|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Holandia - Wakacje.
grenda96 - 2009-05-07, 17:01 Temat postu: Wakacje. W te wakacje planujemy wypad do Holandii. Jeśli ktoś tam był to:
1.Jakie miasta są wręcz obowiązkowe w Holandii? (Mam na myśli coś takiego jak w Polsce. Jeśli Tu jesteś, musisz pojechać do Krakowa i Gdańska ;] ) Nie wiem jak jest w Holandii. Zapewne zaliczymy Amsterdam. Ale nie przepadam za wielkimi miastami.
2. Ma ktoś przewodniki po Holandii?
3. Jakieś obyczaje, rzeczy, które można zrobić w Holandii? Jakieś targi, imprezy, festiwale, potrawy itp.
4. Jak cenowo? Głównie paliwo i miejsca kempingowe.
5. Jak ze spaniem na "dziko" ?
6. Jest dobry dostęp do wody kamperowej?
7. Polecacie ten kraj?
8. Miejsca widokowe ładne?
Z góry dzięki. Jestem zielony, nie czepiać się :P Nasz pierwszy wyjazd :]
pilocik - 2009-05-07, 17:29
Byliśmy w Holandii w 2008 roku w sierpniu.Bardzo ładne państwo urocze miasteczka . Spaliśmy głównie na stacjach benzynowych, na których jest woda toalety i czasami natryski.Spanie na dziko jest niedozwolone , na parkingach nad morzem często zakazy i bramki ograniczające wysokość wjazdu do ok. 2 m. My zwiedziliśmy okolice Amsterdamu i koniecznie polecamy Marken i Volendam oraz inne małe miejscowości .Nasz wyjazd był bardzo udany i polecamy Holandię.
grenda96 - 2009-05-07, 17:32
Marken I Volendam. Zanotowane Szkoda, ze na dziko nie wolno ;/. Za to wygląda na to, ze mają stacje benzynowe niczego sobie!
ALAPILOCIK - 2009-05-07, 18:29
Witaj grenda96.
Mój pilocik zapomniał o kilku miejscach godnych polecenia.