Nadwozia kempingowe i zabudowy - Rampa/Platforma na motocykl EasyLifter
koko - 2017-12-15, 10:35 Ja widziałem coś takiego ale miało to kółka obrotowe mocowane do najazdu i wtedy 200 kg może być
W 2013 r pokazywałem to na forumkoko - 2017-12-15, 10:40 Ja widziałem coś takiego ale miało to kółka obrotowe mocowane do najazdu i wtedy 200 kg może być
W 2013 r pokazywałem to na forum zobacz u tego producenta New hydra trakkoko - 2017-12-15, 11:25 Tak, ale prowadzić to się na pewno prowadzi!!!Bronek - 2017-12-15, 13:22 A ja tą wleczoną na sztywno.
Ona chodzi tylko góra /dół. Manewrowanie i sama długość lepsza.koko - 2017-12-15, 20:43 konstrukcja naszych samochodów nie pozwala obciązać haka ,trzeba by poprawiać a to dodatkowe kgŚwistak - 2017-12-17, 12:30 Jeżdżę z czymś podobnym tyle że polskiego producenta już kilka lat. W Milce 1 zrobiłem sobie dodatkowe mocowania wysoko na tylnej ścianie kamperka i założyłem pasy od krańców rampy do tych mocowań. Odciążyłem dzięki temu hak i ustabilizowałem całą konstrukcję. Teraz wożę motorynkę Yamahę YBR 125 o wadze 100 kg i nie narzekam. Oczywiście dopuszczalny nacisk na hak u mnie oficjalnie 150 czy tam 200kg, a faktycznie bez problemu powieszę tonę czy dwie, ale i tak myślę o przyczepce DMC dwie czy tam trzy tony. Skoro już ciągnąć przyczepkę to można wypakować tonę gratów z auta, a i zapas wody można wieźć na przyczepce. Gdy już i tak się podpada pod Viatoll takie decyzje są znacznie łatwiejsze do podjęcia. Wolę już świadomie omijać drogi płatne, niż nieświadomie narażać się na jednorazowe opłaty za nadwagę.