|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Nadwozia kempingowe i zabudowy - - ile może wynieśc remont kampera ?
zgred79 - 2007-08-16, 19:59 Temat postu: - ile może wynieśc remont kampera ? Witam, jestem tu nowy i raczej zielony w te klocki,
okazjonalnie kupiłem kampera na Toyocie Hiace ( 1985r ) w zasadzie cały do remontu.
Znalazłem mechanika, który podjął się pobawić z tym jeśli chodzi o jego stan techniczny, jest to silnik prawie 2,5 litra benzyniak z gazem, zwykły gaźnikowiec.
Ile to mnie wyniesie to wyniesie, bądź co bądź nie ma co oszczędzać na własnym zdrowiu psychicznym więc jak jest samochód to niech jeździ dobrze.
moje pytanie na tym forum bardziej odnosi się znowu co do kampinga,
jest to typ alkowa, na moje oko trzeba by było chyba odremontować stelaż i uszczelnić go, dodatkowo nie ma tam ubikacji ani prysznica a to by mi się przydało, nie ma naczyń na wodę ani fekalia, a dodatkowo wywalić z stamtąd by się przydało grzejnik - bo ktoś to chyba sobie na sklepik przerabiał w owym czasie, któryś szyberdach też jest zdezelowany.
:-> i to jest moje pytanie ile może kosztować doprowadzenie tego do ładu? nawet za pomocą używanych części, akcesorii itd, byle by tylko obniżyć koszta.
Paweł P. - 2007-08-16, 20:12
Z tego co napisałeś: DUŻOOOOOO!!! Powklejaj jakieś fotki
kaimar - 2007-08-16, 20:40
Paweł P. napisał/a: | Z tego co napisałeś: DUŻOOOOOO!!! |
Pawle jesteś bardzo delikatny. Ja bym powiedział że BAAAAAARDZO DUŻOOOOOO.
zgred79 - 2007-08-16, 20:45
powklejam , ale dopiero we wrześniu,
bo we wrześniu jadę po niego na mazury, więc już na miejscu sobie porobię fotek.
w zasadzie nie potrzebuje luxusu a jedynie funkcjonalności, estetyka wnętrza też nie jest dla specjalnie ważna, wiem że większość z tego co napisałem mógł bym samemu zrobić, ale... jestem niewolnikiem i nie mam tyle czasu ile bym chciał, ani też wlaśnego podwórka, gdzie móglbym się z tym swobodnie rozkraczyć.