Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: janusz
2009-01-19, 11:40
Ducato i wycieraczki
Autor Wiadomość
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2008-12-02, 08:39   Ducato i wycieraczki

Witam. Mam pytanko do właścicieli Fiatów dukato a być może i krewniaków(Peugeotów lub Cutryn). Mam zwalony któryś przekażnik do wycieraczek. Objaw klasyczny. W dowolnym położeniu dzwigienki wycieraczek przesuwają się one po szybie z taką samą prędkością i można je zatrymać w dowolnym momencie na szybie. Nawet na baczność. Miałem ten sam problem w LT-ku. Pytanie brzmi który. Po otwarciu klapki w kasetce zobaczyłem ich kilka. Są trochę upakowane i metoda prób i błędów nic nie pomoże bo i tak już nie żyje. Czy ktoś ma opis do czego jest każdy przekaźnik? :roll:
pozdrawiam
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
  Wysłany: 2008-12-03, 18:48   

Pogrzebałem troszke w mądrych książkach i zdaje się że całe sterowanie szybkością wycieraczek siedzi w samym silniku wycieraczek , ale dalej nie rozwiązałem zagadki dzwigni wycieraczek. I tu prośba do wlaścicieli Fiata Ducato. Dźwigienka ma 4 położenia.
1. OFF 2. Przerywana praca. 3 Praca ciągła wolno. 4.Praca ciągła szybko. Takie są moje przypuszczenia bo u mnie to nie działa. Prosze potwierdźcie to lub wyprowadźcie mnie z błędu...
pozdrawiam
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 228/1185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-03, 18:57   

Mysle ze to nie zaden przekaznik a tym bardziej silnik ,to moze byc wina swozni wycieraczek poprostu zacieraja sie takie obawy mialem w swoim kamperze na bazie Merca 307 .Sprawdz jeszcze to.
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2008-12-03, 19:11   

Tę możliwość już wyeliminowałem, rozebrałem i przesmarowałem. W VW LT miałem to samo. Tam siedzi przekaźnik w skrzynce bezpieczników który odpowiada za prędkość i prace przerywana wycieraczek. Wyjąłem i włożyłem inny. Jak ręką odjął. Wycieraczki przestały zatrymywać sie w dowolnym momencie i zaczęły mieć różne prędkości. We Fiatku tego nie ma albo nie moge go znaleźć....
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 228/1185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-03, 19:18   

to jeszcze jest jedno moze juz to sprawdziles ale rozbierz silnik i sprawdz czy styki w przekladni nie sa przypalone lub uwentualnie krzywka nie jest uszkodzona
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2008-12-03, 19:47   

Będę musiał tak zajrzeć. Na szczęście łatwo się toto wyciąga... :roll:
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 228/1185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-03, 19:48   

i to moze wlasnie byc przyczyna zlej pracy slimaka napedu wycieraczek
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bim 
Kombatant
Jacek


Twój sprzęt: Peugeot Adriatik 2,5D 1991 rok
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Piwa: 124/89
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2008-12-03, 20:31   

Nie rozbierałem swojego w fiacie ducato ale w punto tak silniczek ma sterowanie na płytce przy samej obudowie napewno spalił ci się jakiś rezystor lub inne g... na tej płytce musisz rozebrać osłonę i zajrzeć do środka tak wygląda silniczek do fiata punto i ducato firma Magnetti Marelli
link z allegro przykładhttp://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=492678254
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2008-12-03, 23:42   

tyle ze..to jest do nowszej wersji ducato..
po 94roku
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
TomekW 
weteran


Twój sprzęt: Hymermobil 650 '79
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Mar 2007
Piwa: 28/5
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-12-04, 00:10   

Mi też się wydaje, ze to wina styków w silniku.

Swoją drogą lata temu do naszego kanciastego Ducato założyłem z powodzeniem silnik wycieraczek od... Poloneza! Trochę słaby, ale pasował bez przeróbek (jeżeli nie liczyć zmiany kostki połączeniowej).
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
stefan 
weteran


Twój sprzęt: Peugeot Tabbert 510
Nazwa załogi: Majka i Stefan
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2007
Piwa: 2/4
Skąd: okolice Duesseldorfu
Wysłany: 2008-12-04, 00:31   

Witam!
TomekW napisał/a:
Mi też się wydaje, ze to wina styków w silniku
-ten styk jest zwyczajowo odpowiedzialny za podtrzymanie napiecia tak aby ramiona zatrzymaly sie w ustalonym miejscu.Na predkosc wycieraczek nie ma on wplywu.Przekazniki od roznej masci sterowan sa zwyczajowo o polowe wieksze od "powszechnych". :ok Pozdrawiam.Stefan.
_________________
Psy szczekaja karawana idzie dalej. majkaistefan@googlemail.com
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 228/1185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-05, 15:49   

cale sterowanie wycieraczkami jest przy silniku przy kierownicy masz tylko wylacznie ich wlacznik
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***