Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

FORD - transi 2,2 tdci gasnie przy ruszaniu

biloowa - 2011-07-03, 14:27
Temat postu: transi 2,2 tdci gasnie przy ruszaniu
Witajcie naszym transitem 2,2 tdci 130 koni 2007 rok ciezko sie rusza, jak sie nie podniesie obrotow silnika powyzej 1500obr/min to nie ma szans zeby ruszyc bez zadlawienia silnika. Auto ma przejechane 95 tys.km. , a przy 90 mial wymienione 2 wtryski i blok silnika z ukl. korbowo- tlokowym.
Andi466 - 2011-07-03, 15:16

Różne mogą być przyczyny.Sprawdź czy nie słychać gdzieś ssania powietrza te cienkie przewody lub przepływomierz powietrza ale raczej sam nie dojdziesz przyczyny. ciekawe jak się zachowuje w czasie jazdy czy ma moc ,czy ma odpowiednie ciśnienie paliwa w pompie zasilającej ,czy sprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego .Dużo jest do przejrzenia
papamila - 2011-07-03, 15:24

może ne aż w takim zakresie jak opisałeś
ale potwierdzam że auto potrafi zgasnąć przy ruszaniu bez gazu
niestety taka jego uroda

....i sprawdż sprzegło.
Jesli przy tym przebiegu nie bylo jeszcze wymieniane to zrób to
koszt ok 1100-1300zł

Banan - 2011-07-03, 15:39

Ja bym zaczął od pełnej diagnostyki silnika. Tak jak pisał Andi - przyczyn może być wiele.
Mój dziadek też się buntował i nie chciał jeździć - wymieniłem końcówki wtryskiwaczy i jest jak młodzik, fruwać mu się zachciało... :haha: :haha: :haha:
Koszt - 450 złociszy z wymianą :wyszczerzony:

airgaston - 2011-07-03, 17:09

Ot urok współczesnych samochodów. Bez kasy ani rusz. Serwis albo serwis lub serwis. Kocham stare proste auta. :szeroki_usmiech
biloowa - 2011-07-03, 20:51

papamila napisał/a:
może ne aż w takim zakresie jak opisałeś
ale potwierdzam że auto potrafi zgasnąć przy ruszaniu bez gazu
niestety taka jego uroda

....i sprawdż sprzegło.
Jesli przy tym przebiegu nie bylo jeszcze wymieniane to zrób to
koszt ok 1100-1300zł


Auto mialo 5 tys km wyciagany silnik , mysle ,ze jak sprzeglo by bylo zuzyte to by zostało rowniez wymienione.Narazie nie ma zadnych oznak zuzycia sprzegla, ale to ruszanie mnie denerwuje. Jezdze na codzien w firmie Renault Masterem i on rusza bez dodawania gazu bez problemu.

airgaston - 2011-07-03, 21:00

"Solidne" :aniolek te współczesne auta. Diesel z racji swojego momentu obrotowego powinien ruszać bez gazu. W firmie z która współpracuję Citroen Jumper w ciągu roku miał wymieniany silnik i dwa razy skrzynie biegów. Autko ma roczek z haczykiem i 100tys km.Ale to przeciez jest AUTO UŻYTKOWE :haha: :haha: To samo z TRANZITEM 2.2tdci st220 niecałe dwa lata drugi silnik wtryski za kupę kasy :powiesic itp. A może juz nie ma prawdziwych kierowców???
Banan - 2011-07-03, 21:35

biloowa napisał/a:
Auto ma przejechane 95 tys.km. , a przy 90 mial wymienione ... blok silnika z ukl. korbowo- tlokowym

Możesz jeszcze uchylić rąbka tajemnicy, co było przyczyną?

bonusik - 2011-07-03, 22:09

airgaston napisał/a:
A może juz nie ma prawdziwych kierowców


raczej nie ma już prawdziwych samochodów... :roll:

TomekW - 2011-07-04, 00:22

Banan napisał/a:
wymieniłem końcówki wtryskiwaczy (...) Koszt - 450 złociszy z wymianą :wyszczerzony:

Nie ta bajka. Do Forda TDCi kosztują... jakieś 10 razy więcej :gwm

Banan - 2011-07-04, 01:26

"Usterka w aucie objawia się długim rozruchem silnika, brakiem mocy lub przerywaną pracą silnika" - to wyczytałem, jeżeli chodzi o wtryskiwacze i Twój problem biloowa.
Więc moja rada, znaleźć dobry warsztat i przebadać serducho w autku :ok

