|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Konkurs fotograficzny - Regulamin konkursu - dyskusja
janusz - 2009-09-17, 22:24 Temat postu: Regulamin konkursu - dyskusja Na zlocie w Stargardzie ustaliliśmy, że ewentualne nagrody rzeczowe nie będą wysyłane pocztą lecz sponsor lub osoba upoważniona przez niego wręczy nagrodę zwycięzcy/zwycięzcom na najbliższym zlocie na którym będzie zwycięzca.
Nagrodę za kwiat BaWa i Koczorki za w słońcu i w cieniu odbiorą w Krakowie.
janusz - 2009-10-31, 20:56
Wprowadziłem nowy 11 punkt regulaminu.
11. Autor lub jego załoga jeśli jest zalogowana na forum pod drugim nickiem nie może głosować na swoją pracę. W wypadku nie zastosowania się do tego punktu regulaminu będziemy odejmować sporne punkty.
Punkt ten będzie obowiązywał od listopada 2009. Od konkursu "IX edycja - listopad - babie lato i kolory jesieni"
Tadeusz - 2010-11-23, 19:54
Adamie, ja osobiście zgadzam się i podpisuję pod Twoją propozycją zmiany. Jest ona sensowna i w niczym nie burzy pierwotnych ustaleń.
Ten punkt wymaga tylko akceptacji szefów tego działu.
Usmiechnijmy się do Pawła i Krzysia.
slajd - 2010-11-23, 20:34
Często jest tak, że ktoś rzuci hasło - robimy konkurs, i tu zaczynają się schody Bo aby ktoś mógł się bawić, inny musi się niźle napracować, jest mu łatwiej gdy się tym zajmuje "na codzień", w innym przypadku powstaje "coś" co pomimo szczerych chęci zawiera wiele nieścisłości.
Ja, z paroma nie zgadzam się od początku np; znamy autora zdjęcia - to w konkursach jest "niedopuszczalne", ale "wytykanie" autorowi regulaminu również nie uchodzi, ponieważ tu nie może być demokracji. Wysyłając zdjęcia ZGADZAMY SIĘ z warunkami regulaminu
Zdjęcia będę wysyłał dalej bo lubię fotografować
Jeśli chodzi o wymiary to o ile pamiętam 800x600 nie posiada, wiele zdjęć i myślę, że autorowi regulaminu chodziło o zachowanie 800pikseli dłuższego boku
Dziabong - 2010-11-23, 21:15
Jak słusznie zauważyliście coś z rozmiarem zdjęć należy zrobić, nad tym czymś pracujemy.
Slajd podoba nam się Twoja sugestia - kompetentnych pomysłodawców prosimy o inne sugestie wszak to regulamin.
janusz - 2010-11-23, 21:35
Ponieważ jestem autorem tego zamieszania, wyjaśniam co było powodem takiego uregulowania regulaminowego.
1. Generalnie chodziło o to by wszystkie zdjęcia miały jednakowy wymiar a szczególnie jednakowy format. Ułatwia to potem tworzenie kolażu - zestawienia zdjęć konkursowych.
2. Chodziło o to by nie umieszczać całkiem maleńkich zdjęć na których nic nie widać po powiększeniu do zalecanego wymiaru.
3. By nie umieszczać zbyt wielkich zdjęć, obciążających serwer i powodujących konieczność przewijania strony.
4. Prawidłowo powinno być napisane nie rozdzielczość 800X600 pikseli tylko o wymiarach 800X600 pikseli.
5. Użycie sformułowania 800X600 pikseli spowodowane było tym że to jest jedna ze standardowych rozdzielczości monitora. Większość monitorów była kiedyś w formacie 4x3, teraz się to zmienia ale i tak chyba jeszcze mniej jest monitorów panoramicznych niż 4x3 i zdjęcie może wypełnić cały ekran np jako tapeta. Sam długo na monitorze jako tapetę miałem nocne zdjęcie konkursowe zrobione przez Gina.
6. Założeniem było, że zdjęcia oglądamy na monitorze i do monitora powinny być dostosowane. Pewnie, że może być wiele rożnych wymiarów zdjęć. Jedne podyktowane względami technicznymi inne artystycznymi. W konkursie były umieszczane przeróżne zdjęcia i nikt z ich rozmiarami nie miał problemu.
Życie idzie do przodu i oczywiście regulamin można zmienić.
janusz - 2010-12-02, 22:04
Do członków Akademii Fotograficznej CT a w szczególności do Rektora/Redaktora i Vice.
Moim zdaniem regulamin konkursu fotograficznego jest do kitu. Należałoby pochylić się nad nim i poprawić go albo napisać od nowa.
Mam zastrzeżenia do punktu:
1. Skąd wiadomo, że zdjęcia są autorskie?
3.800x600? powinna być jakaś tolerancja i nie rozdzielczość a wielkość.
4. Nigdy nie był respektowany, nie ma galerii.
5. Czy potrzebne?
6. Nie w miesiącu, bo jak trafią się dwa konkursy w miesiącu to tylko w jednym można wziąć udział.
7. A jak z jakiegoś powodu konkurs się przeciągnie?
8. Po zakończeniu konkursu nie miesiąca....
10. A jak nie będzie sponsora?
11. Bez sensu. Można na forum zapisać całą wieś tylko po to by głosowali na kandydata.
Tadeusz - 2010-12-02, 22:24
A ja dodam jeszcze, że dziś pokonferowaliśmy o tym regulaminie z Januszem , a potem z Pawciem i mam jeszcze jedną propozycję zmiany.
