Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Nadwozia kempingowe i zabudowy - Szukam firmy, która remontuje kampery

aleksandra12 - 2010-05-19, 21:39
Temat postu: Szukam firmy, która remontuje kampery
Witam,
Jestem początkującym forumowiczem. Posiadam kampera od roku. W tamtym roku objechaliśmy z mężem całą Grecję i był to wspaniały urlop. Mamy już zaplanowany wyjazd w tym roku, ale pojawił się problem. Po zimie i wiosennych deszczach tylna część dachu została zalana. Jest mokra i miękka. Przypuszczam, ze trzeba wymienić poszycie.
W związku z tym poszukuję solidnej firmy wykonującej remonty kamperów. Mam nadzieję że forumowicze mi pomogą :) Wprawdzie w Internecie znalazłam kilka adresów, ale najlepiej byłoby oddać kampera w polecone ręce.
Mieszkam w Przemyślu. Może ktoś z forumowiczów poleciłby mi firmę znajdującą się w rozsądnej odległości od mojego miasta.
Pozdrawiam serdecznie
Aleksandra

don Mateo - 2010-05-19, 22:20
Temat postu: pomoc
witaj !
www.alpo.ig.pl
ale to niestety Poznań :-/ - dokładnie Luboń
ale zadzwonić zawsze można ...
pzdr

kaimar - 2010-05-20, 00:04

aleksandra12 napisał/a:
tylna część dachu została zalana. Jest mokra i miękka. Przypuszczam, ze trzeba wymienić poszycie.

Sama wymiana poszycia nie pomoże. Jest to tylko wierzchołek góry lodowej. Wklej jakieś zdjęcia z zewnątrz i wewnątrz.

aleksandra12 - 2010-05-21, 22:24

Dzięki wszystkim za zainteresowanie. Zdjęć na razie nie robię, bo niewiele widać. W środku w tylnej część odkleiła się wykładzina na suficie i jest pod nią mokro. W czasie obfitego deszczu kapie woda. Zdaję sobie sprawę, że to większa robota. Ale koniecznie chciałabym, aby remont zrobiła solidna firma. Tak, aby przez kilka lat był spokój. Może znajdę ją dzięki Wam właśnie. Pozdrawiam serdecznie.

Aleksandra

pirat666 - 2010-05-21, 23:00

Odległość do dobrego serwisu nie powinna stanowić problemu - ale cena jaką ci podadzą sądzę, że zwali z nóg :-/
kazbar - 2010-05-22, 20:20