|
|
Ford Transit Rimor Kayak 2,5D 1994 ciśnienie w oponach |
Autor |
Wiadomość |
Majki
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Rimor Katamarano Sound / Ford Transit
Nazwa załogi: Majki
Dołączył: 07 Sie 2010 Piwa: 2/1 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-10-16, 10:20
|
|
|
Ja mam 215/75/16C 113/111R - z przpdu 3,5 , a z tyłu 4,75.
Wczoraj wymieniałem oponki i diagności znaleźli te wartości w fachowej literaturze. |
_________________ Ela, Madzia i Darek |
|
|
|
|
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/52 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2010-10-16, 12:17
|
|
|
Mirekaszub napisał/a: | Ja mam Dunlop 195R14C i fachman od sprzedaży opon radził 3 przód i 3,5 tył ( załadowany 4 os. klamoty - 4 bary ) |
Ja mam dokładnie te same opony. W/g danych na słupku mam 4,3bar przód i 4,6 tył. |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
|
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/52 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2010-10-16, 12:22
|
|
|
Jednak 185 - reszta jak wyżej. |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
|
Majki
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Rimor Katamarano Sound / Ford Transit
Nazwa załogi: Majki
Dołączył: 07 Sie 2010 Piwa: 2/1 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-10-16, 12:23
|
|
|
krzysztofCz napisał/a: | Mirekaszub napisał/a:
Ja mam Dunlop 195R14C i fachman od sprzedaży opon radził 3 przód i 3,5 tył ( załadowany 4 os. klamoty - 4 bary ) |
Moim zdaniem te wartości przy kamperku to zdecydowanie za mało |
_________________ Ela, Madzia i Darek |
|
|
|
|
Samirus
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ford Transit MkIII
Nazwa załogi: Elwood
Dołączył: 08 Cze 2015 Postawił 1 piw(a) Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-08, 22:52
|
|
|
Wygląda na to, że nie ma jednej odpowiedzi.
U mnie (Mk III, wysoki dach) są opony 185R14c.
Na słupku producent napisał: przód 3,4, tył 3,7.
|
|
|
|
|
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/52 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2015-06-09, 08:18
|
|
|
Majki napisał/a: | krzysztofCz napisał/a: | Mirekaszub napisał/a:
Ja mam Dunlop 195R14C i fachman od sprzedaży opon radził 3 przód i 3,5 tył ( załadowany 4 os. klamoty - 4 bary ) |
Moim zdaniem te wartości przy kamperku to zdecydowanie za mało |
Ja napisałem, że na słupku mam 4,3/4,6.
Jednak wertując instrukcję doczytałem się, ze mam pompować przód 3,2 a tył 4,5. |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
|
Janusszr
Kombatant
Twój sprzęt: T600 GFLC Siesta
Nazwa załogi: Jola & Janusz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2016 Piwa: 76/80 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2019-04-28, 14:34
|
|
|
Strach się bać. Czy to możliwe?
W moim maleństwie przód 3,5, a tył aż 5,5 bara. Nie ma błędu. Na tabliczce oprócz barów jest jeszcze w PSI. Ok.51 przód i 80 tył. Podłączyłem swój "pistolet" do pompowania z manometrem i rozerwało wężyk podczas sprawdzania tylnej opony. Widocznie stary, sparciały był. |
_________________ Pozdrawiam, Janusz, na drugie mam Wojtek
Marzenia są po to, żeby nigdy nie przestało się chcieć żyć. I po to, żeby o tym przypominały. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|