PS
TomekW napisał/a:
Nie ta bajka. Do Forda TDCi kosztują... jakieś 10 razy więcej

Coś chyba źle zrozumiałeś - końcówki wtryskiwaczy, a nie cały wtryskiwacz.
Masz rację, cały wtryskiwacz, kosztuje od 1000 złociszy za sztukę, chociaż można kupić regenerowane zdecydowanie taniej.
Końcówka wtryskiwacza = rozpylacz, kosztuje znacznie mniej, + robocizna oczywiście, więc bez takiej rozpaczy. :bajer

airgaston - 2011-07-04, 08:04

Bonusik chyba ma jednak racje. W firmowym warsztacie nie ASO Forda słyszałem rozmowy przy rzeczonym fordzie jak mechanik mółwił o wtryskiwaczu. Potem uslyszałem że władował już 6.5tyś w to gówno. Więcej epitetów nie bedę cytował możę akurat ten egzemplarz jest trefny, ale nie słyszałem pochlebnych opini o transicie TDCi st220. To prawda że prawdziwe auta skonczyły się w XXw. Teraz samochody budują księgowi i ekolodzy i du.....
450zł tak to możliwe w starym 20-25letnim dieslu.

Skorpion - 2011-07-04, 08:16

airgaston napisał/a:
To prawda że prawdziwe auta skonczyły się w XXw
a scislej mowiac to dokladnie skonczyly sie w polowie lat 90
airgaston napisał/a:
Teraz samochody budują księgowi i ekolodzy i du.....

Banan - 2011-07-04, 10:29

airgaston napisał/a:
W firmowym warsztacie nie ASO Forda słyszałem rozmowy przy rzeczonym fordzie jak mechanik mółwił o wtryskiwaczu. Potem uslyszałem że władował już 6.5tyś w to gówno

6,5 tyś za jeden wtryskiwacz, czy za komplet :?: :shock:
Wiem, że nie są tanie, ale to lekka przesada, albo to d... nie mechanik, ja bym zmienił warsztat.
Końcówka wtryskiwacza kosztuje ok. 200 złotych, pełna regeneracja całego wtryskiwacza, z wymianą tejże końcówki, elektrody i zaworka ok. 400 złotych x4 = 1600 (+robocizna) - skąd 6,5 tysiąca :?:
To nowoczesne auto w końcu, podłącza się do komputera i wszystko jasne... Zdarza się jednak, że na jednym komputerze nie pokaże, podłącza się do innego typu sprzętu i dopiero wtedy widać. Miałem taki przypadek w nissanie primera, obroty wariowały, podłączyli mnie do komputera i nic... Jeden chłopak wpadł na pomysł, aby podłączyć do innego typu, podłączył jeszcze do dwóch innych i dopiero na czwartym(!) wykazało uszkodzenie silnika krokowego :shock: Po wymianie, auto znowu ożyło jak nowe :szeroki_usmiech
Nikt nie napisał też, że do tego forda ma to kosztować 450zł... To był koszt mojej naprawy, trochę źle zrozumiany.

Może to już taka felerna konstrukcja, są przecież nowoczesne konstrukcje, które są udane, nie można więc wszystkiego ładować do jednego worka.
No fakt, nie da się już tego naprawić za pomocą młotka, kombinerek i jednego śrubokręta ;) ale może jeszcze kiedyś do tego wrócimy :?: :roll:

roger - 2011-07-04, 10:48

biloowa napisał/a:
a przy 90 mial wymienione 2 wtryski i blok silnika z ukl. korbowo- tlokowym.


Wnioskuję że poprzedni uległ destrukcji ...... czyli pękł tłok albo "kolanko pokazał" .... ?
Nie piszesz gdzie i kto wymieniał no praktycznie silnik i dlaczego tylko dwa wtryskiwacze zostały wymienione ..... nie piszesz jak były weryfikowane ..... czy te nowe zostały prawidłowo zakodowane do ECM bo w funkcji tego kodowania odbywa się korekcja ilości paliwa na konkretny wtrysk (każdy jest inny ... ;) ). Powodem może być również koniec sprzęgła i koła dwu-masowego ..... generalnie zbyt dużo niewiadomych aby napisać Ci konkretną odpowiedź ......

