Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Porady dla kupujących kampera - Jaka długośc blaszaka

birdy - 2017-01-14, 23:58
Temat postu: Jaka długośc blaszaka
Witam, planuje zakup jakiegoś samochodu dostawczego i przerobienie na campera. Na razie czytam posty i przeglądam oferty, zauważyłem ze wiekszość "blaszaków" ma pakę o długości 3,3 czy to było by wystarczające? w założeniu ze z tyłu w poprzek załoze łózko 2 osobowe po lewej stronie prysznic i jakiś stolik a po prawej kuchnię. Wiem ze mogę sobie to obliczyć, ale bardziej chodzi mi o opinie kogoś kto juz taki samochód składał albo ma czy takie ustrojstwo bedzie "do zycia". Ogólnie jestem młody i planuję ze gdy gdzieś pojadę to więcej czasu bede spędzał poza nim i nie potrzebuje jakiejś przesadnej przestrzeni. Dziękuje z wszystkie porady
Skorpion - 2017-01-15, 00:00

Witaj birdy :spoko
izola - 2017-01-15, 00:08

witaski birdy na naszym forum ,
też ogólnie jestem młoda, i mam mniej niż 3,3 i tym jeżdżę od lat bez problemu_ nawet prysznica nie mam ... ale WC jest ważne i nie słuchaj takich spezi co do lasu biegają z potrzebą ;)

andi at - 2017-01-15, 05:15

Witaj :spoko

http://www.camperteam.pl/...der=asc&start=0
http://www.camperteam.pl/...der=asc&start=0

Masz czytania hohoho :haha:

Viper - 2017-01-15, 06:17

Witamy. :spoko :spoko :spoko
gajor - 2017-01-15, 08:01

jarko_66 - 2017-01-15, 10:36

witaj . Koledzy Ci sugerują ,abyś zachował odpowiednią kolejność , tzn . abyś się przywitał , a potem zadawał pytania. Odpowiem Ci na Twoje pytanie MAX MAX. I i tak będziesz miał mało miejsca. Twój wiek nie odgrywa większej roli, tylko pogoda. Nie zawsze siedzenie pod markizą jest wskazane. :zimno :pifko :zimno :spoko Jesienią lub wiosną miło się siedzi w ciepłym kamperku ,przy piwku w miłym towarzystwie, a na dworze ciemno i zimno :spoko
birdy - 2017-01-15, 13:37

jarko_66 napisał/a:
Twój wiek nie odgrywa większej roli, tylko pogoda.