Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

FIAT - Przechowanie Campera - zima 2009/2010

BoHuN - 2009-11-21, 10:15
Temat postu: Przechowanie Campera - zima 2009/2010
Witam cieplo i serdecznie, nie ukrywam, ze problem przezimowania campera dotyczy i mnie, chcialbym sie poradzic gdzie mozna przechowac campera na nadchodzaca zime? Szukam kogos wzdluz zachodniej sciany kraju, moze zna ktos z Was kogos, kto sie tym zajmuje, albo ma jakies wieksze pomieszczenie, w ktorym takie przechowanie byloby mozliwe?Jakie sa koszta takiego przechowania? czy sa to suche i w miare cieple miejsca? Bylbym wdzieczny za kazde info, pozdrawiam i z gory dziekuje :-) - Lukasz
JaroW - 2009-11-21, 10:39

Witam
poszperałem po forum i proszę


Zimowa przechowalnia kamperów i przyczep

wiem wiem to nie zachodnia ściana ale ceny masz podane w linku .

ludzie bardzo was proszę czytajcie forum zanim podacie jakieś pytania
bo może temat już taki jest..

1.Zimowa przechowalnia kamperów i przyczep
2.Przechowanie Campera - zima 2009/2010

a może by tak lepiej w jednym razem... :gwm

BoHuN - 2009-11-21, 17:48

Dzieki Druhu, faktycznie, moglem przejrzec, jednak gdy jest sie tak sporadycznie jak ja tutaj, trzeba czasu by sie wkrecic w logike, jednym slowem "no country for old man":-)) Postanawiam poprawe ;-)
tolo61 - 2010-01-23, 02:18

Witam
A czy gdzies w okolicach Poznania jest cos podobnego jak w Warce???
Moze ktos wie???
Martens w naszej okolicy filii raczej nie zamierza zrobic ......... :-/ ...mysle...
:spoko


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group