PROBLEM Z URUCHOMIENIEM J5 2,5D |
Autor |
Wiadomość |
wojtek0
zaawansowany
Twój sprzęt: AUTOSTAR
Nazwa załogi: Wojtki
Dołączył: 19 Paź 2010 Piwa: 15/13 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2013-03-28, 18:52 PROBLEM Z URUCHOMIENIEM J5 2,5D
|
|
|
Witam,liczę na Waszą niezastąpioną pomoc
Problemik z uruchomieniem pojawił się już na zlocie w Istebnej (do tej pory odpalał od pierwszego razu przy -15, podczas ferii) ,no ale w końcu w nocy było -20 c ,spiąłem dwa aku razem i samochodzik jakoś odpalił ,kilka dni temu chciałem go uruchomić i niestety znowu problem ,pomyślałem że zamarzło paliwo kupiłem benzynę dolałem do ropy i poczekałem do dziś ,temp. w dzien na plusie, niestety nie dal rady ,kręci ma ochotę zapalić ale nic ,sprawdziłem paliwo rozpiąłem przewody i na moje oko ropa jest ok,poczytałem trochę tu na forum i tak sobie myślę że świece albo przekaźnik od świec ,czas świecenia kontrolki świec jest około 30 sekund-trochę długo ,moje pytania
przy ilu padniętych świecach powinien zapalić ,jak jest na lekkim plusie ,(kiedyś w T4 miałem padnięte 3 i zimą przy minusie zapałał)
jak rozróżnić czy padły świece czy ten przekaźnik -nie wiem czy tak się nazywa ta puszeczka pod maską
pozdrawiam |
|
|
|
|
makdrajwer
weteran Artur,Ola,Zosia,Zuzia
Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2011 Piwa: 50/75 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2013-03-28, 18:54
|
|
|
Wykręć i sprawdź świece. Dostęp masz idealny, zrobisz to za 10 minut i będziesz wiedział coś więcej. |
_________________ keep calm and dance
|
|
|
|
|
Wyświetl szczegóły |
|
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler
Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 25 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 212/477 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-03-28, 18:55
|
|
|
Czy tam w 2.5D nie ma jednej plomieniówki? |
_________________ Nie chcem, ale muszem :-{
|
|
|
|
|
Wyświetl szczegóły |
|
makdrajwer
weteran Artur,Ola,Zosia,Zuzia
Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2011 Piwa: 50/75 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2013-03-28, 18:59
|
|
|
Ja mam płomienówke w 2,5 TD a w 2,5 D miałem zwykłe swiece. |
_________________ keep calm and dance
|
|
|
|
|
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 24 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 179/131 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2013-03-28, 20:15
|
|
|
A sprawdziłeś zawór STOP ? |
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
|
|
|
|
|
maniek68
trochę już popisał
Twój sprzęt: PEUGEOT J5 90r 2.5D
Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 2/1 Skąd: Włocławek&Ateny
|
Wysłany: 2013-03-28, 20:29
|
|
|
Sprawdz mase. Polacz kabel od aku - do przekaznika |
|
|
|
|
Wyświetl szczegóły |
|
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga
Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 224/1172 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-03-28, 20:36
|
|
|
Jezeli masz swiece na kazdym cylindrze to przy przekazniku powinien byc dosc spory bezpiecznk topikowy taki metalowy 80A,tak jak napisal makdrajwer po wykreceniu swiec sprawdz kazda amperomiezem.Jezeli chodz jedna jest padnieta to i tak wymien wszystkie. Cena jednej swiecy Bosch nr.katallogowy 0 250 201 039 cena 50 zl sterownik swiec Bosch 0 281 003 005 cena 391,05 zl |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
|
|
|
|
|
Wyświetl szczegóły Więcej szczegółów |
Wystawiono 1 piw(a): wojtek0 |
|
bikers
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Fiat Ducato 2,5D Dethleffs 91r.
