Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Pomocy! mam konkretny problem techniczny - Brak napiecia

anw73 - 2021-03-21, 12:57
Temat postu: Brak napiecia
Witam ,
Citroen Jumper 2 2015 rok brak napięcia na pulpit.Samochód stał i stoi nadal 4 miesiące zimowany pod dachem.Akumulator
Nowy.Wszystkie bezpieczniki przedzwonione sprawne .Brak napięcia na BSI.
Wkładam kluczyk przekręcam i nic , umarł.
Pilnie prosze o pomoc.

darek 61 - 2021-03-21, 13:04

Nie wyłączyłeś przed zimą głównego wyłącznika.
anw73 - 2021-03-21, 13:15

A jest taki ?
Zdjalem tylko kleme minusowa i tyle.
Doznalem szoku jak nie zadzialal i kupilem nowe aku bo pomyslalem ze to ma juz 5 lat wiec moze juz nie trzymac.Podlaczylem i nadal nic.
Nie jestem ani elektrykiem ani mechanikiem wiec wszysko dla mnie jest tematem bardzo ciezkim.

darek 61 - 2021-03-21, 13:32

anw73 napisał/a:
A jest taki ?

Powinien być.Raczej pod samochodem,zapewne czerwony.
Nic nie pozostaje jak miernik,albo lepiej żarówka na kabelkach i po kolei przesuwać się od akumulatora do miejsca w którym stwierdzisz brak napięcia.Jeżeli nie masz o tym pojęcia odłącz akumulator i skorzystaj z pomocy sąsiada lub kogoś kto ma podstawowe umiejętności.Może gryzonie lub coś zaśniedziało.Zapewne to nic wielkiego,ale trzeba poszukać.

anw73 - 2021-03-21, 13:39

Bede szukal , mam taka nadzieje ze to jakas piedola .Jesli chodzi o ten wylacznik to mniej wiecej gdzie on moze sie znajdowac ?
Niektorzy mowia ze moze kluczyk sie rozkodowal , ale czy to mozliwe ?
Napewno wykluczyc mozna gryzonie.

darek 61 - 2021-03-21, 13:51

anw73 napisał/a:
Jesli chodzi o ten wylacznik to mniej wiecej gdzie on moze sie znajdowac ?

Blisko akumulatora.
anw73 napisał/a:

Tego to bym akurat nie wykluczał.
Rozumiem że rozmawiamy o aku zabudowy?

anw73 - 2021-03-21, 14:01

Rozmawiamy o silniku samochodu , aku zabudowy dziala sprawnie
Socale - 2021-03-21, 14:01

Daruś, mowa o odpalenie silnika.
anw73 napisał/a:
...

Obyś nie przeklął tego wykluczenia.