PS
Banan prośba najpierw poczytaj (na forum jest dużo do czytania na temat tych silników ) a potem podnieś maskę i porównaj Swój silnik z tym silnikiem ...... bo mam wrażenie że na oczy nie widziałeś fordowskiej PUMY ..... ;) w tych silnikach końcówki wtrysków są niewymienne jak u Ciebie a Swoje ciśnienie na wtryskiwaczach pomnóż przez 10 to wyjdzie Ci średnie w PUMIE .... ;)

airgaston - 2011-07-04, 14:55

O to ja przepraszam. Robert niewiele zrozumiałem :shock: :shock: :shock:
Jestem jeszcze w poprzedniej epoce :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
Chcesz zobaczy szkielet Ludwika? Właśnie go odsłoniłem i okazuje się że jest w lepszym stanie niż się spodziewałem. Lekki rudawy nalot gdzie niegdzie.
Pojeździ jeszcze ze 60lat :diabelski_usmiech

donald - 2011-07-04, 15:05

Widze że nie patyczkujesz sie w restaurowaniu Ludwika :bigok :bigok super. Az miło sie czyta jak ktoś wklada tyle poświecenia w staruszka :spoko :spoko
roger - 2011-07-04, 15:26

airgaston napisał/a:
Chcesz zobaczy szkielet Ludwika?


Ja go Jareczku codziennie widzę jak do domu jadę .... no normalnie widok mi psuje ;) :bajer :haha: :haha: :haha:

Banan - 2011-07-04, 15:53

roger napisał/a:
Banan prośba najpierw poczytaj (na forum jest dużo do czytania na temat tych silników ) a potem podnieś maskę i porównaj Swój silnik z tym silnikiem ...... bo mam wrażenie że na oczy nie widziałeś fordowskiej PUMY ..... ;) w tych silnikach końcówki wtrysków są niewymienne jak u Ciebie a Swoje ciśnienie na wtryskiwaczach pomnóż przez 10 to wyjdzie Ci średnie w PUMIE .... ;)

Co Ci Roger strzeliło do głowy, aby te dwa silniki porównywać :?: Kto je porównuje :?:
Doskonale znam różnicę, zapewniam Cię.
Zajrzyj sobie tutaj i zobacz, Hanysy albo też się nie znają, albo jeszcze nie wiedzą, że te końcówki są niewymienne i je wymieniają... akurat do forda tdci...
Za jedyne 399 zł sztuka...

airgaston - 2011-07-04, 16:01

Ale co by nie powiedziec bez serwisu i komputera się nie obejdzie. A i portfel trzeba bedzie otworzyc :evil: Teraz to ja już się nie będę bał jeździ Ludwikiem. Tam wiem jak działa silnik i reszta. W nowszych za dużo jest gdybania......
donald - 2011-07-04, 16:08

W mercach sprawdza sie takie działanie :-P Jak zapali to dojedzie. Nie ma siły na to :-P
roger - 2011-07-04, 18:25

Banan napisał/a:
Co Ci Roger strzeliło do głowy, aby te dwa silniki porównywać


To nie ja je kolego porównuję tylko Ty .... ;) - to tak wybiórczo ....
Banan napisał/a:
......
Mój dziadek też się buntował i nie chciał jeździć - wymieniłem końcówki wtryskiwaczy i jest jak młodzik, fruwać mu się zachciało... :haha: :haha: :haha:
Koszt - 450 złociszy z wymianą :wyszczerzony:
...........

Miałem taki przypadek w nissanie primera, obroty wariowały, podłączyli mnie do komputera i nic... Jeden chłopak wpadł na pomysł, aby podłączyć do innego typu, podłączył jeszcze do dwóch innych i dopiero na czwartym(!) wykazało uszkodzenie silnika krokowego :shock: Po wymianie, auto znowu ożyło .......
.........
Nikt nie napisał też, że do tego forda ma to kosztować 450zł... To był koszt mojej naprawy, trochę źle zrozumiany.

