Darek Szczecin - 2016-12-11, 10:12 Temat postu: Caravan Weight Control CWCPrzymierzam się do zakupu czegoś takiego, bawił się ktoś może takim urządzeniem? https://www.youtube.com/watch?v=3lpPCHyWJkEkimtop - 2016-12-11, 10:29 Cena 200 euro
Ważenie samochodu 10 zł ( u mnie tyle biorą w składzie węgla)
Zamierzasz świadczyć usługi ważenia aut?slawwoj - 2016-12-11, 10:35 Fajny bajer. Ale żeby to było 200 złDarek Szczecin - 2016-12-11, 10:35
kimtop napisał/a:
Cena 200 euro
Ważenie samochodu 10 zł ( u mnie tyle biorą w składzie węgla)
Zamierzasz świadczyć usługi ważenia aut?
Cena jest jaka jest,tylko czasem do składu węgla daleko, albo nie wiadomo gdzie on jest, lub nieczynny slawwoj - 2016-12-11, 10:39 Dane techniczne
Maksymalne obciążenie na koło. 1.500 kg (pomarańczowy)
Do du... taka waga.Comsio - 2016-12-11, 10:53 Przydatna zabawka , tym co są na krawędzi. Jak ja. Na pewno się zwróci.
Tym bardziej że jest co ras większy nacisk na konrolę KG. Darek Szczecin - 2016-12-11, 10:54
slawwoj napisał/a:
Dane techniczne
Maksymalne obciążenie na koło. 1.500 kg (pomarańczowy)
Nic nie jest doskonałe, ale daje pogląd
te duże całkiem najazdowe też mają jakieś odchylenia mrsulki - 2016-12-11, 11:03 Darek kup będzie gdzie ważyć autka Bronek - 2016-12-11, 11:11 Latać z tym?...
Kup cztery
Fajne ale upierdliwe.
Darki to gadżeciarze, to rozumiem. Lepiej wydać na lifepo4Darek Szczecin - 2016-12-11, 11:18
Bronek napisał/a:
Latać z tym?...
Kup cztery
Fajne ale upierdliwe.
Darki to gadżeciarze, to rozumiem. Lepiej wydać na lifepo4
LiFePo nie ucieknie, tylko trzeba dostawcę namierzyć takiego który ma towar, ja już zdecydowany na tę technologię.
Ta waga trochę gadżet, ale potrzebne to mi nie tylko kamperow, system restrykcji odnośnie nadwagi na naszych drogach rozrasta się prędko. Czasem nawet po zawieszeniu nie widać że jadę przeładowany o 300kg a to już pod paragraf podpada i zadyma na pół dnia. W zasadzie jestem zdecydowany, szukam tylko poparcia MILUŚ - 2016-12-11, 11:28
Bronek napisał/a:
Latać z tym?...
Kup cztery
To pewnikiem DMC przekroczy .............
Dla mnie to zawracanie......... Bronek - 2016-12-11, 11:34 Tu tak większość ma... Ego mamy wielkie jak prawdziwa PiP, KA (Prawdziwy i Polak, Katolik) wiary w w siebie.
Przyda się, ale ja mam złom sprawdzony.
Wagę Ci po nosem montują.Darek Szczecin - 2016-12-11, 11:50
Bronek napisał/a:
:lol: Tu tak większość ma... Ego mamy wielkie jak prawdziwa PiP, KA (Prawdziwy i Polak, Katolik) wiary w w siebie.
Przyda się, ale ja mam złom sprawdzony.
Wagę Ci po nosem montują.
I to nie jedną wagę, ale cały system wart ponad 2 miliona PLN
więc łupanka będzie ostra
Co do upierdliwości też to przemyślałem, z pomocnym giermkiem będzie to nawet sympatyczne
Z wypowiedzi wynikia że raczej nikt tego nie testował więc idę na oblatywacza krzlac - 2016-12-11, 12:05
Bronek napisał/a:
Latać z tym?...
Latać może żona, ale pamietajcie by jej wagę na koniec dodać. DMC - wszyscy w aucie.Bronek - 2016-12-11, 12:17
krzlac napisał/a:
Bronek napisał/a:
Latać z tym?...
Latać może żona, ale pamietajcie by jej wagę na koniec dodać. DMC - wszyscy w aucie.
następnym razem zostawię psa.