W swoim czasie rozmawialiśmy o tym z Jurkiem (slajdem), że należałoby głosować na zdjęcia nie znając autorów. Proponuję zatem, aby zdjęcia konkursowe przesyłane były do powiernika, moderatora działu konkursów, a on po nadaniu hasła umieszczałby je na forum.
Dopiero po zakończeniu głosowania ogłaszałby wyniki z podaniem autorów.
W konkursach fotograficznych jest to zasada główna.
wbobowski - 2010-12-02, 23:13
Tadeusz napisał/a: | Dopiero po zakończeniu głosowania ogłaszałby wyniki z podaniem autorów.
W konkursach fotograficznych jest to zasada główna. |
I tu Tadziu... zgadzam się z Tobą
łoś - 2010-12-03, 01:59 Temat postu: Regulamin stałego konkursu fotograficznego w/g łosia konkurs zdjęć miał być zabawą.
zrobiło się poważnie i nie demokratycznie.
zamknięty dostęp do dyskusji o regulaminie
Wy zmieniacie warunki gry, a ja nie muszę tego akceptować
Pawcio - 2010-12-03, 07:21
Halo losiu.. Przeciez jest temat do dyskusji dotyczacej regulaminu. Tak sie zlozylo, ze tamten watek byl zamkniety, gdyz znajdowal sie tam wylacznie jego tekst i ewentualne wprowadzone zmiany.
gino - 2010-12-03, 07:53
Adi napisał/a: | anonimowość jest super pomysłem, ale w naszych realiach trudna do zrealizowania, bo część pojazdów, które są tematem jest powszechnie znana (Arcadarka, Ty, Koczorki z wielkim napisem Koczorki) |
Adi..przeciez to, ze na fotce jest pojazd np.koczorków, nie oznacza, ze autorem fotki jest Koczorek/koczorka...
przyklad...moja fotka ''wszyscy kochamy kampering ''
to nie moj kamper..ani nie moj Tadzio
gino - 2010-12-03, 08:31
ja wychodze z innego zalozenia...
regulamin jest, przyjmuje do wiadomosci jego tresc i ....
albo mi pasuje..dostoswuje sie do niego i BAWIE SIE..
albo mam wieczne problemy zyciowe....i NIE BAWIE SIE..
bez ZBEDNYCH dyskusji...
Bogusław i Ewa - 2010-12-03, 09:23
Zabawy nie widać nawet za grosz.Nagroda dla Zwycięzcy chyba jest BAJOŃSKA!
roger - 2010-12-03, 09:33
Bogusław i Ewa napisał/a: | Nagroda dla Zwycięzcy chyba jest BAJOŃSKA! |
...Nooooooo dwa rajskie jabłka , ptaszek i żaba ......
gino napisał/a: | regulamin jest, przyjmuje do wiadomosci jego tresc i ....
albo mi pasuje..dostoswuje sie do niego i BAWIE SIE..
albo mam wieczne problemy zyciowe....i NIE BAWIE SIE.. |
Ja co prawda nie udzielałem się w tym konkursie nigdy ......a w zasadzie nie umieszczałem swoich zdjęć bo zawsze głosowałem...... ale z pierwszym zdaniem się zgadzam jeśli regulamin jest to jest i przyjmuję jego treść do wiadomości .....
Problem polega na tym że skoro jest to konkurs czyli jakaś rywalizacja i współzawodnictwo to reguły muszą być klarowne ...sztywne i STAŁE ...... bez "faladyzacji" i naginania ..... myślę że kolegom którzy napisali swoje wątpliwości i tu i w innych tematach o to właśnie chodzi i nie ma co dyskutować ..... mają rację.
HOWGH .....to rzekłem ja Mojżesz -Winnetou góral .....
z góry Synaj ....
Pawcio - 2010-12-03, 10:07
Odniosę się do postów większości kolegów.
Adi- rozpocząłeś dyskusję na temat zmiany w regulaminie jednego z punktów.
Uwaga celna i na pewno powinna zostać wprowadzona do regulaminu. Jednak po przeanalizowaniu całości pojawił się pomysł, aby go uprościć i być może wprowadzić kolejne, mające na celu uatrakcyjnienie konkursu zmiany.
I w tenże sposób nie został zmieniony punkt dotyczący wielkości zdjęcia, lecz temat pozostał otwarty do dyskusji. Kolejne uwagi zgłosił slajd.. również warte uwagi.
Janusz poszedł na zaplecze, patrzył na regulamin i również swoje przemyślenia wyłożył.
Nikt nie wprowadził jeszcze żadnych zmian, jak to niektórzy zarzucają, gdyż obowiązuje w dalszym ciągu przyklejony (i nie zmieniony) w katalogu regulamin.
Co do zmian zdjęć. Jak widać grzeczność i życzliwość nie popłaca.
Osoby, które zamieściły prace w innej rozdzielczości.. lub treści zostały poproszone o zmianę na zdjęcia o wielkości bądź treści regulaminowej. Ty Tedzie również zostałeś o to poproszony. Czy to źle? Czy lepiej było przesunąć zdjęcie do tematu nieregulaminowe bądź usunąć cały post? Nie wydaje mi się. Postanowiliśmy więc dopuścić taką możliwość w czasie, kiedy trwa czas na zamieszczanie zdjęć.
