| |
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Kupujemy kampera - Kamper Fiat Ducato FONT VENDOME BRANTOME czy warto
GosiaTessa - 2020-04-07, 10:21 Temat postu: Kamper Fiat Ducato FONT VENDOME BRANTOME czy warto Dzień dobry!
Jestem tutaj zupełnie nowa w pisaniu, ale dość dużo czytam wpisów na forum. Udało mi się znaleźć po wielu miesiącach kampera, który spełnia moje oczekiwania, ale chciałabym poznać Wasze opinie.
Tutaj link do ogłoszenia: https://polskicaravaning.pl/ogloszenia/samochod-kempingowy-ducato,3381
Kamper był w środku wcześniej spalony częściowo, wszystko zostało wymienione (bojler, ogrzewanie, elektryka, kuchenka, lodówka), łącznie z tylnymi drzwiami.
Czy sądzicie, że warto go obejrzeć na żywo?
TomekM - 2020-04-07, 11:14
Samochodu nie znam ale jeżeli podoba ci się układ i cena to warto go obejrzeć. Sprzedaje go Duni, czyli dość znany człowiek budujący i naprawiający kampery. Nigdy nie ma gwarancji ale sadzę, że tutaj akurat sprzedający jest wartościa dodaną.
dudusie34 - 2020-04-08, 21:34 Temat postu: kamper witam.jestem stary zgred. kamper, to jest kamper i kropka. blaszakj to jest blaszak i kropka. nie mylmy pojęć. pozdrawiam.
Cyryl - 2020-04-08, 21:44
GosiaTessa, jeżeli spełnia Twoje oczekiwania, to dlaczego nie?
z Warszawy do Nowego Sącza 350km, ale jeżeli to ma zaważyć czy masz sensownie wydać ponad 80 tyś zł, to koszt wycieczki i stracony czas będzie niewielkim wydatkiem.
Track222 - 2020-04-09, 07:06 Temat postu: Re: kamper
| dudusie34 napisał/a: | witam.jestem stary zgred. kamper, to jest kamper i kropka. blaszakj to jest blaszak i kropka. nie mylmy pojęć. pozdrawiam. |
Tak nie do końca kolego masz rację. Kamper na blaszaku nazywa się kampervan.
Track222 - 2020-04-09, 07:09 Temat postu: Re: Kamper Fiat Ducato FONT VENDOME BRANTOME czy warto
| GosiaTessa napisał/a: | | .....................Czy sądzicie, że warto go obejrzeć na żywo? |