Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Kupujemy kampera - Podwyższony blaszak - za i przeciw

listewka - 2017-05-18, 16:33
Temat postu: Podwyższony blaszak - za i przeciw
Czy ktoś z Was jeździ takim podwyższonym blaszakiem? Jakie są plusy i minusy? Tylko tak z życia, bo teoretycznie to wiem co może oznacza 3m wysokości ;)

Właściwie jakie są minusy i czy bardzo przeszkadzają, bo plusy są oczywiste ;)

Ja mam prawie 2m a bardzo zależy mi ma małym zwinnym kamperku. W sumie pogodziłem się że będę chodził zgarbiony ale teraz zastanawiam się czy coś takiego jest dobrym kompromisem.

Z góry dzięki

silny - 2017-05-18, 17:19

a gdzie widzisz wady , w Mac Drive :-P


to pisałem ja , były użytkownik kampera 3,2 m wzrostu :spoko

tom-cio - 2017-05-18, 20:28

kurde,ja tez zalety same widze,sam sie przymiezam do l3h3.Ale jakby kto wiedzial,gdzie taka czapke kupic to dawac namiary :mrgreen:
Flag - 2017-05-18, 20:35

jak powyżej :) minus to McDrive, a ta to same plusy.
listewka - 2017-05-18, 22:04

A historię typu spożycie paliwa, boczny wiatr, hałas etc?
listewka - 2017-05-18, 22:07

No i jeszcze pytanie czy jakieś opłaty typu promy/autostrady są uzależnione od wysokości?
listewka - 2017-05-18, 22:09

Kurde, jest jakiś powód że 90% busów ma jednak średni dach?
silny - 2017-05-19, 05:51

nie filozuj :wyszczerzony:
vwyogi - 2017-05-19, 10:57

Mam sprintera 2.9TD z wysokim dachem i w sumie 3,04m wysokosci. łózko górne sie sprytnie składa i nie chodze zgarbiony. Zuzycie paliwa ciut wyzsze niż normalna buda ( mam jeszcze bliźniacze VW LT wysokie na 2,4m z 2.5TDI ). Hałas niezauważalny. Nigdy jeszcze nie poległem przez to, że mam za wysokie auto ( nie licząc drive through ), jedynie jak jade czasami na działke 5km przez las to jestem "czujny" , żeby nie poryć auta gałęziami ). Podatność na wiatr boczny jest, na chorwackich autostradach w górach na przełęczach wiszą takie rekawy pokazujące siłę wiatru i jak mocno wiało to zwalniałem do 80-90km/h.
Flag - 2017-05-19, 13:21

miałem H2 teraz mam H3 - jest różnica przy wietrze bocznym, ale do przeżycia. Na promach i tak zawsze stałem przy tirach które są wyższe niż bus H3. O zużyciu paliwa ciężko powiedzieć, zapewne będzie większe bo więcej możesz napakować do auta :)
Wojciechu - 2017-05-19, 15:26

listewka napisał/a:
Jakie są plusy i minusy?


Plusy

+ na małej przestrzeni masz wszystko, co w ogromnym kamperze, z ogromnym łożem począwszy.

+ nie musisz czołgać się na kolanach.

+ stajesz na każdym zewnętrznym parkingu.

+ likwidujesz bolączkę wielu kamperów - wilgoć.



Minusy

_ ? - no może ograniczenia sportowo-rekreacyjne z partnerką na pięterku.


;)

listewka - 2017-05-19, 17:43

Dzięki za Wasze opinie. Byłem dziś oglądać. Robi wrażenie przestrzenią :) lekkie rozczarowanie łazienką i lodówką (possl 2014 powinien mieć większą lodówkę i centralny prysznic -ten nie ma). Cena troszkę ponad budżet ale w poniedzialek będę rozmawiał z bankiem. Kto wie.... Kto wie... 😉

Postaram się nie napalac za bardzo.

Bajaga - 2017-05-19, 18:11
Temat postu: Re: Podwyższony blaszak - za i przeciw
listewka napisał/a:


Ja mam prawie 2m a bardzo zależy mi ma małym zwinnym kamperku. W sumie pogodziłem się że będę chodził zgarbiony ale teraz zastanawiam się czy coś takiego jest dobrym kompromisem.


Seryjne trojaczki z max wysokim dachem mają wewnątrz 217cm to byś się nie garbił, nie potrzeba takiej doklejki.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group