Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulec ręczny i problem z kontrolką - peugot 92
Autor Wiadomość
swierzak 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: dethleffs 92 Iron Lion Zion J5
Nazwa załogi: Lion Zion
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2010
Piwa: 9/20
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-08-22, 21:51   Hamulec ręczny i problem z kontrolką - peugot 92

Mam problem bo kontrolka od hamulca ręcznego caly czas się swieci ( to ta z wykrzyknikiem w dwu nawiasach ) próbowałem sprawdzić czy to nie problem z tym malutkim przyciskiem który powoduje ze jak spuścimy rączke hamulca to kontrolka ma gasnąć ... niestety tego nie robi i swieci się cały czas , nawet odłączyłem kabelek który dochodzi do tego małego przycisku... , i nic nadal świeci ,Czasem jak naciskam ten przycisk, to lekko ale to bardzo lekko przygasa ale pali sie nadal .... co robić ? jak to naprawić , czy może to być jakieś przebicie lub zwarcie ? jak się orientuje ktoś to proszę o pomoc ..

pozdrawiam :roll:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
roger 
Kombatant


Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Sty 2009
Piwa: 42/38
Skąd: W-wa & Lubuskie
Wysłany: 2010-08-22, 21:56   

Ten kabelek który odłączyłeś może mieć zwarcie na masę .... ;) normalnie dostaje ją z tego stycznika .... ;) musisz znaleźć gdzie jest zwarty i zaizolowac ;)
_________________
rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2010-08-22, 22:28   

a ja na twoim miejscu zdjąłbym koła i obejrzał kabelki czujników zużycia klocków hamulcowych u mnie było podobnie swiecila raz mocniej raz słabiej a przy hamowaniu nieraz na stałe i co się okazało kabelek w zacisku klocków był przetarty i dotykał masy zacisku i stąd to swiecenie można odłączyc na złączce przy kole skręconym na bok jedną i drugą strone i popatrzec na kontrolkę umnie pomogło już nie swieci
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
swierzak 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: dethleffs 92 Iron Lion Zion J5
Nazwa załogi: Lion Zion
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2010
Piwa: 9/20
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-08-22, 22:58   

dzięki wielkie za wszystkie pomocne info , jutro sprawdze co to moze byc . :lol:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
swierzak 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: dethleffs 92 Iron Lion Zion J5
Nazwa załogi: Lion Zion
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2010
Piwa: 9/20
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-08-24, 00:16   

Okazało się że to kabelki dochodzące do zbiorniczka płynu hamulcowego ( poziom płynu na max ) były chyba brudne bo jak odczepiłem i wyczyściłem styki to problem przestał istnieć :) :mrgreen: i kontrolka znowu gaśnie jak spuszczę z ręcznego :chytry :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
aroo59 
zaawansowany
602517332


Twój sprzęt: Peugeot J5 Eura Mobil
Nazwa załogi: aroo & doris
Dołączył: 13 Kwi 2009
Piwa: 2/4
Skąd: Sokołów Podlaski
Wysłany: 2011-04-24, 23:07   

Czasami warto sprawdzić instalację biegnącą pod dywanikiem kierowcy do włącznika kontrolki przy dźwigni hamulca ręcznego. Przewody potrafią się przetrzeć i masować stąd żarzenie kontrolki lub świecenie na stałe.
_________________
Pozdrawiam Arkadiusz.
www.ardox.pl
-------------------------------------------------------
Życie jest jak płatek śniegu ... piękne ale krótko trwa.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Fenianek 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Crafter, 2,5 TDI, w budowie...
Nazwa załogi: Motylki
Dołączył: 14 Sie 2011
Piwa: 9/6
Skąd: Skwierzyna
Wysłany: 2011-10-23, 12:25   

Witam!
ja mam ten sam problem, sprawdziłem dzisiaj te przewody pod dywanikiem i nie ma żadnego zwarcia, klocki to tez nie są bo zostały wymienione 3 dni temu, styki przy zbiorniku płynu tez sprawdziłem. Mam kilka problemów z elektryką i chciałbym sam zaradzić jeśli się da. W aucie nie ma również klaksonu, kiedy podłączam go do akumulatora " na krótko" trąbi. Sprawdziłem styki na kierownicy i nic. W kamperze nie ma również jednego długiego światła, czy to może byc przekaźnik skoro nie ma tylko jednego? Macie jakieś pomysły apropo tej kontroli hamulca?
_________________
Tam twój dom, gdzie twój zadek! :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
WINNICZKI 
Kombatant

Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Paź 2007
Piwa: 76/84
Skąd: Krakow
Wysłany: 2011-10-23, 23:55   

W pierwszej kolejności proponuję wszystkie styki masy zwłaszcza w komorze silnika są kostki wyciągnąć,i zacisnąć nowe konektorki. U mnie zaśniedziałe były wszystkie ,ą część przy rozłączeniu łamała się. Zarobiłem od nowa wszystkie możliwe konektory jakie znalazłem,łącznie z tymi przychodzącymi do żarówek i.... :idea autko zaczęło działać,wszystko świeci ,mocnym światłem,nic nie mruga lub przygasa. Powtarzam najważniejsza jest MASA. :spoko
_________________
Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
maszakow 
Kombatant
JAFO? No way ...


Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Piwa: 78/63
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-10-26, 23:48   

taaak...parafrazując - masa to GRUNT. :)
_________________
Pozdrawiam, maszakow
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***