| |
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Kupujemy kampera - Jak sprawdzić co czai się pod podłogą
listewka - 2017-04-21, 17:53 Temat postu: Jak sprawdzić co czai się pod podłogą Witajcie, poszukuję kampera na vanie. Znalazłem ofertę weinsberga 541. Na pierwszy rzut oka wszystko było ok - z tym że samochód jest zarejestrowany jako ciężarowy na 3 osoby? Okazało się że nie jest to oryginalny weinsberg a przeróbka na vanie.
No i tutaj powstaje zagwozdka. Czy da się jakoś sprawdzić czy przeróbka została zrobiona dobrze?
Chodzi mi o wszystko czego nie widać - uszczelnienie, ocieplenie instalacje.... Bo z wierzchu wygląda ok. Nie znam się na tym a nie chciałbym wtopić.
No i co sądzicie o tej rejestracji na ciężarowy?
Z góry dziękuję za Waszą pomoc
Track222 - 2017-04-21, 18:07
Pierwsze to należało by się przedstawić, uzupełnić avatara a później zadawać pytania. Pozdrawiam
listewka - 2017-04-21, 18:25
Miało być tak miło, a tu na wejściu strzał z liścia
Z góry przepraszam wszystkich których mogłem niechcący urazić. Zapisałem się przed chwilą. Przywitałem się w regulaminowym miejscu, a że nie jestem bywalcem przyjmuję, że wykazałem się gracją słonia.... sorry. Ale obcując z weteranami z pewnością szybko nabiorę ogłady
mischka - 2017-04-21, 19:27
Track222, przywitał się...
CORONAVIRUS - 2017-04-21, 19:45 Temat postu: Re: Jak sprawdzić co czai się pod podłogą
| listewka napisał/a: |
Chodzi mi o wszystko czego nie widać - uszczelnienie, ocieplenie instalacje.... Bo z wierzchu wygląda ok. Nie znam się na tym a nie chciałbym wtopić.
|