Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
J 5 płyn hamulcowy
Autor Wiadomość
darek 61 
Kombatant


Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Piwa: 146/103
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-03-06, 18:36   J 5 płyn hamulcowy

Zdecydowałem że przed sezonem wymienię płyn hamulcowy,bo być może mam jeszcze oryginalny(rocznik 93) Stąd moje pytanie,czy DOT 4 nie będzie za dobry i czy później nie będę musiał wymieniać cylinderków i uszczelek w zaciskach.Może lepiej zalać płynem R3.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bim 
Kombatant
Jacek


Twój sprzęt: Peugeot Adriatik 2,5D 1991 rok
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Piwa: 124/89
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2010-03-06, 18:51   

Płyn DOT 4 który miesza sie z R3 nie ma wpływu na gumy cylinderków J5 nie zalicza się do klasy samochów z układami hamowania o ograniczonej szczelności jak np. Maluch :spoko
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 228/1173
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-06, 18:52   

Plyn DOT 4 byl juz w ukladzie hamulcowym od poczatku istnienia samochodu wiec bez obaw proncie panie boze wlewac R3 rozpusci wszystko :szeroki_usmiech
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
StasioiJola 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Piwa: 81/283
Skąd: Gąbin
Wysłany: 2010-03-06, 19:05   

Tylko płyn DOT 4 . :spoko
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 228/1173
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-06, 19:08   

a nawet bym pokusil sie o DOT 5 o podwyzszonej temeraturze wrzenia
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bim 
Kombatant
Jacek


Twój sprzęt: Peugeot Adriatik 2,5D 1991 rok
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Piwa: 124/89
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2010-03-06, 19:10   

Skorpion napisał/a:
a nawet bym pokusil sie o DOT 5 o podwyzszonej temeraturze wrzenia


ten się nie miesza miesza się DOT 5.1
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
darek 61 
Kombatant


Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Piwa: 146/103
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-03-06, 19:49   

Duże dzięki :spoko
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
BARTAS998 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Peugeot J5 PILOTE
Dołączył: 26 Cze 2010
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-06-26, 11:40   

To jak? Lać dot 4 czy 5.1 ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
relabi
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Mirage
Nazwa załogi: Hela
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Otrzymał 1 piw(a)
Wysłany: 2010-06-26, 19:57   

Staszek ma rację tylko DOT4
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
roger 
Kombatant


Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Sty 2009
Piwa: 42/38
Skąd: W-wa & Lubuskie
Wysłany: 2010-06-26, 20:10   

DOT-4 ..... jak mówili już przedmówcy .. bedzie OK
_________________
rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krzysztofCz 
weteran

Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2009
Piwa: 47/52
Skąd: z nad morza
Wysłany: 2010-06-27, 08:19   

Zalewaj tym co fabryka. Na nakrętce zbiorniczka powinno pisać co wlać. Zmiany nawet na teoretycznie lepsze - nie zawsze są korzystne :lol:
_________________
I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 179/131
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2010-06-27, 12:20   

krzysztofCz napisał/a:
Zalewaj tym co fabryka. Na nakrętce zbiorniczka powinno pisać co wlać. Zmiany nawet na teoretycznie lepsze - nie zawsze są korzystne :lol:


Ja bym zaczął od sprawdzenia co już masz w układzie . :ok Na węch i kolor - chociaż z tym ostatnim może być kłopot skoro , jak piszesz płyn może być z 1993 r. :shock: O ile pamiętam poszczególne płyny mają inne kolory , ale mogę się mylić :bigok
:spoko
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
roger 
Kombatant


Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Sty 2009
Piwa: 42/38
Skąd: W-wa & Lubuskie
Wysłany: 2010-06-27, 19:45   

To co zalewa fabryka to w muzeum dostanie .... ;) DOT 4 żadne podwyższone temperatury wrzenia DOT-y 5 czy 5.10 czy Texaca.....
Przy wymianie kup więcej zalej przepłucz wylej i zalej na czysto .... będzie OK i kupisz wszędzie za normalne pieniądze ....
_________________
rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
StasioiJola 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Piwa: 81/283
Skąd: Gąbin
Wysłany: 2010-06-28, 11:00   

Robert- :super Tak trzeba zrobić!!!! :spoko
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***