Kupujemy kampera - Kupuję kampera - proszę o poradę
marcelde - 2016-12-09, 21:16 Temat postu: Kupuję kampera - proszę o poradęWitam wszystkich forumowiczów, to mój pierwszy wpis. Nie mogłem znaleźć działu "Przedstaw swoje CV, dlatego od razu piszę tutaj (Przyjmuję do wiadomości, że na forum mile widziane jest przedstawienie się w dziale "Przedstaw swoje CV").
Krótko i zwięźle. W przyszłym roku realizuję projekt filmowy, który wymagać będzie podróży po całej Polsce od wiosny do zimy, z możliwością zatrzymania się gdziekolwiek (gdzie to tylko dopuszczalne). Dystans miesięczny to około 3000km (to jest założenie, nie wiem do końca jak będzie w rzeczywistości). Potrzebuję domu na kołach dla mnie i mojej żony.
Zamierzam kupić jakąś starą alkowę, zupełnie ją odświeżyć od środka i z zewnątrz.
Przyznam się bez bicia że nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o użytkowanie czy kupowanie kampera, dlatego kieruję się do Was z prośbą o radę.
Nie wiem jakie tu na forum istnieją określenia samochodu nad którego kupnem się zastanawiam, ale ja bym powiedział, że to stary trup Chodzi o Fiata Ducato z lat 80. Lub Peugota, jak rozumiem to podobne konstrukcje? (czemu taki? ponieważ jest piękny, z charakterem i w 100% wpisuje się w estetykę mojego projektu)
Tutaj przykłady
Numer jeden Numer dwa ten jest o wiele ładniejszy, lepiej doposażony, o czym świadczy cena.
Czy auto z takim rocznikiem jeszcze w ogóle jakoś jeździ? Da się znaleźć jakiś rozsądny egzemplarz? Oczywiście kupowałbym ze znajomym mechanikiem, który by wszystko obejrzał, chciałbym jedynie wiedzieć, czy jest sens szukać takich kamperów na allegro/otomoto/mobile.de
Proszę mnie nie zabijać śmiechem jeśli mam nierealne plany, ale mój budżet to 40k zł na gotowy kamper, czyli:
- odpicowany z zewnątrz (biały lakier, zabudowa cała na biało)
jeśli się uda - powiększona łazienka (nie potrzebuję tak dużo miejsca do siedzenia jak to zwykle znajduję w kamperach)
- wnętrze z meblami w stylu skandynawskim - robione na własną rękę