Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Włochy - venecja

r-krecik - 2010-02-02, 17:16
Temat postu: venecja
Witam wszystkich jestem początkującym kamperowiczem.W lipcu mamy zamiar wybrać się na małą rundę południową częścią europy między innymi chcemy zatrzymać się na 2-3 dni w Venecji i tu moje pytanie czy któryś z szanownych podróżników zna w miarę tani kemping w okolicy Venecji z góry dzięki za pomoc
Zaradek - 2010-02-02, 17:31

Kemping Rialto. Zwykły kemping przejazdowy. W 2009 roku za 4 osoby ( 3 dorosłe, 1 jedno dziecko 10 lat) za dobę z prądem 34,5 euro. Dojazd do Wenecji autobusem podmiejskim, dwa przystanki czyli 10 minut jazdy. Przystanek przed bramą kempingu. Cena za bilet 1.1 euro w jedną stronę za osobę do nabycia w kasie kempingu.
futro2606 - 2010-02-16, 12:53

Witam także planuję wyjazd ok 2 lipca do chorwacji przez Włochy tzn.Wenecję słyszałem że fajny jest camping Narino di Wenecja jest stronka o tym campingu i chyba skorzystamy z tej opcji (do Wenecji podobno można dojechać stateczkiem)
wictor - 2010-02-16, 19:23
camping to chyba Marina de Venecja rzeczywiscie fajny ale raczej na dlurzszy pobyt proponuje parking prawie w centrum Venecij w miejscowosci Mestre trzeba sie kierowac na centrum przejechac dlugi most nad laguna i potem w prawo na parking .Placi sie za czas pobytu .Ale obok jest przystanek statku .Warto kupic bilet dobowy lub wiecej iplywac od Murano do Burano to sa wysepki jedna slynie ze szkla druga chaftu itd.
Tadeusz - 2010-02-16, 19:35

No! Nareszcie! Witku, ileż ja się naczekałem na Twój post.
Masz natychmiast zameldować się u mnie na nauki. Halszka już szykuje menu. :wyszczerzony:

ARCADARKA - 2010-02-16, 20:05
Temat postu: ARCADAKA
A ja myślałem , że Witek wrócił do Szwajcarii :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
jakiego masz ładnego avatora

pozdrowionka :bigok :bigok

wictor - 2010-02-16, 20:15