Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Nadwozia kempingowe i zabudowy - Rampa/Platforma na motocykl EasyLifter

koko - 2017-12-15, 10:35

Ja widziałem coś takiego ale miało to kółka obrotowe mocowane do najazdu i wtedy 200 kg może być
W 2013 r pokazywałem to na forum

koko - 2017-12-15, 10:40

Ja widziałem coś takiego ale miało to kółka obrotowe mocowane do najazdu i wtedy 200 kg może być
W 2013 r pokazywałem to na forum zobacz u tego producenta New hydra trak

koko - 2017-12-15, 11:25

Tak, ale prowadzić to się na pewno prowadzi!!!
Bronek - 2017-12-15, 13:22

A ja tą wleczoną na sztywno.
Ona chodzi tylko góra /dół. Manewrowanie i sama długość lepsza.

koko - 2017-12-15, 20:43

konstrukcja naszych samochodów nie pozwala obciązać haka ,trzeba by poprawiać a to dodatkowe kg
Świstak - 2017-12-17, 12:30

Jeżdżę z czymś podobnym tyle że polskiego producenta już kilka lat. W Milce 1 zrobiłem sobie dodatkowe mocowania wysoko na tylnej ścianie kamperka i założyłem pasy od krańców rampy do tych mocowań. Odciążyłem dzięki temu hak i ustabilizowałem całą konstrukcję. Teraz wożę motorynkę Yamahę YBR 125 o wadze 100 kg i nie narzekam. Oczywiście dopuszczalny nacisk na hak u mnie oficjalnie 150 czy tam 200kg, a faktycznie bez problemu powieszę tonę czy dwie, ale i tak myślę o przyczepce DMC dwie czy tam trzy tony. Skoro już ciągnąć przyczepkę to można wypakować tonę gratów z auta, a i zapas wody można wieźć na przyczepce. Gdy już i tak się podpada pod Viatoll takie decyzje są znacznie łatwiejsze do podjęcia. Wolę już świadomie omijać drogi płatne, niż nieświadomie narażać się na jednorazowe opłaty za nadwagę. :haha:

Tu widać na Milce1


a Tutaj na Milce 2


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group