Dołączył: 17 Maj 2012 Piwa: 2/1 Skąd: ZIELONKA
|
Wysłany: 2013-03-28, 20:44
|
|
|
Zacznij od sprawdzenia pradu na swiecach czy dochodzi . jeśli jest sprawdz świece powinna byc jednakowa oporność.
Jeśli wszystko jest OK podłącz paliwo z pominięciem filtra ,butelka z przewodem bezpośrednio do pompy wtryskowej .
Jak i to nie pomoże to masz problem |
|
|
|
|
Wyświetl szczegóły |
|
wojtek0
zaawansowany
Twój sprzęt: AUTOSTAR
Nazwa załogi: Wojtki
Dołączył: 19 Paź 2010 Piwa: 15/13 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2013-03-28, 20:47
|
|
|
MILUS napisał/a: | A sprawdziłeś zawór STOP ? |
może głupio zapytam ale co to za zawór ?
sterownik świec slychać ze coś w nim cyka ,jak podgrzewam świece to on robi się ciepły, znaczy że działa ?
jutro będę badał dalej ,dzięki za szybkie odpowiedzi |
|
|
|
|
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga
Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 224/1172 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-03-28, 20:50
|
|
|
Wojtku jakby co to dzwon pomoge w zakupie w IC Łódz siec i wewntualnie sterownika po tanszej cenie. |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
|
|
|
|
|
wojtek0
zaawansowany
Twój sprzęt: AUTOSTAR
Nazwa załogi: Wojtki
Dołączył: 19 Paź 2010 Piwa: 15/13 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2013-03-28, 20:53
|
|
|
a może jeszcze jedno ,gdy poczekam do końca grzania świec i próbuje odpalić to ma ochotę zapalić ,natomiast bez podgrzewania takiej ochoty już nie ma,może to wskazywać na świece ?
ile musiało by być padniętych żeby nie chciał zapalić ? |
|
|
|
|
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga
Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 224/1172 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-03-28, 20:55
|
|
|
Mysle ze moze grzac jedna lub dwie swiece i to nie na cylindrach sasiadujacych np. 1 i 3 lub 2 i 4 albo jeszcze 1 i 4 |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
|
Ostatnio zmieniony przez Skorpion 2013-03-28, 20:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojtek0
zaawansowany
Twój sprzęt: AUTOSTAR
Nazwa załogi: Wojtki
Dołączył: 19 Paź 2010 Piwa: 15/13 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2013-03-28, 20:57
|
|
|
Skorpion napisał/a: | Wojtku jakby co to dzwon pomoge w zakupie w IC Łódz siec i wewntualnie sterownika po tanszej cenie. |
jutro wyjmę świece i sprawdzę je ,jak coś to sie na pewno odezwę ,dzięki |
|
|
|
|
bikers
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Fiat Ducato 2,5D Dethleffs 91r.
Dołączył: 17 Maj 2012 Piwa: 2/1 Skąd: ZIELONKA
|
Wysłany: 2013-03-28, 21:03
|
|
|
Podłącz bezposrednio do pompy bańkę z paliwem .
Sprawdzisz czy przyczyla jest z powodu paliwa
Lub zastosuj samostart |
|
|
|
|
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 24 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 179/131 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2013-03-28, 21:34
|
|
|
wojtek0 napisał/a: |
może głupio zapytam ale co to za zawór ? |
To wcale nie głupie pytanie
Jest to elektromagnetyczny zawór zatrzymywania silnika wysokoprężnego .Normalnie po przekręceniu stacyjki masz na nim "+" i zawór jest OTWARTY czyli przepuszcza Ci paliwo do pompy wtryskowej .Do zaworu dochodzi jeden przewód + .Minusem jest obudowa zaworu .
Kiedyś w róznych moich samochodach miałem przypadki ,ze ten kabelek się przetarł i ........
|
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
|
|
|
|
|
|