poz
toloSmok - 2018-07-14, 11:43 To nie jest wynalazek. Auto bardzo łatwe do utrzymania. Tylny most czasami posiada 100% blokadę mostu. Posiadałem Peugota J 5. Chciałem przerobić go na 4x4, ale stwierdziłem że tak stare nadwozia campingowe powinny pozostać na równej, asfaltowej drodze. Duże tzw. wykrzyże mogą spowodować np. pęknięcia części campingowej nadwozia. Należy pamiętać o tym że są to często auta prawie 30 - letnie. Off-road już nie jest dla nich.Kubbek - 2019-05-16, 12:36 a może ktoś z Was myślał o usztywnieniu autka na potrzeby jazdy na nieutwardzonych ścieżkach? dospawać jakieś profile stalowe itp?
czy jest jakiś sposób żeby zamontować blokadę dyfra w przednim napędzie?VirMan - 2019-08-06, 12:33 Kubbek, myślalem ale zrezygnowałem. Jesli coś zrobię, to elektryczny napęd na tył. konstrukcję nadwozia mocno zmodyfikowałem i usztywniłem. Podwozie trochę też. Wiem że takie mody nie dla każdego, a i to co mam to nie nawet offroad, tylko polny i leśny road
Jak prawdziwy wyprawowy offroad to niestety od zera pod to budowany.