Darek Szczecin - 2016-12-11, 12:20
krzlac napisał/a:
Bronek napisał/a:
Latać z tym?...
Latać może żona, ale pamietajcie by jej wagę na koniec dodać. DMC - wszyscy w aucie.
Mojej to nawet elektronika nie wychwyci 45kg w błędzie pomiaru się mieści Bronek - 2016-12-11, 12:21 Jak to mówią poetycko :
"Bez serc, bez dupy, to kościotrupy" mischka - 2016-12-11, 12:25
Darek Szczecin napisał/a:
Przymierzam się do zakupu czegoś takiego, bawił się ktoś może takim urządzeniem?
Bawiłem, tylko nie miałem możliwości porównania dokładności pomiaru.
Są dwa modele, żółty 1000 i pomarańczowy 1500.
Ceny w DE to 128€ lub za wersję z naciskiem 1500kg 172€
Ogólnie taka inwestycja może się szybko zwrócić
Minus taki że przy minusowych temperaturach nie bardzo to działa.
Oficjalny zakres temperatur 0-50°CDarek Szczecin - 2016-12-11, 12:42
mischka napisał/a:
Darek Szczecin napisał/a:
Przymierzam się do zakupu czegoś takiego, bawił się ktoś może takim urządzeniem?
Bawiłem, tylko nie miałem możliwości porównania dokładności pomiaru.
Są dwa modele, żółty 1000 i pomarańczowy 1500.
Ceny w DE to 128€ lub za wersję z naciskiem 1500kg 172€
Ogólnie taka inwestycja może się szybko zwrócić
Minus taki że przy minusowych temperaturach nie bardzo to działa.
Oficjalny zakres temperatur 0-50°C
No właśnie o to mi chodzi, o wiedzę ile przegięcia wagowego mam mniej więcej.
Jak już wiem że przekroczyłem DMC to wybiorę sobie trasę alternatywną, lub rozładuję co nie co . Chodzi mi oto żeby szybko w każdych warunkach móc zweryfikować wagę auta i nie ważne czy to kamper czy dostawczak. Jak gminy nasze podłapią pomysł łupania za nadwag to poleci to lawinowo w imię bezpieczeństwa ogólnego bart.ek - 2016-12-12, 10:07 Ja mam to urządzenie (w odmianie o nacisku do 1000kg), dawno w sumie nie używałem. Kiedyś zważyłem dostawczaka, zdaje się wynik był trochę zaniżony. Muszę znów spróbować Darek Szczecin - 2016-12-12, 13:48 pod koniec tygodnia powinienem dostać wersje 1500 kg więc sam sprawdzę jak to działa onionskin - 2016-12-12, 14:28
Darek Szczecin napisał/a:
...................
Jak gminy nasze podłapią pomysł łupania za nadwag to poleci to lawinowo w imię bezpieczeństwa ogólnego
Akademia Górniczo-Hutnicza dostała granty od rządu i dwóch największych prywatnych firm nadzorujących transport- i obiecuje, że za dwa/trzy lata da narzędzie aby masa pojazdów była "łapana w locie".Darek Szczecin - 2016-12-12, 14:50
onionskin napisał/a:
Darek Szczecin napisał/a:
...................
Jak gminy nasze podłapią pomysł łupania za nadwag to poleci to lawinowo w imię bezpieczeństwa ogólnego
Akademia Górniczo-Hutnicza dostała granty od rządu i dwóch największych prywatnych firm nadzorujących transport- i obiecuje, że za dwa/trzy lata da narzędzie aby masa pojazdów była "łapana w locie".
w Szczecinie każdy wlot i wylot ma już zamontowany system ważenia i identyfikacji pojazdów, uruchomili to w zeszłym tygodniu. Kwestia czasu jak to rozrośnie się do granic absurdu tak jak było z fotoradaramibart.ek - 2016-12-12, 17:55 System nie ma być wymierzony w campery przeładowane o 200kg, tylko w ciężarówki łamiące dopuszczalne naciski na oś (co niszczy drogi) i "dostawczaki" wożące często więcej towaru niż mają DMC.onionskin - 2016-12-12, 18:03 Może się mylę- ale czy obecnie nie działa to tak, iż czujnik wysyła tylko sygnał dla patrolu a on musi "potwierdzić" fakt przeciążenia?