To może pisz tak żebyś był jednak rozumiany ;)

ja doskonale znam tą konstrukcje silnika i firmę do której wstawiłeś "sznurek" znam i nie będę się na jej temat wypowiadał na forum ... znam również możliwości i praktyki stosowane podczas tzw. "regeneracji" wtrysków tego typu i konsekwencje takiej "partaniny" a są właśnie takie jakie miała koleżanka przy 90tys .....
Polecasz zakładanie regenerowanych w oparciu o bagaż własnych doświadczeń na innej bo klasycznej rozdzielaczowej konstrukcji diesla ....w ukłądach COMMON RAIL czy generalnie HDI TDCI itd niezależnie czy produkcji DELPHI, BOSCHA czy SIMENSA jest zakaz rozbierania tych wtryskiwaczy .... ;) to że ktoś taką usługę oferuje nie znaczy że ją robi dobrze i nie znaczy że daje jakąkolwiek gwarancje ...... a zaręczam Ci że nie daje .... to zwykła odpowiedź "sprawnych przedsiębiorczych" na niszę i potrzebę rynku.
Odradzam jakiekolwiek grzebanie czy regeneracje w tych wtryskach chyba że dadzą wam gwarancje na piśmie obejmującą tzw "skutki" ..... ;)

TomekW - 2011-07-04, 22:27

donald napisał/a:
W mercach sprawdza sie takie działanie :-P Jak zapali to dojedzie. Nie ma siły na to :-P


Jest. Brak paliwa. Sprawdzone ;)

Banan - 2011-07-05, 09:39

Biloowa, tak jak koledzy i ja również, myślę, że najlepiej i najtaniej będzie na "dzień dobry" podłączyć autko pod komputer, a najlepiej w 2-3 różnych warsztatach. Po co zaraz pruć bebechy, jak może się okazać, że to jakaś błahostka. Ty chyba wiesz najlepiej, ile części do tego fordzika kosztują... :placz

PS
Roger, dzięki, ale do dyskusji z Tobą na tak niskim poziomie już zmusić się nie mogę.

roger - 2011-07-05, 10:15

Banan napisał/a:
Roger, dzięki, ale do dyskusji z Tobą na tak niskim poziomie już zmusić się nie mogę.


Banan nie pisz proszę o poziomie bo nie bardzo wiem o czyim i w jakim temacie piszesz ja zwróciłem Ci uwagę że piszesz bzdury i o kosztach i operacjach i jak ktoś Twoich rad posłucha to może mieć niezłe koszty do pokrycia .... ot i cała prawda ....

A to fragmenty jednego z Twoich postów w innym temacie technicznym ale poziom obrazują wyraźnie i ten techniczny i wypowiedzi.

Banan napisał/a:
Prezes, nie obraź się pytaniem - czy Ty czasami nie jesteś... Prezesową?
Wybacz, ale tylko kobieta (i to nie każda) może napisać - "nie znam w ogóle FIATA" - każdy silnik diesla w tym roczniku ma taką samą budowę, bez względu na firmę, różnić się może rozmiarówką podzespołów... No, może być jeszcze z turbiną, ale Ty masz zwykłego klekoczącego. Mechanik od Fiatów jest w ASO, tylko nie idź tam czasami, bo Cię z torbami puści :haha:
Każdy mechanik "praktykujący" jest w stanie dać sobie radę z takim silnikiem, bez wzgledu na to, czy to Fiat, czy Ursus...
............................................
Ja ze swej strony mogę jeszcze podpowiedzieć, że prądy muszą Ci gdzieś uciekać, musi być gdzieś zwarcie w instalacji! Jak opisałeś, sprzęt jest po niezłych przewałkach i sporym postoju, więc zaczął bym od podłączenia silnika "na krótko" i przejrzeniu całej instalacji.

Masz Kolego w ogóle jakieś doświadczenie z mechaniką? Może zacznijmy od tego, .................... Ty to chyba czytasz jak Harrego Pottera... :bajer
......


To tak selektywnie parę Twoich "złotych myśli"
Więc sam widzisz że nie ma sensu zagłębiać się z Tobą bardziej z sprawy związane z techniką motoryzacyjną ...... :spoko

PS
A koledze pomogę inaczej już poza forum bo nie mam chęci i siły na jałowe dyskusje z cytrusem .... ;)


Dobra było minęło temat z Kolegą Bananem omówiliśmy sobie telefonicznie ....... ;)

biloowa - 2011-07-05, 10:26

Auto miało wypaloną dziure w tłoku przy 90 tys km , winą oczywiscie był wtrysk. Naprawiane w serwisie Forda w Pozananiu, tak jak mówiłem 2 wtryski i blok silnik wymienione. A dlaczego pozostałe 2 wtryskiwacze nie zostały wymienione tego to juz nie wiem, naprawiał to poprzedni własciciel, przedstawił mi fakture za naprawe sprzetu i tylko tyle wiem co jest na fakturze.
EwaMarek - 2011-07-05, 22:37

no bo to droga sprawa - pisałem o tym na forum

dowiedz się czy miał zmienione oprogramowanie na nowe
czy nr wtrysków są wpisane poprawnie

