ducato 1987, alternatywa dla oryginalnych reflektorów |
Autor |
Wiadomość |
serwan
zaawansowany
Twój sprzęt: Fiat Ducato 280, 1987, 2.5D, Burstner
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lip 2015 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-04-03, 15:44 ducato 1987, alternatywa dla oryginalnych reflektorów
|
|
|
może ktoś znalazł i zamontował w miejsce oryginalnych reflektorów jakieś zamienniki? może z H7? coś co jest nieco bardziej wydajne na drodze niż oryginalne reflektory / żarówki? miałem okazję ostatnio porównać miecze świetlne z kredensa z kilkoma innymi pojazdami i wypada ciemnawo..
pozdrawiam
serwan |
|
|
|
|
Skwarek
weteran
Twój sprzęt: Trigano Carioca
Nazwa załogi: Ania i Michał
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Mar 2011 Piwa: 243/90 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2017-04-03, 16:04
|
|
|
Ratuj lampy te które masz, zamienniki są, nawet tanio ale mają mniejsze lustra. Oryginalne lampy są rozbieralne na ciepło i można je doczyścić lub nawet pochromować lustra, robią takie usługi.
Ale na początek kup dobre żarówki, też mi było ciemno a żarówki zwykłe kupione byle gdzie.
Zmieniłem na H4 OSRAM Night Breaker laser i jakby ktoś zapalił światło, dokładnie zamontowałem -bo z tym też jest różnie i teraz widać normalnie, ostra granica cienia, nie trzeba się domyślać co jest na drodze. Było warto. |
_________________
|
|
|
|
|
|
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 24 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 180/134 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2017-04-03, 17:59
|
|
|
Ja w swoim poprzednim kamperku ; białym U-boocie zmieniłem na H4 90/100 .
Jak jechałem w nocy na długich to komary w locie stawały dęba przed maską |
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
|
|
|
|
|
andi at
Kombatant
Twój sprzęt: szukam H1L2
Pomógł: 15 razy Dołączył: 20 Lis 2008 Piwa: 80/38 Skąd: wieden
|
|
|
|
|
mrsulki
weteran w średnim wieku
Twój sprzęt: Knaus BoxStar Street 600
Nazwa załogi: SULAKI
Pomógł: 12 razy Dołączył: 06 Gru 2007 Piwa: 44/22 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-04-03, 19:16
|
|
|
Jeśli chodzi o słabe świecenie reflektorów:
1. miernik w dłoń i sprawdzić zasilanie bezpośrednio na żarówce. Często w starszych autkach spadek napięcia jest znaczny (wypalone styki włącznika świateł, przełącznika długich, wtyczki i inne połączenia)
2. LEDy - dobra droga do utraty DR jak trafi się bardziej kumaty policjant - brak homologacji (podobna sprawa jak z xenony z przeróbki)
3. Tylko oryginalne lampy - jeśli lustra kiepskie tylko regeneracja. Podobna cena jak podróby a efekt nieporównywalnie lepszy. |
_________________ Radek
Ignavis semper feriae sunt...
|
|
|
|
|
Skwarek
weteran
Twój sprzęt: Trigano Carioca
Nazwa załogi: Ania i Michał
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Mar 2011 Piwa: 243/90 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2017-04-03, 19:25
|
|
|
Walnąć światłem można, ale czy te H4 100/90 i ledowe mają homologację? Chyba nie i są nielegalne.
Ostatnio na drogach jest wysyp samochodzików świecących jak oszalałe, za jasno i prosto w oczy. Zwłaszcza jak wiozą "grubasów" na tylnych siedzeniach i zapominają o magicznym pokrętle do korekcji ustawienia lamp.
Nie zauważyłem.
mrsulki, z tym miernikiem to racja, u siebie mierzyłem bo kabelki fabryczne wydawały mi się jakieś cieniutkie, ale było OK |
_________________
|
|
|
|
|
|
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 24 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 180/134 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2017-04-03, 20:41
|
|
|
Skwarek napisał/a: | ........czy te H4 100/90 ........maja homologacje ? Chyba nie i są nielegalne. |
Miały i były legalnie kupione w polskim NORAUTO |
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
|
|
|
|
|
|
Skwarek
weteran
Twój sprzęt: Trigano Carioca
Nazwa załogi: Ania i Michał
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Mar 2011 Piwa: 243/90 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2017-04-03, 22:20
|
|
|
MILUŚ napisał/a: | Skwarek napisał/a: | ........czy te H4 100/90 ........maja homologacje ? Chyba nie i są nielegalne. |
Miały i były legalnie kupione w polskim NORAUTO |
Kupić można legalnie, można używać na rajdach i takich tam różnych. Niestety nie w ruchu drogowym.
Reflektory w samochodzie uzyskały homologację dla żarówek o mocy standardowej. I tu jest haczyk.
Dlatego nie radzę stosować takich żarówek.
Bo to mandaty i jakieś zabrane dowody rejestracyjne, kłopot. |
_________________
|
|
|
|
|
mrsulki
weteran w średnim wieku
Twój sprzęt: Knaus BoxStar Street 600
Nazwa załogi: SULAKI
Pomógł: 12 razy Dołączył: 06 Gru 2007 Piwa: 44/22 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-04-03, 22:37
|
|
|
Skwarek napisał/a: |
MILUŚ napisał/a:
Skwarek napisał/a:
........czy te H4 100/90 ........maja homologacje ? Chyba nie i są nielegalne.
Miały i były legalnie kupione w polskim NORAUTO
Kupić można legalnie, można używać na rajdach i takich tam różnych. Niestety nie w ruchu drogowym.
Reflektory w samochodzie uzyskały homologację dla żarówek o mocy standardowej. I tu jest haczyk.
Dlatego nie radzę stosować takich żarówek.
|
Kolejnym problemem z takimi ztuningowanymi żarówkami jest taka że instalacja samochodu nie jest przewidziana do takich prądów, jeśli do tego doliczyć wiek auta to pchanie się w problemy. Jeśli już lepsze żarówki to te firmowe jaśniej świecące ale takiej samej mocy. Co prawda nie długo świecą ale coś za coś. |
_________________ Radek
Ignavis semper feriae sunt...
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|