnio rozmawialiśmy,czy mówiłeś że masz kat.C.
Ja nie słyszałem,widziałem.Przypadek jak twój.Brak kat.C.Mandat to pikuś.Dalej nie jedziesz.
Jeździsz tam gdzie masz szczęście.
Pozdrowienia.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group