Kogut.. przykro mi to stwierdzić, ale Ty przestałeś się dobrze bawić. Pojawiasz się ze swoimi postami (z niewielkimi wyjątkami) tylko po to, aby wsadzić kij w mrowisko. Bawisz się dobrze tylko w tedy, kiedy trwa rozruba. Kiedy większość kiwa głowami i cierpi.
Hmmmm... nawet sobie kopie zapasowe forum tworzysz. To musisz dużo czasu poświęcać. Spisek? Być może twoje intencje są inne.. ale zrozum, że tak właśnie jesteś odbierany.
Tak więc dyskusja nad zmianami w regulaminie trwa, prosimy o zgłaszanie konstruktywnych uwag i propozycji dla dobra całego naszego ogółu.
Myślę, że poprawiony regulamin powinniśmy zamieścić od 1 stycznia 2011 tak, aby obowiązywał dla zdjęć zamieszczanych do Lutowej edycji.
Pawcio - 2010-12-03, 11:07
Kogucie... przepraszam Cię bardzo, że wypowiadam się nieczytelnie. Pisząc:
Pawcio napisał/a: |
Nikt nie wprowadził jeszcze żadnych zmian
|
miałem na myśli zmiany podczas trwania tej dyskusji. Tak jak napisałem na początku.
Co do galaretki owocowej.. przypatrz się uważnie. Może dojrzysz strukturę. Powtórzę:
Pawcio napisał/a: |
Co do zmian zdjęć. Jak widać grzeczność i życzliwość nie popłaca.
Osoby, które zamieściły prace w innej rozdzielczości.. lub treści zostały poproszone o zmianę na zdjęcia o wielkości bądź treści regulaminowej. Ty Tedzie również zostałeś o to poproszony. Czy to źle? Czy lepiej było przesunąć zdjęcie do tematu nieregulaminowe bądź usunąć cały post? Nie wydaje mi się. Postanowiliśmy więc dopuścić taką możliwość w czasie, kiedy trwa czas na zamieszczanie zdjęć. |
Regulamin tego nie wymaga.. ale wydaje mi się, że kultura tak.
I wrócę do sedna sprawy.. to ma być zabawa, a nie walka na śmierć i życie.
I to by było na tyle. Ze swojej strony kończę tą niepotrzebną przepychankę.
Każdy może interpretować moje słowa na swoją modłę.
Mykam teraz pomóc przygotować nasze nadchodzące wielkimi krokami spotkanko.
Już się cieszę na samą myśl że zobaczę przyjaciół z CT.
WODNIK - 2010-12-03, 11:47
Jeżeli zdjęcia w konkursie mają być przedstawiane anonimowo / bez nazwiska autora/ to znaczy że nie mogły być wcześniej pokazywane na forum.
Jeżeli zdjęcie było już na forum to nie jest anonimowe i można znać autora.
Nie wiem po co mi to wiedzieć, ale skoro już zapytałem
pirat666 - 2010-12-03, 12:11
Moja propozycja regulaminu
1. Autorem zdjęcia musi być nasz forumowicz lub członek jego załogi.
2. Autor zgadza się na publikacje na naszym forum. Co do ewentualnego wykorzystania przez inne podmioty obowiązuje umowa pomiędzy autorem a zainteresowaną stroną.
3. Zdjęcia należy umieszczać w odpowiednim wątku danego konkursu. W działach tych nie prowadzimy dyskusji. Posty z dyskusją będą przenoszone. Do zdjęcia może być dołączony opis, wyjaśnienie ale tylko w tym poście w którym jest zdjęcie.
4. Jeden nick na forum = 1 zdjęcie w konkursie.
5. Zdjęcia można będzie umieszczać do ostatniego dnia wyznaczonego w danym konkursie.
6. Po upływie terminu zgłaszania prac, zrobiona będzie ankieta ze zdjęciami które wzięły udział w danym konkursie i tak zostanie wybrane zdjęcie.
-------------------------------
Wymagania techniczne zdjęcia:
1. Rozdzielczość 800x600 pikseli (przy czym wymiar główny 800px i nie więcej jak 600px).
2. Format .jpg
3. Rozmiar: ??? (max 400kb) do ustalenia
-------------------------------
Zalecenia:
1. Ze względu na charakter naszego forum zdjęcia powinny być z "domiem na kołach" . Autor musi umieć umotywować co zdjęcie ma wspólnego z kamperem. Może to być cały samochód, szczegół a nawet kamper może być w domyśle jednak bliskim tylko musi być.
2. Nawiązywać do tematu konkursu
3. Nie głosujemy na swoje prace
4. Zwycięzca zostanie zaproszony do akademii fotografii CT
5. Zwycięzca danego konkursu zobowiązuje się dostarczyć oryginał zdjęcia w formie elektronicznej w celu umieszczenia w galerii.
Nie jestem za tym aby fotki były anonimowe to jest przecież zabawa (przynajmniej dla mnie)
i zdecydowanie wolałbym aby całe te zasady regulaminy i inne zachęcały do wzięcia udziału a nie odstraszały, czyli moja idea jest taka:
Każdy kto chce powinien wsiąść udział i już - a to czy będzie bardziej z kamperkiem czy bliżej tematu konkursu to już jest mniej istotne dla mnie i w głosowaniu będzie to myślę odzwierciedlone.
Im prościej tym lepiej.
