Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Budujemy kampera - Mój pierwszy kamperek

Matlew - 2019-09-14, 20:19
Temat postu: Mój pierwszy kamperek
Hejka,

Właśnie zaczynam swoją przygodę z kamperovanem.

Nie mam doświadczenia praktycznie w żadnym obszarze:
- pierwszy raz jechałem vanem.
- pierwszy raz skrzynia automatyczna.
- pierwszy raz użyłem narzędzi.
- działanie silnika to dla mnie magia.

Obserwując forum dwa miesiące i czytając wątki stwierdziłem że z Wami nie zgine. Dlatego na wstępie dziękuję że jesteście!

Autko z 2011 roku, jest czarne - wiem może się nagrzewac. Ma automat - pali więcej, ma pneumatyke z tylu - ponoć lepiej się jeździ.

Wiem, że będziecie może źli, ale zostawiam 3 osobowa kanapę wyrzucam ścianę. Dalej zabudowa toalety, kuchnia, stół i ławki - ławki po zlaczeniu ze stołem stworzą łóżko dla małego, a dalej normalnej wielkości łóżko.

Instalacje:
Woda i ścieki pod autem (ewentualnie woda w srodku)
Kuchenka Gaz
Ogrzewanie webasto w siedzeniu i rura na tyl.
Zasilanie:
Victron MultiC 2000w, AKu 2x230ah, ładowanie z alternator i solarow (tutaj też victron do 800w regulator) całość spieta w zarządzanie colorplusem.
Panele minimum 2x Panasonic 156cmx100cm 320w ale celuje w 3x.
Wentylacja planuje turbovent fiammy

Okna od busa na tylnie drzwi i bok drzwi otwierane - wiem kamper powinien mieć podwójne...

To tyle słowem wstępu, na pewno po drodze będę miał mnóstwo pytań :-)

Miłego dnia!

Mati :spoko

Grzegorz fest leniwy - 2019-09-14, 21:22

zacna baza, trzymam kciuki
brys - 2019-09-14, 23:57

Bardzo fajna baza. Skrzynia automatyczna to dla mnie konieczność w każdym samochodzie, szkoda, że taka rzadkość w kamperach. Jaki silnik?
3 osobowa kanapa - w sensie, że z przodu jako jedyna? To bedzie jakies wewnętrzne przejscie na tyl? Jesli nie to po co wyrzucać ścianę? :)

KASZUB - 2019-09-15, 06:10

Hej. Nie kumam o co chodzi z tą kanapa... Gdzie ona ma zostać? Chodzi Ci o fotel kierowcy i dwójka dla pasażerów? Czy trójka z tyłu dodatkowo?