Porady dla kupujących kampera - Fiat Granduca 1.9TD
hektor - 2018-03-12, 18:54 Temat postu: Fiat Granduca 1.9TDKoledzy, przeglądam tematy związane z zakupami kamperków, i zauważyłem że macie świetne "oko" i po zdjęciach jesteście w stanie sporo wypatrzeć. Ja niestety jestem laikiem:( rzucicie okiem na tego Fiacika? mam do niego 300km. Wszelkie sugestie mile widziane;)
https://www.marktplaats.n...previousPage=lr
Pozdrawiam
Marcinpasza - 2018-03-12, 19:37 Temat postu: Re: Fiat Granduca 1.9TDw takich starszych wszystko zmieniane ,trzeba samemu macać.
brak markizy odpadła czy nie miała się czego trzymać i odkręcili, ciekawe czy dziury po niej zabezpieczyli?mrsulki - 2018-03-12, 19:38 Sufit się wali stąd ta decha dołożona nad panelem sterującym elektrobloku zdjęcie 8 i 18hektor - 2018-03-12, 19:58
mrsulki napisał/a:
Sufit się wali stąd ta decha dołożona nad panelem sterującym elektrobloku zdjęcie 8 i 18
Co weteran, to weteran;)
Dzięki za zwrócenie uwagi na ten "detal" przynajmniej wiadomo skąd ten kątownik, dopytam sprzedającego czy jest ich więcej;)wlodo - 2018-03-12, 20:11 Dostał strzał w tylny lewy górny narożnik to go poskręcali, stopień też ciekawy, aż dziw, że go jeszcze nie urwało mrsulki - 2018-03-12, 20:42
wlodo napisał/a:
strzał w tylny lewy górny narożnik
Stąd pewnie to pęknięcie ściany przy umywalce (15 zdjęcie) i te dziwne "kratki wwentylacyjne" wokół okna łazienkowego (zdjęcie 4)DC - 2018-03-12, 20:42 Pamiętaj tylko o jednym, jeśli szukasz kampera w tym przedziale cenowym to zarezerwuj sobie następną taką kwotę na naprawy, remonty, uruchomienie i diagnostykę sprzętów i dokupienie brakującego wyposażenia turystycznego pasza - 2018-03-12, 20:54
mrsulki napisał/a:
te dziwne "kratki wwentylacyjne"
Kratki zauważyłem też ale to podparcie sufitu tego bym się nie spodziewał takie coś widzę pierwszy raz.