Ostatni temat "ze zlotu CT" dla mnie też był kłopotliwy i nie umieściłem żadnej fotki gdyż nie byłem na żadnym zlocie CT, ale również nie mam o to do nikogo pretensji bo to jest fajna zabawa i tyle.
-------------
Zmiany regulaminu w trakcie gry - NO I CO Z TEGO ? skoro ma być lepszy od poprzedniego ?
i na koniec - BAWMY SIĘ - to nie wybór miss świata he he
pirat666 - 2010-12-03, 13:46
KOGUT napisał/a: | pirat666 napisał/a: | Wymagania techniczne zdjęcia:
1. Rozdzielczość 800x600 pikseli (przy czym wymiar główny 800px i nie więcej jak 600px).
2. Format .jpg
3. Rozmiar: ??? (max 400kb) do ustalenia |
jeszcze wtrącę 3 zdania w tym zakresie ....
po co te ograniczenia i wymagania ? Znaczna większość formułowiczów nie ma pojęcia o tych sprawach i jeśli uznają , że maja ciekawa fotę i chcą się tym podzielić z innymi w konkursie to chyba organizatora zadaniem jest dostosowanie foty by nadawała się do publikacji ....( eeee jakiej tam publikazji , zwykłego dostosowania wymiaru bo na kilkunastocalowym monitorze nie ma się sensu podniecać pixelami tymi technicznymi zapisami zamykacie drogę do konkursu wielu wielu .... to nie jest forum fotograficzne tylko kamperowe , więc nikt nie będzie się na potrzeby i wymagania uczył specjalnie tych niełatwych zagadnień ...
jeśli to ma być ZABAWA to niech się bawia wszyscy a nie tylko ci , którzy potrafią przeformatować swoja fotkę ... |
Czyli można by dodać że fotkę można wysłać np do mnie celem dostosowania do wymagań technicznych
Aby każdy mógł wsiąść udział
I np gdy ktoś nie potrafi wstawić fotki może redaktor umieścić ją w imieniu "chcącego"
Tylko te zapisy nie jako regulamin a zalecenia.
oczywiście te wymagania techniczne to przykładowe bo nie wiem jakie były by faktycznie potrzebne
Pawcio - 2010-12-03, 15:25
Łyżka mi się zagrzała od odśnieżania, więc wpadłem się ogrzać.
Kochani. Moim zdaniem regulamin należy uprościć i zmniejszyć maksymalnie jak to możliwe. Wyeliminować martwe punkty.
Takim punktem jest właśnie głosowanie na własną pracę. Nie mamy możliwości technicznej, aby sprawdzić kto na które zdjęcie głosuje. Więc jak mamy to zweryfikować. Każdy musi to w swojej moralności rozważyć.
Wielkość zdjęcia tak jak zaproponował Adi. 800 pikseli na dłuższy bok. Z dopiskiem 'nie mniejszy niż'. Umożliwi to zamieszczanie zjęć o większym formacie- co w żaden sposób nie przeszkadza.
Pamiętajcie, że wysyłając plik na forum jest ograniczenie wielkości do 256kb. I taką maksymalną wartość może posiadać.
Co do zamieszczania zdjęć na forum. Optuję aby były zamieszczane w konkursie przez moderatora, a głosujący nie znali autorów. Znani będą jedynie moderatorom, a wskazani zostaną dopiero po zakończeniu głosowania i wyłonieniu zwycięzcy.
Wówczas będzie to gra fair play. Głosować będziemy na pracę, a nie na autora.
Niesie to ze sobą dodatkowe korzyści. Zanim praca zostanie opublikowana przejdzie weryfikację zgodności z regulaminem. Zawsze można ją poprawić przed publikacją. Co miało właśnie miejsce przy bieżącej edycji (lecz po publikacji). Stąd właśnie te uwidocznione zmiany dokonywane przez moderatora. Dodatkowo dla chcącego zamieścić pracę zapewne łatwiej będzie wysłać ją emilem. Jedyną niedogodnością jest zwiększenie czarnej roboty dla moderatorów.
Co do galerii.. proponuję żeby została. Wprawdzie jej jeszcze nie ma.. jednak jest w trakcie tworzenia.
No cóż . Na razie to na tyle. Lece dalej w śnieżek.
Dziabong - 2010-12-03, 19:08
[quote="Adi"]Zaczyna dobrze brzmieć. Moim zdaniem jeszcze jedna drobna rzecz, na którą zwrócił uwagę Slajd, bardzo ważna rzecz - fotkę musi być naszego autorstwa, ani babci ani dziadka ani cioci z Nationala ...
Jak sprawdzić autorstwo - tylko można zaufać, deklaracja, albo będzie się smażyć w piekle!
chris - 2010-12-03, 19:17
Dziabong napisał/a: | Jak sprawdzić autorstwo - tylko można zaufać, deklaracja, albo będzie się smażyć w piekle! |
Myślę że kara może być dużo gorsza Wiekuisty zakaz kamperowania. Niezależnie gdzie delikwent trafi
janusz - 2010-12-03, 21:16
KOGUT napisał/a: | ...zabawą tylko jak zawsze zasady jakieś ( stałe i twarde ) powinny być . Co gorsze w trakcie trwanie konkursu zmienianie ich to śmiech na sali ...
