Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Kupujemy kampera - Prośba o opinię

Camp77 - 2010-11-01, 20:40
Temat postu: Prośba o opinię
Witam szanownych forumowiczów.
Znalazłem taki Camperek IVECO BURSTNER 1994r.
Link do strony: http://otomoto.pl/iveco-burstner-T2009342.html
Jestem ciekaw Waszych opinii - czy warto? :roll:
Ze swojej strony camper mi się podoba ze względu na wielkość wnętrza. :-P
W/g mnie wadą jest alkowa.
Podwozie na IVECO moim zdaniem powinno być OK, z uwagi że camper nie był
zazwyczaj przeładowywany jak dostawczaki. Silnik winien mieć moc wystarczającą 105KM
jak na jego wagę. Z tyłu bliźniaki - zaleta - stabilność.
Jestem ciekaw Waszych opinii.
Poprzednie były OK!!!

WINNICZKI - 2010-11-01, 21:02

8 metrów,drugi Titanic :gwm .Jak dla mnie za długi,reszte koniecznie trzeba oblukać w realu :spoko
chris - 2010-11-01, 21:28

Witaj.

7,8 m i DMC 3500 kg ?

To bym sprawdził przede wszystkim !!!

Co do alkowy. Dla jednych jest wadą. Inni nie wyobrażają sobie kampera bez niej.

A samo autko trzeba obejrzeć w realu. Ze zdjęć dużo wywnioskować nie można.

A z opisu, zwłaszcza u nas, najmniej :gwm

:spoko

donald - 2010-11-01, 23:40

taki longer i tylko dmc 3500???? dziwne... :shock:
Rockers - 2010-11-02, 07:23

Na zdjęciach łady ale zawsze trzeba osobiście dotknąć i zajrzeć w każdą dziurę :ok
Co do bliźniaków też trza przemyśleć bo one potrafią zwiększyć koszty podróży.

donald - 2010-11-02, 08:19

TIMOT napisał/a:
A kierowca i reszta za kamperkiem biegusiem
wtedy kamperek jest po druzynie biegaczy, a nie motocyklistach :haha: :haha: :haha: :haha:
StasioiJola - 2010-11-02, 11:12

Samochód dobrze obeirzeć na szczelność!!!! No i tak jak i koledzy skłaniam sie,że przy bliżniakack i takiej długości DMC 3500 nie odpowiada rzeczywistemu DMC. I tu może byc mały problem!!!!!!!! Silniki w tych modelach bardzo dobre !!! :spoko
małyb-c - 2010-11-02, 11:43

To jest dobre auto (podwozie) na prawdziwej ramie=idioto odporne :mrgreen: . Wielkość też OK , ale na 100% jego prawdziwe DMC powinno być większe niż 3,5T . Podejrzewam , że służył do dojazdów na zawody motocyklowe . Co tam trzeba sprawdzić w zabudowie było pisane na forum wiele razy :spoko
IAAN - 2010-11-02, 12:39

tak 3500 kg dmc i jeszcze wtym 200 litrów paliwa w zbiorniku przy tych wymiarach nierealne jak nic powinło byc 5000 kg
oto przykład jak popsuc super kampera przez durny wpis do dowodu rejestracyjnego
na moje to 3500 to jego masa własna

Cyryl - 2010-11-02, 13:10

1. auto na pewno nie mieści się w 3500t.
2. narazisz się na wagę przede wszystkim w Austrii - tam mają takie hobby.
3. to że auto za ciężkie to jedno, ale drugie jak nie masz kat. C to z wakacji możesz wrócić pociągiem.
4. dodatkowo w Niemczech masz ogranicznenie prędkości na autostradzie do 80km/h, a na BS do 60km/h.
5. bez zawieszenia penumatycznego tylnej osi prowadzenie tego pojazdu będzie przykre.

DAKOTA - 2010-11-02, 14:19
Temat postu: Re: Prośba o opinię
kupuj tylko spradz szczelnosc i czy wszystko dziala

nie sluchaj juz wiecej rad bo ci zrobia metlik w glowie

cena dobra silniki nie do zajechania i co wazne na stalej ramie bez przedluzek.