Rozwiązanie o którym pisałem ma być tak dokładne- że jak w przypadku viatola: kara ma iść z automatu.Darek Szczecin - 2016-12-12, 18:20 co by nie było i kiedy z automatu kary za nadwagę będą leciały i tak trzeba być czujnym. System w Szczecinie wygląda groźnie. Czy odpuszczą przeładowanie o 200-300 kg nie wiadomo. Jeśli jakieś PLN-y będą do wyjęcia z tego systemu to jestem pewien że gminy nie pogardzą taką formą daniny. Czy system ma być wymierzony tylko w Tiry? Oby tak było, ale nadwaga od DMC dopuszczalnego to nadwaga, paragraf taki sam onionskin - 2016-12-12, 18:48
bart.ek napisał/a:
System nie ma być wymierzony w campery przeładowane o 200kg, tylko w ciężarówki łamiące dopuszczalne naciski na oś (co niszczy drogi) i "dostawczaki" wożące często więcej towaru niż mają DMC.
Alexis de Tocqueville
Cytat:
Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie popełniłby skądinąd łagodny i liberalny rząd, kiedy zabraknie mu pieniędzy.
Więc nie był bym takim optymistom andi at - 2016-12-12, 19:41 To Polske omijać łukiem jak tyle wag mischka - 2016-12-12, 20:06
andi at napisał/a:
To Polske omijać łukiem jak tyle wag
jak omijać, jak do domu ciągnie... slawwoj - 2016-12-12, 20:18
andi at napisał/a:
To Polske omijać łukiem jak tyle wag
A może to odwet za wagi austrajackie i bedą ważyć i karac tylko A. Darek Szczecin - 2016-12-12, 20:32 Spoko, zrobimy sobie mapy szlaków bez wagowych . System Yanosik rozbuduje się o miejsca z wagami, lub na wzór raperów i ich aut z teledysków, podskok przedniej osi i przelot nad płytą wagi, podskok tylnej osi i przelot nad płytą . Producenci poduszek siłowników pomp coś wymyślą . Akcja powoduje reakcje Bronek - 2016-12-12, 21:19
Ruchem konika szachowego, da się ominąć.
ZEUS - 2016-12-12, 21:49 mówisz - masz...
Darek Szczecin napisał/a:
W zasadzie jestem zdecydowany, szukam tylko poparcia
POPIERAM... Socale - 2016-12-12, 23:43 Darek, dobrze byłoby porównać wskazania z wagi na OSKP, składzie węgla i tego ustrojstwa.
Będzie pogląd.Darek Szczecin - 2016-12-12, 23:49 Bronek rozwaliłeś mnie na trzeźwo nie ogarnę. Zeus, poklepania po plecach brakowało . Socale tak zrobię , jak będę u kolegi w firmie który ma wagę nówka sztuka najazdowa za pierdylion złotych to 3 razy będę ważył sobie na jego wadze i na tym CWC oraz jeszcze raz taka sama procedura jak przymę na dostawczaka ładunek żeby skala jakaś była i pochwałę się . Pozdrawiam i życzę niedowagi mischka - 2016-12-13, 08:35 Zważ kilka razy auto cwc a wynik za każdym razem będzie inny. Średnia z trzech pomiarów powinna być bardziej miarodajna. Bardzo ważne jest idealnie równe podłoże.Darek Szczecin - 2016-12-19, 20:45 Witam , urządzenie doszło więc poważyłem trochę kampera wyszło około 3050 kg zrobiłem 3 próby różnice wychodziły około 20 kg ta 3050 jest najwyższym wynikiem. Wstępnie się zgadza waga kampera na wadze certyfikiwanej wyszła 2860kg doszła klima , doszła markiza, ja byłem w aucie i parę pierdół po sezonie też jest w środku. Chyba waży to ustrojstwo w miarę uczciwie. Zrobie jeszcze próbę z dostawczakiem i wagą profesjonalną. Trzeba uważać żeby podłoże było równe bo wystają z tego takie dwa sensory i co by w dołki nie powpadałymiklo75 - 2016-12-25, 17:50 Darek, a nie chciałbyś sprawdzić czy działa na moim? Darek Szczecin - 2016-12-26, 10:29
miklo75 napisał/a:
Darek, a nie chciałbyś sprawdzić czy działa na moim?