|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Kupujemy kampera - Zakup Kampera po wypadku
Budynn - 2018-02-27, 19:34 Temat postu: Zakup Kampera po wypadku Witam wszystkich,
Prosze o porade
Mam okazje kupic Kampera po wypadku integra z rozbitym przodem. Do wymiany na pewno jest maska, lampy, szyba przednia i dwie boczne przednie oraz jak to nazwac blotniki przednie lewy i prawy. Sprzedawca twierdzi ze po placu jezdzi ten Carthago C-Tourer i 143. No i na pewno beda do wymiany chlodnice wszystkie. I teraz pytanie do was fachowcow czy jest sens sie pchac w takie cos czy dac spokuj. Poniewaz nie posiadalem do tej pory swojego Kampera jeszcze tylko wypozyczalismy od czasu do czasu tak ze jestem w tym zielony. Chodzi mi tez o to czy znacie jakies warsztaty ktore sie specjalizuja w naprawach powypadkowych Kamperow jak rowniez wyglada sytuacja z czesciami do Kamperow. Za wszystkie rady z gory dziekuje.
DC - 2018-02-27, 19:46
Powiem Ci szczerze że jeśli piszesz że jesteś zielony to na twoim miejscu bym sobie odpuścił. Temat kamperów jest mi znany od kilkunastu lat, uszkodzone, rozbite, różne cuda się oglądało i robiło, znam ludzi i warsztaty i wierz mi że w takie rozbitki pchają się często właśnie laicy bo nie znają realiów związanych z kosztami napraw. Zawodowcy chłodno kalkulują i za kilkuletniego rozbita nie dadzą więcej niż 10 tyś. eu .
Bazyli - 2018-02-27, 19:46
Ja osobiście bym odpuścił - z tego co piszesz dostał dość mocno - pytanie czy nie odbiło się to konstrukcji. Dedykowane do integry plastiki i szyba (szczególnie do tej klasy) kosztują krocie. Najlepiej pokaż fotki - są tu fachowcy to się wypowiedzą.
Bajaga - 2018-02-27, 19:53 Temat postu: Re: Zakup Kampera po wypadku
Budynn napisał/a: | Za wszystkie rady z gory dziekuje. |
Wszystko zależy za ile.