Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Kupujemy kampera - pomoc w zakupie

Arturo43 - 2017-08-10, 20:36
Temat postu: pomoc w zakupie
Witam Kolegów. Ogladałem dzisiaj kampera, i mam pewne dylematy. Pierwsza sprawa to slady po zaciekach wokół okna dachowego , nastepna to male pęknięcia na narożach okna , po przekątnej. Zastanawiam się czy nie będą się powiększać :( . Nie podoba mi się również uszczelnienie okna dachowego , nie mam jednak doświadczenia w tym temacie , jest to mój pierwszy kamper i w ogóle pojazd kempingowy. Pół integra z 1997 roku. Bardzo proszę o pomoc i dodaje fotki. Dołączyłem link do ogłoszenia , może ktoś oglądał ???? http://allegro.pl/fiat-du...6923176935.html
Arturo43 - 2017-08-11, 20:30

hej hej jest tu jakiś fachowiec :-/ , czy wszyscy takie swieżaki jak ja :-P
Andrzej 73 - 2017-08-11, 20:36

A co tu pisać na temat tego z ogłoszenia , lepiej sobie odpuść ten egzemplarz.
Powodzenia w poszukiwaniach. :spoko

Arturo43 - 2017-08-11, 20:54

Czemu, Andzrej 73 , uważasz ze te nazwijmy to wady go dyskwalifikują .
Powsinogi - 2017-08-11, 20:55

Zacieki świadczą, że się woda wlała.
A jak się wlała - to została. I pracowała. Pytanie - jak długo i kiedy.
Czyli czy zgniło dużo, czy trochę.

Na oknach rysy i pęknięcia - pewnie przytulił się za bardzo do czegoś - obstawiam lampę na parkingu albo coś podobnego.

Po zakupie przyczepy (kiedyś) i kampera (niedawno) - wiemy, że zacieków nie oglądamy, tylko macamy i to mocno - jak palec wchodzi na milimetr chociażby - to źle, bo znaczy, że materiały, z których są wykonane ściany są nadgnite.

Dobrze zabrać ze sobą fachowca - np. z firmy, która zajmuje się naprawą i uszczelnianiem budek. Przy oglądaniu jednego z potencjalnych kamperów do kupna tak właśnie zrobiliśmy. Drogo nie było, a fachowiec obejrzał i dużo się nauczyliśmy.