Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 2,8HDI pali się "check engine"
Autor Wiadomość
zbyszekwoj 
Kombatant


Twój sprzęt: Rapido 707F
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Kwi 2013
Piwa: 330/221
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-07-21, 11:49   

Roberto napisał/a:
Portimao


Formacje skalne na plazy wszystko rekompensują. :shock:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Roberto 
weteran


Twój sprzęt: EuraMobil 555 + Jumper H3L3 (w budowie)
Nazwa załogi: techserwis
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Piwa: 68/30
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-07-22, 16:54   

zbyszekwoj napisał/a:
Roberto napisał/a:
Portimao


Formacje skalne na plazy wszystko rekompensują. :shock:


Nie wiem czy to są formacje skalne, ale niewątpliwie widok znacznej ilości różnej wielkości pagórków, występujących parami i rozsianych po plaży, rekompensuje wiele niedogodności :diabelski_usmiech
_________________
pozdrawiam
Robert

PS.
Używajcie polskich znaków !! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE... ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Roberto 
weteran


Twój sprzęt: EuraMobil 555 + Jumper H3L3 (w budowie)
Nazwa załogi: techserwis
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Piwa: 68/30
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-07-31, 08:50   

Ciąg dalszy historii pewnej kontrolki ;)

W drodze powrotnej, jakieś 30 km przed Świeckiem, kontrolka znów się zapaliła :confused
Autko tak jak poprzednio pomykało bez jakichkolwiek problemów, więc profilaktycznie czym prędzej popędziłem na polską stronę :wyszczerzony:
Kilka kilometrów po przejechaniu granicy zaczęło szarpać, znów jeden cylinder wypadał z obiegu.
Zatrzymałem się i sprawdziłem naprawiany przewód i wtyczki :ok pracuje równo, więc maska w dół i jadę. Trochę nierówności i powtórka z rozrywki. I tak jeszcze parę razy. Miałem dość i w Gorzowie Wlkp. poszliśmy spać.
Rano szybka naprawa - wymiana starego "patentu" na nowy i dalej w drogę.
Po kilkunastu kilometrach - wiadomo :gwm
Miarka się przebrała :evil: Odizolowałem przewody wszystkich wtrysków i okazało się, że oprócz tego naprawianego przeze mnie, wcześniej ktoś już wymieniał pozostałe wtyczki sztukując przewody.
Metodą prób i błędów doszedłem do tego, iż to wtyczka na innym wtrysku jest po prostu luźna. Przeczyściłem i podoginałem blaszki, złożyłem i....
I tak już bez jakichkolwiek przygód dotarliśmy do domu :ok :diabelski_usmiech

A teraz pytanko do znawców:
Czy problem tych wtyczek jest szerzej znany, czy to tylo u mnie taki wypadek przy pracy :?: :confused
_________________
pozdrawiam
Robert

PS.
Używajcie polskich znaków !! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE... ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
onionskin 
stary wyga

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Gru 2013
Piwa: 46/138
Skąd: FMI
Wysłany: 2017-08-01, 09:12   

Prawdopodobnie to notoryczny problem.
Tyle że po odstawieniu do "mechanika" okazuje się że trzeba wymienić turbo, pare wtrysków i pompe WC :mrgreen:
Mój guru od diesli twierdzi, że 60% usterek w nowoczesnych dieslach to właśnie kabelki i nieszczelności, a 90% z pozostałych 40% to kwestia zasilania w paliwo po stronie niskiego ciśnienia.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***