pasek wieloklinowy w Sprinterze |
Autor |
Wiadomość |
jedrek49
weteran badz zawsze usmiechniety
Twój sprzęt: sprinter CDI 2,7 316
Nazwa załogi: jedrek49
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Piwa: 52/3 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2013-05-07, 08:42 pasek wieloklinowy w Sprinterze
|
|
|
witam
moze ktos z Was ma schemat ulozenia paska wieloklinowego w sprinterze CDI 316 156kM z 2003r z klimatyzacja
chce wiedziec aby w razie awarii paska mozna wymienic w trasie
pozdrawiam
jedrek49 |
|
|
|
|
Cykada
weteran
Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
Nazwa załogi: RodzinkaPL
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lip 2009 Piwa: 12/9 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 2013-05-07, 20:22
|
|
|
ten pod spodem z klimą
pasek 316.jpg
|
|
Plik ściągnięto 593 raz(y) 31,41 KB |
|
|
|
|
|
Argo
weteran
Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Gru 2011 Piwa: 31/1 Skąd: Nowa Wola
|
Wysłany: 2013-05-07, 20:36
|
|
|
Najpierw potrenuj na starym, ale jak nie jesteś mechanikiem i ze 100 pasków nie wymieniłeś to marnie to widzę. Lepiej wymienić pasek na nowy (oryginał) i 100 000 km spokoju. |
|
|
|
|
Cykada
weteran
Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
Nazwa załogi: RodzinkaPL
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lip 2009 Piwa: 12/9 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 2013-05-07, 20:45
|
|
|
AiR napisał/a: | Najpierw potrenuj na starym, ale jak nie jesteś mechanikiem i ze 100 pasków nie wymieniłeś to marnie to widzę. Lepiej wymienić pasek na nowy (oryginał) i 100 000 km spokoju. |
jędrek nie chce wymieniać w 100 modelach aut tylko w sprinterze 316. Jak ma ręce i oczy to wymieni. |
|
|
|
|
Argo
weteran
Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Gru 2011 Piwa: 31/1 Skąd: Nowa Wola
|
Wysłany: 2013-05-07, 20:54
|
|
|
Nie wymieni bo. przeszkadza osłona wentylatora i wentylator, nie ma specjalnego klucza do cofnięcia napinacza i nie wymieniał a nawet nie widział wymiany w silniku 2.7 MB. Nawet jak jest zdjęta osłona co wiąże się z zdjęciem przewodu chłodnicy to i tak potrzebne są zdolności manualne nabyte praktyką. |
|
|
|
|
Cykada
weteran
Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
Nazwa załogi: RodzinkaPL
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lip 2009 Piwa: 12/9 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 2013-05-07, 21:11
|
|
|
wymieni. klucz 18 od spodu nakłada na nakrętkę napinacza i odciąga napinacz. Wtedy ściąga pasek. |
|
|
|
|
Argo
weteran
Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Gru 2011 Piwa: 31/1 Skąd: Nowa Wola
|
Wysłany: 2013-05-07, 21:36
|
|
|
A co z dolną osłoną silnika i nie klucz 18 tylko można pokrętką i przedłużką o kwadracie 1/2 cala. Przedłużka 5cm i najważniejsze zabraknie mu przynajmniej pary rąk. O innych niuansach nie będę pisał bo i tak nie wymieni. A klucz na nakrętkę od napinacza to zakładaj w swoim aucie, a nie doradzaj komuś bo grozi bardzo poważną awarią. Poczytaj na forum MB to się dużo dowiesz na ten temat. Z moje strony koniec dyskusji. Cały czas chodzi o wymianę paska w trasie. |
|
|
|
|
silny
Kombatant czlonek KBP
Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Piwa: 51/50 Skąd: PSL z nad Warty
|
Wysłany: 2013-05-07, 22:12
|
|
|
nik nie spytal z jakiej paki toto ma sie zerwac bo jak zyje to wielorowkowy w zadbanym samochodzie nie peknie no chyba ze u dziadola co to rolki wymienia jak sie juz zatarly
a i tak nie wymieni |
_________________ ----------------------------------------------------------
gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
--------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Cykada
weteran
Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
Nazwa załogi: RodzinkaPL
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lip 2009 Piwa: 12/9 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 2013-05-08, 08:24
|
|
|
AiR napisał/a: | A co z dolną osłoną silnika i nie klucz 18 tylko można pokrętką i przedłużką o kwadracie 1/2 cala. Przedłużka 5cm i najważniejsze zabraknie mu przynajmniej pary rąk. O innych niuansach nie będę pisał bo i tak nie wymieni. A klucz na nakrętkę od napinacza to zakładaj w swoim aucie, a nie doradzaj komuś bo grozi bardzo poważną awarią. Poczytaj na forum MB to się dużo dowiesz na ten temat. Z moje strony koniec dyskusji. Cały czas chodzi o wymianę paska w trasie. |
koledze chodzi o wymianę paska w trasie.A ,że byłem świadkiem takiej wymiany to wiem ,że się da w godzinkę wymienić. Ale tej osłony pod silnikiem co prawda nie było. Jak potrzeba specjalistyczne klucze do ściągnięcia osłony to nie wymieni paska w trasie.
Mam 312 i akurat wymieniałem pasek pod domem i SUKCES!!!! udało się bez wzywania ADAC!!! też nie jest to proste bo jest osłona wentylatora i ciężko przechodzi ale się da.Poza tym ciężko założyć pomiędzy gładką rolkę i koło silnika. POZDRAWIAM i tym optymistycznym akcentem kończę i życzę trochę wiary w ludzkie możliwości. |
|
|
|
|
jedrek49
weteran badz zawsze usmiechniety
Twój sprzęt: sprinter CDI 2,7 316
Nazwa załogi: jedrek49
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Piwa: 52/3 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2013-05-08, 08:58
|
|
|
witam
Dziekuje wszystkim za opinie ,rady
Mam troche zdolnosci manualnych ,woze ze soba klucze ale chcialem wiedziec na wszelki wypadek ,W tym roku wymienile pasek oraz rolki i napinacz/w zakladzie samochodowym/ale jest roznie i moze cos sie stac w drodze ,bedzie rezerwowy pasek i zdolnosci moje lub zaklad naprawczy i dam schemat moze zaloza pasek
dzieki sliczne
Na CT mozna liczyc
jedrek49
dziekuje |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|