L300 kamper problem z odnaleziemien numeru vin. |
Autor |
Wiadomość |
Ahmed
Kombatant Burak
Twój sprzęt: Bezdomny
Nazwa załogi: Buraki
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Lut 2009 Piwa: 207/306 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2013-09-30, 15:41
|
|
|
krimar napisał/a: | Czy kabina zalicza się do wymienionych innych podobnych podstawowych elementów konstrukcyjnych? |
Tak . jak najbardziej |
|
|
|
|
krimar
Kombatant
Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Piwa: 58/6
|
Wysłany: 2013-09-30, 17:35
|
|
|
a może być więcej wybitych VINów niż jeden? |
|
|
|
|
Ahmed
Kombatant Burak
Twój sprzęt: Bezdomny
Nazwa załogi: Buraki
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Lut 2009 Piwa: 207/306 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2013-09-30, 18:16
|
|
|
krimar napisał/a: | a może być więcej wybitych VINów niż jeden? |
Teoretycznie i praktycznie może , wymagany jest jeden oraz tabliczka znamionowa
Numer VIN bardzo często powtarzany jest np.w lewym dolnym rogu szyby czołowej
Tabliczka z numerem VIN powtarzana jest często w bagażniku w formie naklejki |
|
|
|
|
krimar
Kombatant
Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Piwa: 58/6
|
Wysłany: 2013-09-30, 18:34
|
|
|
a gdy nabite są dwa (nie mówię o naklejkach i tabliczkach, lecz o wybitych w blasze) a jeden jest nieczytelny lub nie można go odczytać (np ten z ramy), to ten jeden czytelny (z kabiny) wystarczy? |
|
|
|
|
Ahmed
Kombatant Burak
Twój sprzęt: Bezdomny
Nazwa załogi: Buraki
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Lut 2009 Piwa: 207/306 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2013-09-30, 20:02
|
|
|
Nie spotkałem się z takim przypadkiem ,ale uważam że jeden czytelny nabity VIN wystarczy |
|
|
|
|
dziwaczek
Kombatant
Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2013-10-02, 22:23
|
|
|
Numer VIN (trwale naniesiony tj. wybity, wygrawerowany naniesiony fabrycznie) winien być w jednym miejscu widocznym (może być za klapką lub pod naciętą wykładziną), może być na ramie (jak pojazd ma ramę) lub po karoserii najczęściej winien znajdować się po prawej stronie pojazdu. Jest to numer dla diagnosty właściciela policji itp jeżeli jest on nabity w kilku miejscach ( a tak bywa niekiedy (-: to są to dodatkowe fabryczne oznakowania służce do jego dodatkowej identyfikacji np po kradzieży)
Jeżeli znalazłeś numer VIN nabity pod siedzeniem i jest on zgodny z tym na tabliczce znamionowej to jest oki - nie będzie wtedy numeru na ramie, albo na ramie albo pod siedzeniem. |
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
|
|
|
|
|
krimar
Kombatant
Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Piwa: 58/6
|
Wysłany: 2014-03-29, 20:05
|
|
|
Natknąłem się na niemieckojęzyczną stronę poświęconą wyłącznie kamperom na L300 http://www.l300-womo.de i na forum tej strony (trzeba się tam zarejestrować) poszukiwanie vinu na ramie zakończone zostało sukcesem i udokumentowane fotograficznie http://www.abload.de/imag...c07479rfkp1.jpg |
_________________ Krawat dodaje szyku.
Tadeusz napisał/a: |
Jest tak jak mówi krimar. |
Brat napisał/a: | (...) mogę z pełnym przekonaniem potwierdzić, że rzeczywiście "jest tak, jak mówi krimar" ... |
|
|
|
|
|
ADom78
trochę już popisał
Twój sprzęt: Mitsubishi L300 z 1983r. - Mercator?
Nazwa załogi: Maga i Andrzej + Franek
Dołączył: 20 Sty 2013 Piwa: 1/1 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2014-06-12, 22:06
|
|
|
Szukałem dziś VINu na ramie, niestety bez skutku. |
Ostatnio zmieniony przez ADom78 2014-06-13, 20:47, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
krimar
Kombatant
Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Piwa: 58/6
|
Wysłany: 2014-06-13, 12:50
|
|
|
ja u siebie znalazłem na ramie za tylnym lewym kołem dokładnie w tym miejscu co na zdjęciu w linku 2 posty wyżej, ale musiałem się naskrobać papierem ściernym, a vin nawet się zgadzał |
_________________ Krawat dodaje szyku.
Tadeusz napisał/a: |
Jest tak jak mówi krimar. |
Brat napisał/a: | (...) mogę z pełnym przekonaniem potwierdzić, że rzeczywiście "jest tak, jak mówi krimar" ... |
|
|
|
|
|
jacik
stary wyga
Twój sprzęt: J5 Frankia A730
Dołączył: 24 Cze 2013 Piwa: 13/12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-06-13, 14:33
|
|
|
Ja miałem tylko jeden i musiałem złożyć podanie o pozwolenie nabicia zastępczej tabliczki znamionowej.
W urzędzie pozwolenie wystawiają od ręki. Samo nabicie to chyba 25 zł w stacji diagnostycznej z takimi uprawnieniami.
Nabicie trwało może z 10-20 min. Pan wystukał cyferki na blaszce przewiercił i przynitował do przedniego pasa
Pozdro |
|
|
|
|
ADom78
trochę już popisał
Twój sprzęt: Mitsubishi L300 z 1983r. - Mercator?
Nazwa załogi: Maga i Andrzej + Franek
Dołączył: 20 Sty 2013 Piwa: 1/1 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2014-06-13, 20:46
|
|
|
VIN na blaszce i na naklejce mam.
Pozostało jeszcze szukanie z papierem ściernym. Jeszcze jedna możliwość to. że jest zasłonięty ramą od haka. Zobaczę po jego zdjęciu. Na razie auto stoi u gazownika. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|