|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Dethleffs - Olsztyn - elektryk do kampera poszukiwany lub pomoc zdalna
Robert K. - 2018-05-09, 00:42 Temat postu: Olsztyn - elektryk do kampera poszukiwany lub pomoc zdalna Cześć wszystkim. Moj Osiołek fajnie się sprawia aż tu na ostatniej majowce prysznic odmówił poslószenstwa. Ale ze jest drugi to nie zepsuło nam majówki. Jednak postanowiłem naprawić i dziś po kilku godzinach kombinowania i dumania, wymiany przekaźnika i rozebrania mikrostyku w baterii, poddałem się. Niby działa, niby wiem jak podłączyć, ale gdy podłączę to zawsze coś nie tak. Dlatego podpowiedzcie może gdzieś w pobliżu jest ktoś kto wesprze mnie. Podłączenie prosta sprawa, ale coś mi tu nie gra. Jeśli nikt nie zgłosi się to jutro załączę fotki i rozwinę problem. I.. proszę o wybaczenie ale na prądzie nie znam się wcale.
Dzięki za jakakolwiek podpowiedź.
mrsulki - 2018-05-09, 06:12
Dzwoń tel w avatarze
lwojtek - 2018-05-09, 08:36 Temat postu: Re: Olsztyn - elektryk do kampera poszukiwany lub pomoc zdal
Robert K. napisał/a: | I.. proszę o wybaczenie ale na prądzie nie znam się wcale.
|
I ortografii pewnie również.
drzevo - 2018-05-09, 08:50 Temat postu: Re: Olsztyn - elektryk do kampera poszukiwany lub pomoc zdal
lwojtek napisał/a: | Robert K. napisał/a: | I.. proszę o wybaczenie ale na prądzie nie znam się wcale.
|
I ortografii pewnie również. |
Składnia Twojego zdania jest na tyle niezręczna, że skutecznie ośmieszyłeś się tym kąśliwym wpisem.
Mowa jest srebrem, milczenie złotem...
Robert K. - 2018-05-09, 09:12
Iwojtek, nigdy nie byłem w tym mocny. Przepraszam ze uraziłem Twoje poczucie ortograficzne.
Roberto - 2018-05-09, 09:29
Robert K. napisał/a: | Iwojtek, nigdy nie byłem w tym mocy. Przepraszam ze uraziłem Twoje poczucie ortograficzne. |
Robert jak sobie nie poradzisz to zadzwoń wieczorkiem.
mrsulki - 2018-05-09, 17:37
Roberto napisał/a: | Robert jak sobie nie poradzisz to zadzwoń wieczorkiem. |
Ja byłem pierwszy