|
|
Peugeot J5 2,5 TD ...co to za rurki... ???? |
Autor |
Wiadomość |
Peugeot-504
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: j5
Dołączył: 18 Cze 2016
|
Wysłany: 2016-06-20, 16:25 Peugeot J5 2,5 TD ...co to za rurki... ????
|
|
|
Witam szanowne towarzystwo w moim J5 padł silnik ten oryginalnie z turbo, po 2 miesiącach udało mi się kupić drugi kompletny oczywiście też z turbo, ale juz od C25 (oznaczenie mają te same) W poprzednim silniku te rurki były niczym nie zaslepione.... i nic na nich nie było... w drugim silniku jest juz jakiś wężyk tylko teraz pytanie gdzie on niby dochodzi? do chłodnicy?
|
|
|
|
|
|
Gregorio
zaawansowany Don Gregorio
Twój sprzęt: na jakiś czas bezdomny :(
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Maj 2011 Piwa: 14/9 Skąd: EPI
|
Wysłany: 2016-06-20, 16:38
|
|
|
To są rurki od podgrzewacza paliwa. Jeden wężyk do filtra paliwa, drugi do zbiornika. |
_________________ Pozdrawiamy
Ewa i Grzesiek |
|
|
|
|
Peugeot-504
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: j5
Dołączył: 18 Cze 2016
|
Wysłany: 2016-06-20, 17:25
|
|
|
Czy w tych rurkach jest obieg płynu chłodniczego? fakt, że w poprzednim silniku miałem inny filtr paliwa (zaadoptowany od jakiegoś terenowego Nissana),, ale te rurki nie były niczym zaslepione W takim razie muszę teraz to wszystko do oryginału odtworzyć, czy posiada ktoś schemat tego akurat układu? |
|
|
|
|
Rafał76
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ford Rimor Katamarano 12p
Nazwa załogi: Górasie
Dołączył: 05 Maj 2015 Piwa: 3/1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-06-20, 17:28
|
|
|
przez te rurki to płynie paliwo. |
|
|
|
|
Gewehr
weteran
Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 219/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-06-20, 18:49
|
|
|
Podgrzewacz był ominięty, bo nim się zapowietrzało. Jak nie jeździsz w duże mrozy, to olej to i nie wracaj do oryginału. Konstrukcja bardzo awaryjna pod względem powietrza w paliwie |
|
|
|
|
Peugeot-504
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: j5
Dołączył: 18 Cze 2016
|
Wysłany: 2016-06-20, 20:12
|
|
|
Gewehr napisał/a: | Podgrzewacz był ominięty, bo nim się zapowietrzało. Jak nie jeździsz w duże mrozy, to olej to i nie wracaj do oryginału. Konstrukcja bardzo awaryjna pod względem powietrza w paliwie |
I to jest konkretna odpowiedź, dzięki w takim razie czy te rurki muszę jakoś zaślepiać ? |
|
|
|
|
Gewehr
weteran
Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 219/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-06-20, 20:32
|
|
|
Zaślep "pętlą" z przewodu. To na wszelki wypadek, jakby skorodowało "żelazko" i puściło płyn chłodniczy. |
|
|
|
|
Peugeot-504
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: j5
Dołączył: 18 Cze 2016
|
Wysłany: 2016-06-20, 20:52
|
|
|
Gewehr napisał/a: | Zaślep "pętlą" z przewodu. To na wszelki wypadek, jakby skorodowało "żelazko" i puściło płyn chłodniczy. |
Kto wie czy taka sytuacja nie była na poprzednim oryginalnym silniku ??? te rurki były mocno skorodowane i może właśnie tak było ? akurat na autostradzie mi buchło z silnika z wydechu szara smuga dymu i po zawodach... zatrzymałem auto, a po chwili ledwo co kręcił, póżniej już w ogóle... masakra nikomu nie życzę |
|
|
|
|
|
BAD_FACE
początkujący forumowicz
Dołączył: 16 Paź 2018 Skąd: Bolków
|
Wysłany: 2018-10-16, 23:31
|
|
|
Peugeot-504,
witam
posiadasz może turbo z kolektorem ze starego silnika?? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|