|
|
Prośba o identyfikacje typu silnika TYPE 290G922MOD |
Autor |
Wiadomość |
Donat
weteran
Twój sprzęt: Peugeot J5 i Citroen Jumper
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2010 Piwa: 71/57 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-03-31, 20:29
|
|
|
Żeby najszybciej zdiagnozować jakiej mocy masz silnik, odczytaj co masz napisane na tabliczce znamionowej pompy wtryskowej. Jeśli podasz mi co tam pisze ja podam Ci jaki masz dokładnie silnik. |
_________________ Donat - Radom
Mój poprzedni sprzęt:
|
|
|
|
|
jacik
stary wyga
Twój sprzęt: J5 Frankia A730
Dołączył: 24 Cze 2013 Piwa: 13/12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-03-31, 20:48
|
|
|
Mechanik już mnie sprowadził na ziemie. W tej wersji nie ma intercoolera. Sprzedawca mnie zmylił lub sam nie wiedział. Pewnie się zaraz okaże że ma 95 KM a nie 120 KM no ale teraz to już nie istotne.
Po weekendzie może będę miał już go z powrotem to się wszystko wyjaśni.
pozdro
Jacik |
|
|
|
|
gino
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2014-03-31, 21:15
|
|
|
zaraz się okaże że nawet Turbo nie masz...
tylko zwykłego diesla 2.5
wrzuć fotkę, i wszystko będzie jasne |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
|
JaroW
stary wyga JaroW
Twój sprzęt: FIAT Ducato CI Riviera 500
Nazwa załogi: JaroW+BaWa
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Sie 2008 Piwa: 22/17 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 2014-03-31, 22:37
|
|
|
SlawekEwa napisał/a: | Socale napisał/a: | Intercooler nie zwiększa mocy silnika. |
To po co się go montuje? |
Witaj
zwiększa zwiększa..
poczytaj tutaj [tdi.pl] Test - Co daje intercooler?
odp. z tego linka co podałem....
Podsumowując – intercooler działa korzystnie i zwiększa nieco moc silnika, może jednak dławić przepływ (a co za tym idzie – obniżać moment obrotowy). Wystarczy jednak niewielka korekta ciśnienia doładowania i zyskiem mocy możemy cieszyć się w całym zakresie obrotów.
|
_________________ Nowy CamperoManiak -> to ja.
Nie piszę poprawnie po polsku.
|
|
|
|
|
|
Socale
Kombatant
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2014-04-01, 00:07
|
|
|
Turbo to nie tylko dodmuch to też dotrysk. Bez turbo bez dotrysku nic nie daje.
Tak samo z IC.
Nie doczytałeś mnie stronę wcześniej |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
|
|
|
|
|
MisioKRAK
weteran
Twój sprzęt: Ducato Dethleffs A-642DB 1992r
Nazwa załogi: Misio i spółka zoo
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Cze 2013 Piwa: 25/15 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-02-24, 14:51
|
|
|
Witam
Odkopię trochę temat, chociaż już większość z Was nie pamięta że takie silniki były
Czy ktoś jest wstanie coś jeszcze powiedzieć na temat tych starszych silników?
Chętnie usłyszę jakieś info od mechaników/praktyków...
Chodzi mi o 2,5td PSA z 95KM bez IC
Czym się różnią nowsze wersje (te ponad 100KM), co można zmienić by było lepiej, więcej koników itd..
Trochę myślałem o większej chłodnicy...tak jak pisał Wojtek, ale chyba jednak wolę wstawić nową chłodnicę fabryczną i IC...
Czy np IC z fiatowego 1,9tdi będzie to dobrze pracować?
Czy trzeba by wymienić pompę wtryskową na inną, nowszą - tu chyba nie ma takiej możliwości jak w Fiacie, czyli wstawić pompę i wtryski z 2,8? |
_________________ Klimatyzacja w domu i firmie http://www.KlimatyzowanyDOM.pl
A to nasz Osiołek . oraz Herman
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|