Przykłady : ostatni konkurs , Janusz dał fotę na której nie ma żadnego kampera i wg wersji regulaminu nr 6 jest to fota niezgodna z nim ale...Janusz ma więcej przycisków na CT , więc sobie regulamin poprawił pod swoja fotkę i już jest zgodna z regulaminem |
PANIE CZEPIALSKI. Janusz nie zmienił regulaminu pod swoją fotkę. Proszę obejrzeć wszystkie zmiany w regulaminie od początku, od momentu napisania. Wszystkie zmiany były w zeszłym roku kiedy jeszcze nie było tematu w którym dałem zdjęcie.
Ostatnia tegoroczna zmiana było po dyskusji w której forumowicze sprzeciwili się ocenianiu swoich zdjęć przez innych i punkt 12 został usunięty.
Co do długoterminowości mojego zdjęcia.
Punkt 5. regulaminu brzmi "Ze względu na charakter naszego forum zdjęcia muszą być "z kamperem" . Autor musi umieć umotywować co zdjęcie ma wspólnego z kamperem. Może to być cały samochód, szczegół a nawet kamper może być w domyśle9jednak bliskim) tylko musi być."
Zdjęcie zrobione było podczas zlotu CT kamperowego zresztą. Kamper jest w bliskim domyśle znaczy stoi na "kempingu" wraz z innymi kamperami z tego zlotu.
Historia edycji regulaminu:
Temat: Regulamin stałego konkursu fotograficznego. Autor: janusz Czas wysłania: 2009-02-16, 20:14 ID: 68453 Edytowany przez Data edycji
1. Autorem zdjęcia musi być nasz forumowicz lub członek jego załogi. Zdjęcie oddane do konkursu musi zawierać informacje takie jak wpisuje aparat fotograficzny. Musi być dostarczony oryginał. W związku z tym musi to być plik z aparatu cyfrowego, nie skan.
2. Autor zgadza się na publikacje na naszym forum. Co do ewentualnego wykorzystania przez inne podmioty obowiązuje umowa pomiędzy autorem a zainteresowaną stroną.
3. Zdjęcia należy umieszczać w odpowiednim wątku (miesięcznym) w tym dziale w rozdzielczości 800x600 pikseli. W działach tych nie prowadzimy dyskusji. Posty z dyskusją będą usuwane. Do zdjęcia może być dołączony opis, wyjaśnienie ale tylko w tym poście w którym jest zdjęcie.
4. Zwycięzca miesiąca zobowiązuje się dostarczyć oryginał zdjęcia w formie elektronicznej w celu umieszczenia w galerii.
5. Ze względu na charakter naszego forum zdjęcia muszą być "z kamperem" . Autor musi umieć umotywować co zdjęcie ma wspólnego z kamperem. Może to być cały samochód, szczegół a nawet kamper może być w domyśle tylko musi być.
6. Jeden nick na forum = 1 zdjęcie w miesiącu.
7. Zdjęcia można będzie umieszczać do ostatniego dnia danego miesiąca.
8. Po zakończeniu miesiąca zrobiona będzie ankieta ze zdjęciami które wzięły udział w każdym miesiącu i tak zostanie wybrane zdjęcie. Przykład: zdjęcia wstawiamy w wątku luty 2009 do ostatniego - 28 luty 2009. 1 marca zostanie założona ankieta z propozycjami zdjęć z miesiąca. Ankieta będzie ważna przez miesiąc to znaczy do 1 kwietnia. Otwarty zostanie jednocześnie nowy wątek do zdjęć marcowych.
9. Laureaci kolejnych miesięcy stworzą "Akademię Fotograficzna CT" i będą dbali o regulamin i nominacje.
janusz 2009-09-17, 21:25
1. Autorem zdjęcia musi być nasz forumowicz lub członek jego załogi. Zdjęcie oddane do konkursu musi zawierać informacje takie jak wpisuje aparat fotograficzny. Musi być dostarczony oryginał. W związku z tym musi to być plik z aparatu cyfrowego, nie skan.
2. Autor zgadza się na publikacje na naszym forum. Co do ewentualnego wykorzystania przez inne podmioty obowiązuje umowa pomiędzy autorem a zainteresowaną stroną.
3. Zdjęcia należy umieszczać w odpowiednim wątku (miesięcznym) w tym dziale w rozdzielczości 800x600 pikseli. W działach tych nie prowadzimy dyskusji. Posty z dyskusją będą usuwane. Do zdjęcia może być dołączony opis, wyjaśnienie ale tylko w tym poście w którym jest zdjęcie.
4. Zwycięzca miesiąca zobowiązuje się dostarczyć oryginał zdjęcia w formie elektronicznej w celu umieszczenia w galerii.
5. Ze względu na charakter naszego forum zdjęcia muszą być "z kamperem" . Autor musi umieć umotywować co zdjęcie ma wspólnego z kamperem. Może to być cały samochód, szczegół a nawet kamper może być w domyśle tylko musi być.
6. Jeden nick na forum = 1 zdjęcie w miesiącu.
7. Zdjęcia można będzie umieszczać do ostatniego dnia danego miesiąca.
8. Po zakończeniu miesiąca zrobiona będzie ankieta ze zdjęciami które wzięły udział w każdym miesiącu i tak zostanie wybrane zdjęcie. Przykład: zdjęcia wstawiamy w wątku luty 2009 do ostatniego - 28 luty 2009. 1 marca zostanie założona ankieta z propozycjami zdjęć z miesiąca. Ankieta będzie ważna przez miesiąc to znaczy do 1 kwietnia. Otwarty zostanie jednocześnie nowy wątek do zdjęć marcowych i tak dalej.
