Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Kupujemy kampera - Początkujący jak wielu szuka porady Fiat Ducato Eura mobil

pietrys - 2017-03-22, 15:53
Temat postu: Początkujący jak wielu szuka porady Fiat Ducato Eura mobil
Witam wszystkich Forumowiczów!

Jestem nowy na forum i zielony w kwestii kamperów, dlatego proszę o poradę.

Wraz z małżonką poszukujemy kampera dla naszej rodziny 4-osobowej rodziny (2+2). Maksymalna kwota to ok. 40.000 zł.

Czy ta oferta wydaje się w miarę Fiat Ducato 1995? Co sądzicie o takiej zabudowie (ja znam tylko Knauf'a)? Proszę o ewentualne porady. Wiem, że mam osobiście sprawdzić w szczególności stan podłogi, ścian, etc. pod kątem przecieków i wilgoci oraz czy wszystko chodzi.

I jeszcze jedno pytanie: czy obecnie można bezproblemowo zmienić w dow. rej. ilość osób, na którą pojazd jest zarejestrowany (obiło mi się o uszy, że od zeszłego roku nie jest to już takie proste)?

Pozdrawiam serdecznie,
Michał

kubanski - 2017-03-22, 16:25
Temat postu: Re: Początkujący jak wielu szuka porady Fiat Ducato Eura mob
pietrys napisał/a:

(ja znam tylko Knauf'a)

Znaczy jesteś Putzmeister i dasz radę z tym designerskim WC. :diabelski_usmiech

pietrys - 2017-03-22, 18:49

Chodziło mi oczywiście o Knaus :ok Pisane przez telefon :wyszczerzony:
zbyszekwoj - 2017-03-22, 19:40

Auto fajne, ale Dzierżoniów kojarzy mi się z naprawianymi rozbitkami. :diabelski_usmiech
Comsio - 2017-03-22, 20:11

Zabudowa :ok
Było to coś tuningowane. :wyszczerzony:
Alkowa
Łazienka.
tyle z Foto.

Jak ale jak dobrze naprawione, to gra warta świeczki.

4- osoby da radę , można kamperować okrągły rok.

pietrys - 2017-03-22, 21:35

Dzięki. A skąd kojarzycie Dzierżoniów z rozbitkami. Na razie sprawdziłem po vin w bazach free i jest Ok. W historii pojazdu od 2011 w Polsce w rękach 1 właściciela. Przed 2011 było ich chyba jeszcze 2 ale jednym z nich mógł być handlarz?

Comsio skąd wnioskujesz tuning? Ja sie nie znam,

Comsio - 2017-03-22, 22:16

Mam to cudo :wyszczerzony: