| |
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Kupujemy kampera - Jaki kamper polecacie?
Grzegorz_N - 2017-08-06, 19:22 Temat postu: Jaki kamper polecacie? Witam,
Jestem tu nowy, więc na początku "dzień dobry" i pozdrowienia dla wszystkich kamperowiczów.
Bardzo proszę o poradę - jaki kamper polecacie, niestety nie mam doświadczenia w temacie i nie chcę wywalić kasy na coś, co będzie zawodne, brzydkie i bezużyteczne.
Ponieważ zbliża się emeryturka, zamierzamy wraz z żoną pojeździć po Europie i nie tylko. Bierzemy pod uwagę wzięcie ze sobą jeszcze 2-ch osób. A więc 4 osoby to maksimum.
Zależy mi na wygodzie, komforcie i niezawodności użytkowania. Mam kategorię B, więc wchodzą w grę kampery 3,5 T. Mogę wydać do 300 tys. Automatyczna skrzynia biegów konieczna (żona nie umie jeździć manualem).
Pomóżcie proszę, nie orientuję się jaka jest różnica pomiędzy Hymerem, Detleffsem i innymi markami.
Pozdrawiam - Grzegorz
Robert K. - 2017-08-06, 22:43
No 300 klocków to wyyyyysoka półka. Zazdraszczam.
Bronek - 2017-08-07, 06:01
Czytaj Forum. wszystko...
I jedź np. do Dusseldorfu na Targii.
A i tak.... zresztą zobaczysz
300 000 to dużo, ale zawsze to mniej od 500 000 itd.
moskit - 2017-08-07, 08:51
Nikt Tobie w tej materii nie doradzi musisz sam swoje wymagania przenieść na rodzaj kampera czyli oglądać , oglądać i oglądać a później siadać, kłaść się i mierzyć jak zwykle Bronek Ma Rację.
Jeśli chodzi o nowy za 300 k to raczej średnia półka doliczając akcyzę, podatek i nie wiadomo co jeszcze wymyślą
Bronek - 2017-08-07, 10:05
| Grzegorz_N napisał/a: | | A więc 4 osoby to maksimum |
Dodam ,że o dwie za dużo!!!
Kamper europejski jakikolwiek by nie był jest na dwie osoby
Tylko okoliczności jak rodzicielstwo z późniejszym zdziadzieniem usprawiedliwiają zabieranie dodatkowych osób .
Chyba ,że ... imprezka
grzegorz_wol - 2017-08-07, 10:57