9. Laureaci kolejnych miesięcy stworzą "Akademię Fotograficzna CT" i będą dbali o regulamin i nominacje.
janusz 2009-10-31, 20:48
1. Autorem zdjęcia musi być nasz forumowicz lub członek jego załogi.
2. Autor zgadza się na publikacje na naszym forum. Co do ewentualnego wykorzystania przez inne podmioty obowiązuje umowa pomiędzy autorem a zainteresowaną stroną.
3. Zdjęcia należy umieszczać w odpowiednim wątku (miesięcznym) w tym dziale w rozdzielczości 800x600 pikseli. W działach tych nie prowadzimy dyskusji. Posty z dyskusją będą usuwane. Do zdjęcia może być dołączony opis, wyjaśnienie ale tylko w tym poście w którym jest zdjęcie.
4. Zwycięzca miesiąca zobowiązuje się dostarczyć oryginał zdjęcia w formie elektronicznej w celu umieszczenia w galerii.
5. Ze względu na charakter naszego forum zdjęcia muszą być "z kamperem" . Autor musi umieć umotywować co zdjęcie ma wspólnego z kamperem. Może to być cały samochód, szczegół a nawet kamper może być w domyśle9jednak bliskim) tylko musi być.
6. Jeden nick na forum = 1 zdjęcie w miesiącu.
7. Zdjęcia można będzie umieszczać do ostatniego dnia danego miesiąca.
8. Po zakończeniu miesiąca zrobiona będzie ankieta ze zdjęciami które wzięły udział w każdym miesiącu i tak zostanie wybrane zdjęcie. Otwarty zostanie jednocześnie nowy wątek do zdjęć w następnej edycji.
9. Laureaci kolejnych miesięcy stworzą "Akademię Fotograficzna CT" i będą dbali o regulamin i nominacje.
janusz 2009-10-31, 20:50
1. Autorem zdjęcia musi być nasz forumowicz lub członek jego załogi.
2. Autor zgadza się na publikacje na naszym forum. Co do ewentualnego wykorzystania przez inne podmioty obowiązuje umowa pomiędzy autorem a zainteresowaną stroną.
3. Zdjęcia należy umieszczać w odpowiednim wątku (miesięcznym) w tym dziale w rozdzielczości 800x600 pikseli. W działach tych nie prowadzimy dyskusji. Posty z dyskusją będą usuwane. Do zdjęcia może być dołączony opis, wyjaśnienie ale tylko w tym poście w którym jest zdjęcie.
4. Zwycięzca miesiąca zobowiązuje się dostarczyć oryginał zdjęcia w formie elektronicznej w celu umieszczenia w galerii.
5. Ze względu na charakter naszego forum zdjęcia muszą być "z kamperem" . Autor musi umieć umotywować co zdjęcie ma wspólnego z kamperem. Może to być cały samochód, szczegół a nawet kamper może być w domyśle9jednak bliskim) tylko musi być.
6. Jeden nick na forum = 1 zdjęcie w miesiącu.
7. Zdjęcia można będzie umieszczać do ostatniego dnia danego miesiąca.
8. Po zakończeniu miesiąca zrobiona będzie ankieta ze zdjęciami które wzięły udział w każdym miesiącu i tak zostanie wybrane zdjęcie. Otwarty zostanie jednocześnie nowy wątek do zdjęć w następnej edycji.
9. Laureaci kolejnych miesięcy stworzą "Akademię Fotograficzna CT" i będą dbali o regulamin i nominacje.
10. Nagrody będą wręczane przez sponsora lub osobę upoważnioną przez niego, zwycięzcy/zwycięzcom na najbliższym zlocie na którym będzie zwycięzca.
janusz 2009-10-31, 20:53
1. Autorem zdjęcia musi być nasz forumowicz lub członek jego załogi.
2. Autor zgadza się na publikacje na naszym forum. Co do ewentualnego wykorzystania przez inne podmioty obowiązuje umowa pomiędzy autorem a zainteresowaną stroną.
3. Zdjęcia należy umieszczać w odpowiednim wątku (miesięcznym) w tym dziale w rozdzielczości 800x600 pikseli. W działach tych nie prowadzimy dyskusji. Posty z dyskusją będą usuwane. Do zdjęcia może być dołączony opis, wyjaśnienie ale tylko w tym poście w którym jest zdjęcie.
4. Zwycięzca miesiąca zobowiązuje się dostarczyć oryginał zdjęcia w formie elektronicznej w celu umieszczenia w galerii.
5. Ze względu na charakter naszego forum zdjęcia muszą być "z kamperem" . Autor musi umieć umotywować co zdjęcie ma wspólnego z kamperem. Może to być cały samochód, szczegół a nawet kamper może być w domyśle9jednak bliskim) tylko musi być.
6. Jeden nick na forum = 1 zdjęcie w miesiącu.
7. Zdjęcia można będzie umieszczać do ostatniego dnia danego miesiąca.
8. Po zakończeniu miesiąca zrobiona będzie ankieta ze zdjęciami które wzięły udział w każdym miesiącu i tak zostanie wybrane zdjęcie. Otwarty zostanie jednocześnie nowy wątek do zdjęć w następnej edycji.
