|
|
Prośba o pomoc Peugeot J5 |
Autor |
Wiadomość |
Socale
Kombatant
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2016-04-13, 21:33
|
|
|
KrzySówka napisał/a: | Socale napisał/a: | "nie opisana" to zgadywanka. |
Nieopisana w tym znaczeniu ,że nie mam na niej żadnej grafiki. Na twoim zdjęciu jest jakaś grafika a ja mam tylko czerwony kwadrat
... |
Zatem w historii tego pojazdu mógł być silnik benzynowy lub bez turbo albo zamienione zegary od auta benzynowego lub bez turbo.
Istotnie jest to kontrolka przeciążania turbiny, w górach z przyczepą jak go przydusisz to zasygnalizuje, wówczas redukcja biegu.
.
Rozwidlający się wężyk idzie do pompy wtryskowej do tzw boostera, jest to zwiększenie dawki paliwa przy wzroście ciśnienia dodmuchu turbiny i tu uwaga dostrzegam niezgodność:
Booster działa na nadciśnienie, nie może być podłączony na zasysaniu powietrza.
Jeśli turbo dmucha to po kiego licha z powrotem w kolektor?!!!
Wężyk wpięty między kolektorem a filtrem powinien być podłączony do czujnika zapchanie filtra powietrza, czyli to co zapodałeś na 1 foto.
.
Nie mam takiej części, u siebie odłączyłem i zaślepiłem.
.
Druga uwaga:
GrzesiekW zapodał zdjęcie czujnika przeładowania turbiny, natomiast na Twoim pierwszym zdjęciu jest czujnik zapchania filtra powietrza.
Wniosek: Masz remix pod maską tak jak ja kiedyś, długo z wężykami dochodziłem o co kaman. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|