EwaMarek - 2011-07-05, 22:39

poczytaj tu
http://www.camperteam.pl/...opic.php?t=6609

biloowa - 2011-07-19, 08:54

Zamówiłem całe kompletne sprzęgło wraz z kołem dwumasowym ,zobaczymy jak bedzie sie ruszało na nowym sprzegle.
Neno - 2011-07-19, 15:46

A wcześniej było ok ( tzn. czy normalnie się ruszało ) ?
Bo 2.0 TDCI też tak ma, że jak nie dasz gazu to nie ruszysz... Po prostu w tej konstrukcji moment obrotowy zaczyna się grubo powyżej 1000obr/min. Kwestia wprawy i przyzwyczajenia.

tachowp - 2011-07-20, 12:40

Całe życie się człowiek uczy ! Np. nie wiedziałem że auta jadą, ruszają same bez dodania gazu. Myślałem że automat na prostej drodze tak ale nie pod górę. Czy ludzie zrobili się tacy oszczędni że chcą jeździć bez gazu ? Moje zdanie bez gazu ani rusz !! :wyszczerzony:
Neno - 2011-07-20, 15:08

Ruszają ruszają, mocny diesel z "dostawczym zestopniowaniem" skrzyni biegów robi to bez wysiłku. Osobowe auta pewnie też . Ale nie TDCI Forda :D
biloowa - 2011-07-21, 10:08

tachowp napisał/a:
Całe życie się człowiek uczy ! Np. nie wiedziałem że auta jadą, ruszają same bez dodania gazu. Myślałem że automat na prostej drodze tak ale nie pod górę. Czy ludzie zrobili się tacy oszczędni że chcą jeździć bez gazu ? Moje zdanie bez gazu ani rusz !! :wyszczerzony:


A czy ja napisałem ,że wymagam od auta ruszania bez gazu?? Napisałem iż trzeba podkrecac silnik do okolo 1500 obrotów a to według mnie sporo za dużo. Poziomowanie auta na campingu sprawia problemy bo musisz podpalac sprzegło. W firmie mamy mastery i nimi ruszysz bez dotykania gazu nawet pod maksymalnym obciazeniem.

Neno - 2011-07-21, 12:01

Ale nadal nie wiemy czy masz tak od początku czy pojawiło się to niedawno.
BO 2.0 TDCI ma właśnie taki wykres mocy, że do ok 1500obr nie ma praktycznie mocy/momentu a potem dopiero jest gigantyczny skok. Stąd te silniki ruszają tak a nie inaczej. Dokładnie skok "krzywych" zaczyna się zazwyczaj przy ok 1250obr. tak w TDCI jest to aż 1600obr/min.

makdrajwer - 2011-07-21, 18:48

Spróbuj ruszyć saabem z dieslem . To jest dopiero palenie sprzęgła. Ruszanie z wolnych obrotów skończyło sie jakieś 15 lat temu :(
Majki - 2011-07-21, 18:50

Teraz rozumiem, dlaczego od 2008 roku do tych silników dorobiono gadżet w postaci asystenta ruszania.
Chciałem to coś wyłączyć, ale czytając ten wątek już wiem, że tego nie zrobię

Neno - 2011-07-22, 12:15

A ten asystent ruszania to nie jest przypadkiem tylko i wyłącznie pomoc na zasadzie "zaciągania" hamulców by nie uciekał z górki ?
biloowa - 2011-07-26, 07:52

Neno napisał/a:
Ale nadal nie wiemy czy masz tak od początku czy pojawiło się to niedawno.
BO 2.0 TDCI ma właśnie taki wykres mocy, że do ok 1500obr nie ma praktycznie mocy/momentu a potem dopiero jest gigantyczny skok. Stąd te silniki ruszają tak a nie inaczej. Dokładnie skok "krzywych" zaczyna się zazwyczaj przy ok 1250obr. tak w TDCI jest to aż 1600obr/min.



Auto kupione w maju z przebiegiem 93kkm i tak juz było przy kupnie, 1 sierpnia jestem umowiony na wymiane całego sprzegla , mam nadzieje ,ze sytuacja sie poprawi.