9. Laureaci kolejnych miesięcy stworzą "Akademię Fotograficzna CT" i będą dbali o regulamin i nominacje.
10. Nagrody będą wręczane przez sponsora lub osobę upoważnioną przez niego, zwycięzcy/zwycięzcom na najbliższym zlocie na którym będzie zwycięzca.
11. Autor lub jego załoga jeśli jest zalogowana na forum pod drugim nickiem nie może głosować na swoją pracę. W wypadku nie zastosowania się do tego punktu regulaminu będziemy odejmować sporne punkty.
janusz 2010-01-03, 18:59
1. Autorem zdjęcia musi być nasz forumowicz lub członek jego załogi.
2. Autor zgadza się na publikacje na naszym forum. Co do ewentualnego wykorzystania przez inne podmioty obowiązuje umowa pomiędzy autorem a zainteresowaną stroną.
3. Zdjęcia należy umieszczać w odpowiednim wątku (miesięcznym) w tym dziale w rozdzielczości 800x600 pikseli. W działach tych nie prowadzimy dyskusji. Posty z dyskusją będą usuwane. Do zdjęcia może być dołączony opis, wyjaśnienie ale tylko w tym poście w którym jest zdjęcie.
4. Zwycięzca miesiąca zobowiązuje się dostarczyć oryginał zdjęcia w formie elektronicznej w celu umieszczenia w galerii.
5. Ze względu na charakter naszego forum zdjęcia muszą być "z kamperem" . Autor musi umieć umotywować co zdjęcie ma wspólnego z kamperem. Może to być cały samochód, szczegół a nawet kamper może być w domyśle9jednak bliskim) tylko musi być.
6. Jeden nick na forum = 1 zdjęcie w miesiącu.
7. Zdjęcia można będzie umieszczać do ostatniego dnia danego miesiąca.
8. Po zakończeniu miesiąca zrobiona będzie ankieta ze zdjęciami które wzięły udział w każdym miesiącu i tak zostanie wybrane zdjęcie. Otwarty zostanie jednocześnie nowy wątek do zdjęć w następnej edycji.
9. Laureaci kolejnych miesięcy stworzą "Akademię Fotograficzna CT" i będą dbali o regulamin i nominacje.
10. Nagrody będą wręczane przez sponsora lub osobę upoważnioną przez niego, zwycięzcy/zwycięzcom na najbliższym zlocie na którym będzie zwycięzca.
11. Autor lub jego załoga jeśli jest zalogowana na forum pod drugim nickiem nie może głosować na swoją pracę. W wypadku nie zastosowania się do tego punktu regulaminu będziemy odejmować sporne punkty.
12. Autor umieszczając zdjęcie w konkursie automatycznie zgadza się na poddanie swojej pracy pod forumową dyskusję. Jeżeli autor nie wyraża zgody na ocenianie jego dzieła musi to zaznaczyć w opisie zdjęcia.
janusz 2010-01-14, 23:27
1. Autorem zdjęcia musi być nasz forumowicz lub członek jego załogi.
2. Autor zgadza się na publikacje na naszym forum. Co do ewentualnego wykorzystania przez inne podmioty obowiązuje umowa pomiędzy autorem a zainteresowaną stroną.
3. Zdjęcia należy umieszczać w odpowiednim wątku (miesięcznym) w tym dziale w rozdzielczości 800x600 pikseli. W działach tych nie prowadzimy dyskusji. Posty z dyskusją będą usuwane. Do zdjęcia może być dołączony opis, wyjaśnienie ale tylko w tym poście w którym jest zdjęcie.
4. Zwycięzca miesiąca zobowiązuje się dostarczyć oryginał zdjęcia w formie elektronicznej w celu umieszczenia w galerii.
5. Ze względu na charakter naszego forum zdjęcia muszą być "z kamperem" . Autor musi umieć umotywować co zdjęcie ma wspólnego z kamperem. Może to być cały samochód, szczegół a nawet kamper może być w domyśle9jednak bliskim) tylko musi być.
6. Jeden nick na forum = 1 zdjęcie w miesiącu.
7. Zdjęcia można będzie umieszczać do ostatniego dnia danego miesiąca.
8. Po zakończeniu miesiąca zrobiona będzie ankieta ze zdjęciami które wzięły udział w każdym miesiącu i tak zostanie wybrane zdjęcie. Otwarty zostanie jednocześnie nowy wątek do zdjęć w następnej edycji.
9. Laureaci kolejnych miesięcy stworzą "Akademię Fotograficzna CT" i będą dbali o regulamin i nominacje.
10. Nagrody będą wręczane przez sponsora lub osobę upoważnioną przez niego, zwycięzcy/zwycięzcom na najbliższym zlocie na którym będzie zwycięzca.
11. Autor lub jego załoga jeśli jest zalogowana na forum pod drugim nickiem nie może głosować na swoją pracę. W wypadku nie zastosowania się do tego punktu regulaminu będziemy odejmować sporne punkty. janusz 2010-11-20, 23:44
Adasiu nie myśl, że tylko Ty masz zrzuty ekranu z forum CT
gino - 2010-12-03, 21:32
KOGUT napisał/a: | ( Wito lubi majstrować przy faktach , nawet tych na zdjęciach - mimo bana który sam sobie dał do końca roku ) |
przyganiał kocioł garnkowi....
KOGUT napisał/a: |
KOGUT ADAM od dziś przechodzi na totalny odbiór ( to jest ostatni post) , |
Pawcio - 2010-12-08, 11:30
Jako, że nie pojawiają się głosy dotyczące kolejnych zmian dotyczących regulaminu.. pozwolimy sobie podnieść kolejną, mamy nadzieję ostatnią już kwestię.
