Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
amerykanska salonka
Autor Wiadomość
cysiak 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: j5 burnster
Dołączył: 30 Wrz 2009
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-04-10, 22:30   amerykanska salonka

Kupilem baze pod kampera
GMC savana

i dzisiaj jechalem nim cos kolo 170 km/h
mój stary burnster j5 latał kolo 80 km/h
A komfort prowadzenia.....

I teraz dołoze LPG (koszty jazdy beda takie same)
Moduł kuchenno lazienkowy
Bagazniki na dach i na hak na rowery
Dodatkowe patenty na łóżka w srodku
Webasto
Kasete na kibelek.
I zobaczymy jak sie bedzie kamperowac :)

IMG_1430 (1).JPG
Plik ściągnięto 66 raz(y) 849 KB

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Jacek Górka 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Pilote Sensation 740
Nazwa załogi: Łodziaki
Dołączył: 29 Lut 2012
Piwa: 4/6
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2017-04-11, 00:37   

Znam to autko bo tez miałem salonke :wyszczerzony: szkoda ze silnik nie 5.7 bo 4.3 trochę słaby :gwm Wersja auta też taki golas ale jak przerabiasz na kampera to może i lepiej ;) Jak chcesz jezdzić szybko i czasem po górach to montuj chlodnice oleju bo padnie ci szybko skrzynia :spoko Pozdrawiam
_________________
" Żadna kwatera nie zastąpi kampera "
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2017-04-11, 13:14   

Troche sie pomyliłeś. Te samochody nie nadają sie do takich predkosci.
Jak bedziesz zakładał gaz to go sprawdz dokładnie bo jest problemowe strojenie silnika.
Tym bardziej że jest slabe 4,3
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
sweetek
doświadczony pisarz

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Wrz 2016
Otrzymał 12 piw(a)
Wysłany: 2017-04-11, 15:29   

miałem blazera z tym silnikiem i chodził na gazie bez problemu (nawet na II generacji) ale spalanie salonki bedzie spore. Na dużym 5,7 paliłby mniej.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cysiak 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: j5 burnster
Dołączył: 30 Wrz 2009
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-04-11, 22:46   

EwaMarek napisał/a:
Troche sie pomyliłeś. Te samochody nie nadają sie do takich predkosci.
Jak bedziesz zakładał gaz to go sprawdz dokładnie bo jest problemowe strojenie silnika.
Tym bardziej że jest slabe 4,3


Nie nie pomylilem sie. Navi i telefon byly zgodne 173km/h To nie oznacza ze zamierzam tak jeździć na stałe. Ale 140 spokojnie mozna.
Gaz trzeba zawsze umiec zalozyc i serwisowac to jasne.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cysiak 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: j5 burnster
Dołączył: 30 Wrz 2009
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-04-11, 22:51   

Jacek Górka napisał/a:
Znam to autko bo tez miałem salonke :wyszczerzony: szkoda ze silnik nie 5.7 bo 4.3 trochę słaby :gwm Wersja auta też taki golas ale jak przerabiasz na kampera to może i lepiej ;) Jak chcesz jezdzić szybko i czasem po górach to montuj chlodnice oleju bo padnie ci szybko skrzynia :spoko Pozdrawiam


Co do silnika zgoda- też wolałbym 5,7. Ale reszta stanu auta mnie urzekła.
A co do tego że golas hmmm to jest wersja GLADIATOR LEXINGTON wiec sam jestem ciekaw co dla ciebie jest w takim razie bogatą wersją (chyba dałeś się zmylić tym ze przy polerowaniu lakieru zostały zdjęte te festyniarskie kalkomanie :)

A o chlodnicy oleju to musze w takim razie poczytać...
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cysiak 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: j5 burnster
Dołączył: 30 Wrz 2009
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-04-11, 23:05   

sweetek napisał/a:
miałem blazera z tym silnikiem i chodził na gazie bez problemu (nawet na II generacji) ale spalanie salonki bedzie spore. Na dużym 5,7 paliłby mniej.


Gazownicy z którymi rozmawiałem mówia że 4.3 vortek spali mniej (ale jak ich przycisnąć to okazuje się że - 1 litr mniej co jest z jednej strony odpowiedzią wymijajacą z drugiej "weź odwal się" I tu ich rozumiem- Przy spalaniu 20 litrów !!

