Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Pomocy! mam konkretny problem techniczny - Gaz

Mirasek - 2021-04-11, 18:08
Temat postu: Gaz
Cześć!
W listopadzie z żonką kupiliśmy naszego pierwszego kamperka: Fiat Ducato 92'. Kupując go wszystko sprawdzaliśmy min. czy działa instalacja gazowa. Niestety teraz po zimie wzięliśmy się za sprzątanie i niestety nie potrafię uruchomić tej instalacji. Od razu informuję że gaz w butli jest. Załączam kilka zdjęć, wszystko miałem otwarte, a gazu nie ma. Czy gdzieś jest jeszcze jakiś zawór? W kuchence niestety ale gaz nie leci... Proszę o pomoc i wyrozumiałość... jestem początkujący :) :):)

Mazur - 2021-04-11, 18:54

Cześć,
Może to banalne i zapomniałeś jako początkujący. Czy wciskasz pokrętło dopływu gazu do wybranego palnika przy kuchence i dopiero wtedy pstrykasz iskrownikiem ?

Mirasek - 2021-04-11, 18:59

Tak wciskam, ale iskrownik na razie nie działa bo brak akumulatora. Nie słychać żeby w ogóle gaz leciał, także podejrzewam że coś jeszcze trzeba włączyć, przekręcić itp. itd. Dzięki za odpowiedź. :spoko
MILUŚ - 2021-04-11, 19:09

Zaraz za butlą masz na wężuZIELONY przycisk / widać go za wężem . Po otwarciu butli WCIŚNIJ go .
Mirasek - 2021-04-11, 20:16

Miluś jesteś WIELKI :mrgreen: Działa. Temat zamknięty.
MILUŚ - 2021-04-11, 21:15

Mirasek napisał/a:
Miluś jesteś WIELKI :mrgreen: Działa. Temat zamknięty.

No nie do końca zamknięty....... widzę na zdjęciach ; że masz włączony iskrownik lodówki .
Po podłączeniu aku zacznie pracować . Wyłacz go :-P

zbyszekwoj - 2021-04-13, 13:25

Butla jakaś hiszpańska?
dziwaczek - 2021-04-13, 18:51

Wymień butle na polską (możesz podpiąć dwie)
zbyszekwoj - 2021-04-14, 12:35

dziwaczek napisał/a:
Wymień butle na polską (możesz podpiąć dwie)

Lepiej dostawić jedną polską i jechać do Hiszpanii. :ok

Janusszr - 2021-04-27, 23:51

Podepnę się pod temat.