Zastanawiamy się nad możliwością dopuszczenia zdjęć o tematyce jakby bardziej okołokamperowej. Wiem, że zdania są rozbieżne.. nawet wśród nas.
Wiemy, że to forum mamy kamperowe, nimi zwiedzamy naszą planetę i wokół nich wszystko się kręci.
Jednak miejsca zwiedzamy przeróżne. Docieramy do zakątków (choć kamperem) gdzie nasze auto trudno by było wcisnąć 'namacalnie'. A zdjęcia z tych miejsc możemy zaprezentować porażające.
Czy nie powinniśmy dopuścić do publikacji zdjęć zrobionych w trakcie naszych podróży kamperowych?
Pojawienie się kampera zawsze możemy jakby 'wymusić' poprzez propozycję takiego tematu. Tak, jak ma to miejsce w obecnie trwającej edycji.
pirat666 - 2010-12-08, 13:04
Również i tematem można by wymusić takie fotki, wymagało by chyba tylko dodać w regulaminie zapis mniej więcej taki "z domkiem ... jeżeli temat konkursu nie sugeruje odejścia od tej reguły "
Ja jestem za
janusz - 2010-12-08, 13:34
Ależ o tym mówi dotychczasowy 5 punkt regulaminu.
5. Ze względu na charakter naszego forum zdjęcia muszą być "z kamperem" . Autor musi umieć umotywować co zdjęcie ma wspólnego z kamperem. Może to być cały samochód, szczegół a nawet kamper może być w domyśle jednak bliskim) tylko musi być.
gino - 2010-12-08, 17:10
a ja mam troche inne zdanie...
konkursów z ''ladnymi widoczkami'' w necie jest cała masa...wystarczy wyGOOGLowac
-''konkurs foto''....i macie tego tysiace..a nawet miliony...czysta komercja...
a konkursów strikte KAMPEROWYCH...wlasnie z KAMPERKIEM w tle..ile znajdziecie..?
uwazam, ze wlasnie to NAS WYROZNIA i daje pole do popisu aby, bedac na wakacjach tak robic SUPER FOTKI aby nasz ulubieniec-kamperek zawsze jakos fajnie sie w kadrze znalazl...
Dziabong - 2010-12-08, 17:35
Teraz to nawet w tytule jest " ... kamper w obiektywie" i też jest trochę zdjęć około konkursowych - to niby jak to zapisać ?!
łoś - 2010-12-08, 21:15
To ja zaproponuję dwa równoległe konkursy. Pierwszy obowiązkowo z camperem, drugi pełny luz pod temat. Salomon by tego nie wymyślił, ale to wynika z sugestii Gino i Adi
KOCZORKA - 2010-12-09, 09:55
gino napisał/a: | konkursów z ''ladnymi widoczkami'' w necie jest cała masa...wystarczy wyGOOGLowac |
To prawda i na dodatek mamy temat "Ciekawe zdjęcia". Czy musi być konkurs, żeby coś ciekawego zamieścić.
gino napisał/a: | a konkursów strikte KAMPEROWYCH...wlasnie z KAMPERKIEM w tle..ile znajdziecie..?
|
Tylko u nas i jako kamperowcy powinniśmy właśnie tę formę wypoczynku promować.
Jestem za konkursem z Kamperkami.
Pawcio - 2010-12-22, 18:07
Został zamieszczony nowy regulamin konkursu fotograficznego.
Będzie obowiązywał dla zamieszczanych prac od 1 stycznia 2011 i dla głosowań od 1 lutego 2011 roku.
Główne zmiany:
- konieczność nadsyłania prac e-mailem
- autorów będziemy poznawali po zakończeniu głosowania
- na zdjęciach musi znaleźć się choć kawałeczek kamperka/przyczepki
- możliwość ogłoszenia przez rektora edycji specjalnej konkursu
gino - 2010-12-22, 19:36
dobrze Adi zrozumiales...
i mysle ze /prawie/ kazdy tak zrozumiał...
gino - 2010-12-22, 19:49
stwierdzanie faktow.....nie musi byc miłe.....badz nie miłe
wbobowski - 2011-05-11, 19:05 Temat postu: dyskusja o regulaminie W Regulaminie nie ma mowy o minimalnej ilości zdjęć w konkursie. Wydaje mi się, że powinno być ustalone np. minimalna ilość 5 zdjęć, aby wyłonić zwycięzcę. Przy mniejszej ilości po prostu nie ma głosowania na zwycięzcę, bo trudno ogłaszać zwycięzcę przy 1 czy 2 zdjęciach, jak to ma miejsce w XIX edycji.
Pawcio - 2011-05-11, 21:25
Włodziu.. na razie nie przewidujemy ponownego gmyrania przy regulaminie. Tyle jest zdjęć, ilu ludzików chce się w to bawić. Jeśli zdjęcie będzie jedno lub nie będzie wcale wówczas faktycznie głosowania nie będzie.
Dziabong - 2011-05-11, 21:41
Włodziu Ty to prorok jakiś jesteś, wczoraj z Pawciem o tym dyskutowaliśmy, jeśli jest choć jedno zdjęcie i ktoś włożył swoją pracę - to konkurs trwa. Inna sprawa jak zdjęć zabraknie, ale to zupełnie coś innego.
|
|