Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wygłuszenie kabiny
Autor Wiadomość
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 179/131
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2012-12-23, 17:41   

mar78 napisał/a:
MILUS napisał/a:
Tak ..........tylko czy maty te sa wodoodporne ? Z opisu to nie wynika :-/

:spoko

Maty podane w linku są filcowe, więc przy kontakcie z wodą nasiąkną jak gąbka i do tego długo będą utrzymywały wilgoć :(


Więc w moim przypadku odpadają :(
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
arrtur 
zaawansowany


Twój sprzęt: obecnei dacia Dokker/Kia Venga i przyczepa
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2008
Otrzymał 14 piw(a)
Skąd: Piastow k Wawy
Wysłany: 2012-12-23, 18:00   

... mozna tez poczytac w moim watku odbudowy LT ka.
da sie to zrobiuc skutecznie o ile nie za darmo i dokladnie
materialy generalnie do caraudio

pozdr
_________________
Arrtur
w tym sezonie byl namiot, cudza przyczepa, i kamper ze skody, a sezon udany
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
uaz555 
doświadczony pisarz

Dołączył: 13 Wrz 2013
Piwa: 10/8
Skąd: Krosno ..podkarpacie
Wysłany: 2014-07-07, 08:49   

Ja polecam dobrze wygłuszyć maskę, po wygłuszeniu samej ściany grodziowej faktycznie dupy nie urywało, jednak jak do tego wygłuszyłem maske i błotniki to już było znacznie lepiej. Do tego miałem osłone silnika od spodu i stwierdzam iż osłona bardziej szkodzi niż pomaga, wywaliłem ją... na dniach sprawdze patent z zabudowaniem deski rozdzielczej od spodu i dam znać.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 213/480
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2014-07-07, 10:46   

uaz555 napisał/a:
. Do tego miałem osłone silnika od spodu i stwierdzam iż osłona bardziej szkodzi niż pomaga, wywaliłem ją... .

Nipisz dlaczego szkodzi. Mam też taką i wydaje podczas jazdy jakieś podejrzeny odgłosy.
_________________
Nie chcem, ale muszem :-{
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Cykada 
weteran

Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
Nazwa załogi: RodzinkaPL
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Piwa: 12/9
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 2014-07-07, 10:54   

SlawekEwa napisał/a:
uaz555 napisał/a:
. Do tego miałem osłone silnika od spodu i stwierdzam iż osłona bardziej szkodzi niż pomaga, wywaliłem ją... .

Nipisz dlaczego szkodzi. Mam też taką i wydaje podczas jazdy jakieś podejrzeny odgłosy.

lepiej mieć tą osłonę. Alternator się nie syfi a w ducatach często się od brudu,wody zaciera łożysko. Pierwsze oznaki to piszczący pasek po odpaleniu , druga oznaka to urwany pasek po odpaleniu.
_________________
Nie wolno pić alkoholu , bo potem człowiek jest z siebie za bardzo zadowolony :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
eMWu 
stary wyga


Twój sprzęt: 2 x Knaus traveller 595 + 625
Nazwa załogi: Campertrip.pl
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Gru 2010
Piwa: 11/23
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-07-07, 11:00   

w J5 w 2,5D nie ma tego problemu.

nie dajcie przypadkiem filcu! to jest koszmar, usuwałem fabryczny filc bo przesiakł borygiem z nieszczelnej uszczelki zaworu nagrzewnicy i zaczał okrutnie smierdziec.

Jeszcze gdzies pod deską capi ale to znowu sie kłania jazda w deszczu - przez zle ukształtowany wlot powietrza w ulewe potrafi sie dostac woda do kabiny. Odpływy drozne z wlotu. Pomoglo przysłoniecie wlotu jak w kanciaku :lol: Cóż jak grzebie w J5 to szacunek do 125p rosnie.
_________________
www.campertrip.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Cykada 
weteran

Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
Nazwa załogi: RodzinkaPL
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Piwa: 12/9
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 2014-07-07, 11:21   

[quote="eMWu"]w J5 w 2,5D nie ma tego problemu.

miałem ducato II: 2.5D i 2.8idtd i w dwóch to samo z alternatorem się działo. Koledze miesiąc temu w silniku 2.8 jtd też się zatarł alternator.
W pierwszych modelach nie było tego problemu tak jak piszesz.
Ale w ducato II ja bym raczej założył osłonę a nie ściągał.
_________________
Nie wolno pić alkoholu , bo potem człowiek jest z siebie za bardzo zadowolony :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
eMWu 
stary wyga


Twój sprzęt: 2 x Knaus traveller 595 + 625
Nazwa załogi: Campertrip.pl
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Gru 2010
Piwa: 11/23
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-07-07, 11:25   

mobili napisał/a:
miałem ducato II: 2.5D i 2.8idtd


2,5 D peugetoa to inny silnik. Wyciagałem w zeszłym roku altek m-ki Valeo "dziewice" i był czysciutki.
_________________
www.campertrip.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Benior 
doświadczony pisarz

Dołączył: 05 Maj 2014
Piwa: 3/11
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-07-07, 11:27   

Taśma dekarska srebrna nadaje się bardzo dobrze na wyciszenia.
Jest bardzo podobna do tych hi-fi pewnie ma gorsze właściwości ale znacznie tańsza.
Ja stosowałem i się sprawdziła. Zaleta to wysoka plastyczność i nie pije wody.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
uaz555 
doświadczony pisarz

Dołączył: 13 Wrz 2013
Piwa: 10/8
Skąd: Krosno ..podkarpacie
Wysłany: 2014-07-09, 21:22   

SlawekEwa napisał/a:
uaz555 napisał/a:
. Do tego miałem osłone silnika od spodu i stwierdzam iż osłona bardziej szkodzi niż pomaga, wywaliłem ją... .

Nipisz dlaczego szkodzi. Mam też taką i wydaje podczas jazdy jakieś podejrzeny odgłosy.


Pod względem akustycznym szkodzi, znacznie głośniej miałem gdy osłona była założona, poprostu fale dzwiękowe odbijają sie od niej a nie wylatują z pędem powietrza pod podwozie gdzie podłoga jest oddzielona zbiornikiem paliwa.


Pod względem trwałości jednostki napędowej też osłona szkodzi ponieważ olej w 2.5d chłodzi sie poprzez użebrowaną miske olejową, ten silnik nieposiada chłodnicy oleju wiec jak go zamkniemy i uniemożliwimy swobodny przepływ powietrza to przy podjeździe możemy przegrzać olej który po utraceniu swoich właściwości moze spowodować nadmierne zużycie silnika (penewek, wału, pierścieni).

Ja miałem osłone, wywaliłem ją, jak ktoś chce to moge odsprzedać.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***