DMC jak bedziesz jezdzil, bez druzyny futbolowej to dasz rade poza tym nie musisz lac 200 litrow ropy i pod pelna woda tez nie musisz jezdzic.

Na 2 osoby plus ewentualnie 2 mniejszych dzieci jest ok.

DAKOTA






Camp77 napisał/a:
Witam szanownych forumowiczów.
Znalazłem taki Camperek IVECO BURSTNER 1994r.
Link do strony: http://otomoto.pl/iveco-burstner-T2009342.html
Jestem ciekaw Waszych opinii - czy warto? :roll:
Ze swojej strony camper mi się podoba ze względu na wielkość wnętrza. :-P
W/g mnie wadą jest alkowa.
Podwozie na IVECO moim zdaniem powinno być OK, z uwagi że camper nie był
zazwyczaj przeładowywany jak dostawczaki. Silnik winien mieć moc wystarczającą 105KM
jak na jego wagę. Z tyłu bliźniaki - zaleta - stabilność.
Jestem ciekaw Waszych opinii.
Poprzednie były OK!!!

papamila - 2010-11-02, 15:40

kolego Camp77
moim zdaniem :
jesli to auto ma DMC 3,5t a faktycznie waży wiecej
to nie kupuj,
w przypadku kolizji ZAWSZE bedziesz WINIEN
bo
albo nie posiadasz uprawnień do prowadzenia tak cięzkiego auta
albo auto nie spełnia warunków okreslonych w dowodzie rej
przy powazniejszym w skutkach wypadku murowane kłopoty

i co roku będziesz musiał maslić na stacji diagnostycznej

a jeeszcze jeden drobiazg:
z całą pewnością ubezpieczyciel odmówi wyplaty ew odszkodowania
a ty zostaniesz zobowiazany do pokrycia szkód u innych uczestników kolizji
( calkiem prawdopodobne że z wlasnej kieszeni, słono zaplacisz za kogoś bląd)

Ahmed - 2010-11-02, 15:48

papamila napisał/a:
i co roku będziesz musiał maslić na stacji diagnostycznej


Nie jest tak źle , jak tylko masz kat. C to problem z powróceniem do właściwego DMC jest bardzo prosty - jedziesz na Okręgową stację i prosisz o odczytanie danych z tabliczki znamionowej z prawidłowym DMC :spoko

Camp77 - 2010-11-05, 08:49

Witam!

Dziękuję za wszystkie uwagi, są one niezmiernie pomocne. :kwiatki:
Kategorię "C" posiadam z uwagi na fakt, że do tej pory poruszałem się
samochodem + przyczepa campingowa. Cały zestaw przekraczał ponad 3,5 tony DMC.
Przyszedł czas zmienić środek camperowania na bardziej mobilny.
Dlatego poszukuję campera.
Ten na IVECO odpowiada mi wielkością (wygoda).
Postaram się go wkrótce obejrzeć i napisać swoje spostrzeżenia. :shock:

Pozdrawiam wszystkich :bigok :spoko

chris - 2010-11-05, 11:01

Camp77 napisał/a:
Kategorię "C" posiadam z uwagi na fakt, że do tej pory poruszałem się
samochodem + przyczepa campingowa. Cały zestaw przekraczał ponad 3,5 tony DMC.


?

Chyba do tego potrzeba B+E.

Camp77 - 2010-11-07, 12:22

Przy tym moim byłym zestawie była przekroczona DMC ponad 3,5 tony.
Prawojazdy C+E (jak na TIRA ;) ) :spoko

Camp77 - 2010-11-14, 23:45

Witam!

Camper obejrzałem :shock:
Został sprowadzony z Niemiec. Pojeździł trochę w Polsce, głownie latem
do Chorwacji. Około 3 lat.
Camper stracił swoją DMC do 3,5 t w Polsce.
Posiada opinię rzeczoznawcy o zmniejszeniu DMC do 3,5 t poprzez mniejszą ilość
miejsc do podrózowania, zmiany w tylnym moście (na "papierze") , co uzasadnia zmniejszenie z przyczyn technichnicznych DMC. :evil:
Generalnie camper dość zniszczony w srodku.
Silnikowo dobrze.
Można się targować z 47 tys. zł chetnie na 40 tys. zł.
Ja osobiście zrezygnowałem. :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group