Chevrolet express 5.7 na odcinku 800 kilometrów, przelotowa 140-160 km/h (noc pusta autostada), spaliło mi równo 21 litrów gazu/100 km .To jest kosztowo tyle co palił mi mój stary j5 Burstner przy 80/h.
Zobaczymy... o litra się nie będe kłócił ( chyba że o pół litra)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MOPAR 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Matrix
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 4/7
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-11, 23:10   

4.3 to vortec? Miałem taki w Silverado i bym bardzie zwinny niż 5.7 w g20
_________________
OFF ROAD
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MOPAR 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Matrix
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 4/7
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-11, 23:14   

A teraz widzę. Silnik fajny. Spisywał się bez problemu i palił znośnie przy ciężkiej nodze. Trudno było się opanowywać żeby mu nie cisnąć. Fajne auto. Gratuluje zakupu.
_________________
OFF ROAD
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Jacek Górka 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Pilote Sensation 740
Nazwa załogi: Łodziaki
Dołączył: 29 Lut 2012
Piwa: 4/6
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2017-04-12, 00:10   

cysiak napisał/a:
Jacek Górka napisał/a:
Znam to autko bo tez miałem salonke :wyszczerzony: szkoda ze silnik nie 5.7 bo 4.3 trochę słaby :gwm Wersja auta też taki golas ale jak przerabiasz na kampera to może i lepiej ;) Jak chcesz jezdzić szybko i czasem po górach to montuj chlodnice oleju bo padnie ci szybko skrzynia :spoko Pozdrawiam


Co do silnika zgoda- też wolałbym 5,7. Ale reszta stanu auta mnie urzekła.
A co do tego że golas hmmm to jest wersja GLADIATOR LEXINGTON wiec sam jestem ciekaw co dla ciebie jest w takim razie bogatą wersją (chyba dałeś się zmylić tym ze przy polerowaniu lakieru zostały zdjęte te festyniarskie kalkomanie :)

A o chlodnicy oleju to musze w takim razie poczytać...



Słaba wersja bo w twojej salonce brakuje skóry,drewna , rolet na szybach ,zamykanych szafek , podświetleń sufitu itp. felgi tez to prawdopodobnie przyzdobione stalówki ;) Twoje auto było oglądane bo był na nie klient ale przez to że właściciel odpicował wszystko jak psu jajca gość zrezygnował :/ Podobno zajmuje się car detalingiem ale z farbwaniem dywanów to już trochę przesadził :spoko

Powodzenia w przeróbkach i szerokości ;)
_________________
" Żadna kwatera nie zastąpi kampera "
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cysiak 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: j5 burnster
Dołączył: 30 Wrz 2009
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-04-13, 01:26   

Jacek Górka napisał/a:
cysiak napisał/a:
Jacek Górka napisał/a:
Znam to autko bo tez miałem salonke :wyszczerzony: szkoda ze silnik nie 5.7 bo 4.3 trochę słaby :gwm Wersja auta też taki golas ale jak przerabiasz na kampera to może i lepiej ;) Jak chcesz jezdzić szybko i czasem po górach to montuj chlodnice oleju bo padnie ci szybko skrzynia :spoko Pozdrawiam


Co do silnika zgoda- też wolałbym 5,7. Ale reszta stanu auta mnie urzekła.
A co do tego że golas hmmm to jest wersja GLADIATOR LEXINGTON wiec sam jestem ciekaw co dla ciebie jest w takim razie bogatą wersją (chyba dałeś się zmylić tym ze przy polerowaniu lakieru zostały zdjęte te festyniarskie kalkomanie :)

A o chlodnicy oleju to musze w takim razie poczytać...



Słaba wersja bo w twojej salonce brakuje skóry,drewna , rolet na szybach ,zamykanych szafek , podświetleń sufitu itp. felgi tez to prawdopodobnie przyzdobione stalówki ;) Twoje auto było oglądane bo był na nie klient ale przez to że właściciel odpicował wszystko jak psu jajca gość zrezygnował :/ Podobno zajmuje się car detalingiem ale z farbwaniem dywanów to już trochę przesadził :spoko

Powodzenia w przeróbkach i szerokości ;)


