Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Kamperowców podróże nie kamperowe - Suwalszczyzna +Litwa +Łotwa

Sol-Wagon - 2012-06-22, 23:53
Temat postu: Suwalszczyzna +Litwa +Łotwa
Grzecznie po przywitaniu się zostałem poproszony o "załączenie" kilku fotek z podróży:)
nie mam wprawdzie jeszcze kampera, ale na razie dobre i kombi, gdyż pozwala na chociaż "minimalne" spełnianie marzeń:)

Nie mam zbyt dużego doświadczenia w podróżowaniu, głównie najpierw chciałem poznać Polskę, a następnie "zapuszczać" się dalej i dalej:)

Chciałbym jednak pokazać wam chociaż namiastkę wycieczki odbytej w czerwcu 2011r. na Pojezierze Suwalskie i trochę Litwy, a na deser troszkę Łotwy:)

Wyjechaliśmy z żoną w godzinach przedpołudniowych ok. po 20-tym czerwca z Pd Polski (między Krosnem a Sanokiem)...cel...Kazimierówka (opodal miejscowości Jeleniewo-za Suwałkami)...
Kierujemy się na Rzeszów, potem Lublin...w Lublinie (po ok. 220 km) robimy postój na McFlurry:p
dalej: Białystok, Augustów, Suwałki i po zachodzie słońca jesteśmy na miejscu;
mamy zarezerwowany nocleg na kilka dni w malutkiej miejscowości liczącej pewnie kilkanaście zabudowań:)
Suwalszczyzna od dawna mnie ciekawiła, gdyż po dość płaskim terenie za Białymstokiem do Suwałk...za Suwałkami wyłaniają się górki...:) Pełno jezior, jeziorek, przyroda, cerkwie, lasy...to jest to:)

trudno po roku jest odtworzyć co zwiedzaliśmy codziennie, więc postaram się ogólnie coś powklejać i opisać...

Jezioro Linówek z platformy widokowej (charakterystyczne wyżłobienia terenu dość dobrze widoczne)


Na polach (pastwiskach) widoczne często są kopy kamieni pozbieranych z pól w jedno miejsce...by można było je jako tako normalnie użytkować


pola i łąki mogą również wyglądać tak jak poniżej-Głazowisko Bachanowo (tych głazów nie da się już pozbierać:p)


...lub jak poniżej-głazy wystają znacznie bardziej nad powierzchnię-Rezerwat Rutka