Neno - 2011-07-26, 11:37

Wątpię.
Pojedź do salonu, weź takiego samego Transita na jazdę próbną i się dowiesz.
Nie sztuka wymieniać części po kolei. Przy takim przebiegu sprzęgło powinno być niedraśnięte !

roger - 2011-07-26, 12:04

Neno napisał/a:
Pojedź do salonu, weź takiego samego Transita


A gdzie znajdziesz takiego samego ..... co to 3,5 tony waży .... ?

Neno napisał/a:
Przy takim przebiegu sprzęgło powinno być niedraśnięte !


W osobówce pewnie tak ...... ;)

Cytat:
BO 2.0 TDCI ma właśnie taki wykres mocy, że do ok 1500obr nie ma praktycznie mocy/momentu a potem dopiero jest gigantyczny skok


Silnik jak tylko pracuje ma moment obrotowy ..... pytanie "jak nisko" ma maksymalny ...... ;) . Nie porównuj tego z 2.0 bo to inne silniki tu macie wykresy mocy i momentu tego silnika ...... ;)
http://www.kreatormocy.pl/index.php?act=wykresy

Neno - 2011-07-29, 05:03

roger napisał/a:
Neno napisał/a:
Pojedź do salonu, weź takiego samego Transita


A gdzie znajdziesz takiego samego ..... co to 3,5 tony waży .... ?

A to sorki.... myślałem ,że waży 2650kg :D
Nie wiem jak sprzęgło w osobówkach, nigdy żadną nie zrobiłem więcej niż 250kkm. W dostawczych autach, obciążonych maksywalnie ( przez 50% przebiegu, pozostałe 50% trochę mniejsze ładunki powrotne) sprzęgło nie wymagało ingerencji do 500kkm. Nie wiem co było dalej. Auto , to co prawda nie Transit ale Master 2.5D. Inne przykłady z firmy podobne, tylko inne auta i inne przebiegi Także sie da.
Co do porównywania 2.0 do 2.2 to faktycznie nie ma sensu, ja tylko mogę snuć domysły , że jednak jest podobnie. Na domysłach jednak mogę skończyć choć po wykresie widać , że powinien ruszać dużo lepiej niż 2.0 TDCI. Czemu jest tak a nie inaczej dowiemy się po wymianie sprzęgła w tym egzemplarzu.

Neno - 2011-07-29, 16:35

W sumie jak doliczyć wodę i kpl. ludzi to pewnie mało mu zabraknie do tych 3500kg o których wspominasz :D
biloowa - 2011-08-03, 14:33

Sprzegło wymienione całe łacznie z kołem dwumasowym i zupełnie inne auto sie zrobiło, mozna ruszyc delikatnie bez dodawania gazu. A jezeli chodzi o porównanie Mastera do Transita to nie ma co porownywac to zupelnie inna liga.
papamila - 2011-08-03, 21:43

biloowa napisał/a:
Sprzegło wymienione całe łacznie z kołem dwumasowym i zupełnie inne auto sie zrobiło

widzisz,
a klika postów wczesniej pisalem
cyt:
....i sprawdż sprzegło.
Jesli przy tym przebiegu nie bylo jeszcze wymieniane to zrób to
koszt ok 1100-1300zł
:spoko

biloowa - 2011-08-04, 18:00

papamila napisał/a:
biloowa napisał/a:
Sprzegło wymienione całe łacznie z kołem dwumasowym i zupełnie inne auto sie zrobiło

widzisz,
a klika postów wczesniej pisalem
cyt:
....i sprawdż sprzegło.
Jesli przy tym przebiegu nie bylo jeszcze wymieniane to zrób to
koszt ok 1100-1300zł
:spoko

Tak jest, dziekuje za pomoc. Gdzies tez pisales , ze w naszych transitach nie ma kola dwumasowego a jednak ono wystepuje. Teraz transitem smiga sie z przyjemnoscia :-).

EwaMarek - 2011-08-04, 21:45

bilowa
jaki rocznik jest twojego transita???

biloowa - 2011-08-05, 08:22

EwaMarek napisał/a:
bilowa
jaki rocznik jest twojego transita???


2007

roger - 2011-08-05, 18:00

biloowa napisał/a:
Teraz transitem smiga sie z przyjemnoscia :-).


Mówiłem Ci że to nie osobówka i te sprzęgła z dwu-masą szybko siadaja .... ;)
Wazne ze pomogło niech smiga bezawaryjnie .... ;)

Neno - 2011-08-06, 08:57

roger napisał/a:

Wazne ze pomogło niech smiga bezawaryjnie .... ;)


Dokładnie. Najlepiej więcej niż oryginał !


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group