Skóry niema to prawda
poza tym gosc który ogladał to jest chyba ślepy bo:
Drewno rolety zamykane szafki podswietlenie sufitu są :)
Poprzedni wlasciciel nie zajmuje sie car detailingiem tylko przed sprzedarzą auta wstawił je do firmy ktora zawodowo czyści auta .gość jest coachem.
A psich jajec nie znalazłem

Poprzedni własciciel spuscił mi cenę poprzednim ogladajacym nie sprzedał mimo że wiecej dawali. Może dlatego że znajowali własnie jajca :bigok
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Jacek Górka 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Pilote Sensation 740
Nazwa załogi: Łodziaki
Dołączył: 29 Lut 2012
Piwa: 4/6
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2017-04-13, 18:59   

cysiak napisał/a:
Jacek Górka napisał/a:
cysiak napisał/a:
Jacek Górka napisał/a:
Znam to autko bo tez miałem salonke :wyszczerzony: szkoda ze silnik nie 5.7 bo 4.3 trochę słaby :gwm Wersja auta też taki golas ale jak przerabiasz na kampera to może i lepiej ;) Jak chcesz jezdzić szybko i czasem po górach to montuj chlodnice oleju bo padnie ci szybko skrzynia :spoko Pozdrawiam


Co do silnika zgoda- też wolałbym 5,7. Ale reszta stanu auta mnie urzekła.
A co do tego że golas hmmm to jest wersja GLADIATOR LEXINGTON wiec sam jestem ciekaw co dla ciebie jest w takim razie bogatą wersją (chyba dałeś się zmylić tym ze przy polerowaniu lakieru zostały zdjęte te festyniarskie kalkomanie :)

A o chlodnicy oleju to musze w takim razie poczytać...



Słaba wersja bo w twojej salonce brakuje skóry,drewna , rolet na szybach ,zamykanych szafek , podświetleń sufitu itp. felgi tez to prawdopodobnie przyzdobione stalówki ;) Twoje auto było oglądane bo był na nie klient ale przez to że właściciel odpicował wszystko jak psu jajca gość zrezygnował :/ Podobno zajmuje się car detalingiem ale z farbwaniem dywanów to już trochę przesadził :spoko

Powodzenia w przeróbkach i szerokości ;)


Skóry niema to prawda
poza tym gosc który ogladał to jest chyba ślepy bo:
Drewno rolety zamykane szafki podswietlenie sufitu są :)
Poprzedni wlasciciel nie zajmuje sie car detailingiem tylko przed sprzedarzą auta wstawił je do firmy ktora zawodowo czyści auta .gość jest coachem.
A psich jajec nie znalazłem

Poprzedni własciciel spuscił mi cenę poprzednim ogladajacym nie sprzedał mimo że wiecej dawali. Może dlatego że znajowali własnie jajca :bigok



https://www.otomoto.pl/of...html#xtor=SEC-8

Tu dokładnie widać że w twoim modelu brak drewna jak na solonke ;) Dywan na aucie farbowany a szafki jak zamykane na siatke ?? Rolet na oknach i prowadzących je żyłek też nie widać ;)

Powodzenia przy budowie jak sam go nazwałeś bieda kampera :spoko
_________________
" Żadna kwatera nie zastąpi kampera "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2017-04-13, 20:51   

Dajcie spokój - pojazd kupiony, teraz trzeba brać się za przeróbkę na kampera a nie wytykać co jest nie tak.

cyciak - dawaj fotki z tych przeróbek. tylko najpierw poczytaj forum :kawka:
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Jacek Górka 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Pilote Sensation 740
Nazwa załogi: Łodziaki
Dołączył: 29 Lut 2012
Piwa: 4/6
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2017-04-13, 21:13   

EwaMarek napisał/a:
Dajcie spokój - pojazd kupiony, teraz trzeba brać się za przeróbkę na kampera a nie wytykać co jest nie tak.

cyciak - dawaj fotki z tych przeróbek. tylko najpierw poczytaj forum :kawka:



Jestem za i chętnie pomogę bo znam temat salonek z własnego doświadczenia :spoko
_________________
" Żadna kwatera nie zastąpi kampera "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cysiak 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: j5 burnster
Dołączył: 30 Wrz 2009
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-04-14, 04:01   

:gwm jacek jak ci wrzuce zdjecia z tych rzeczy których nie widać na zdjeciach a ktore są to jak twoja specjalizacja w salonkach bedzie wygladała? :box
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***